SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!C’est Davie :o)
Dan maken we gewoon een deel 2quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:45 schreef Dave het volgende:
Dus nu niet snel dit topic gaan vol spammen he?
Mooi he! Helaas zonder mascaravlekken op mijn wangen want ik heb geen makeup opquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:51 schreef Strani het volgende:
@:arizona in huilen uitbarsten tijdens de gourmet is wel echt gevoel voor drama, hier kunnen jullie nog jaren van nagenieten tijdens het gourmetten
Maar serieus, goed gedaan. En ik hoop echt dat je je in het komende jaar beter voelt; dat je ook de dingen kunt doen die daar voor nodig zijn.
Wij doen er pannenkoekjes in of omelet, onder de grill, en dat gaat primaquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:55 schreef Dave het volgende:
Over gourmetten gesproken: waar gebruiken jullie de pannetjes voor, en hoe? Als ik ze onder de grill gebruik wordt het niet gaar, of de helft zwart, op de plaat lijkt me zo’n geklieder.
Dit schrijvende heb ik een deja vu, dus misschien is dit eerder aan de orde geweest.![]()
Goed zoquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi he! Helaas zonder mascaravlekken op mijn wangen want ik heb geen makeup op![]()
Ik hoop ook dat ik me beter ga voelen. Er was ook gewoon serieus veel narigheid qua overlijdens en ziekten in mijn omgeving afgelopen jaar, meer dan gemiddeld. Dat helpt niet.
Maar ik ga zeker mijn best doen om meer voor mezelf op te komen en dus bewuster genieten van de kleinere dingen.
Jullie nog goede voornemens?
Oh, misschien heb je een andere dan ik, dat was afgelopen kerst een totale mislukking (kantklare mix van Koopmans)quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij doen er pannenkoekjes in of omelet, onder de grill, en dat gaat prima
Weggooien, dat wil ik inderdaad ook meer doen! (Nou ja ik wil vooral dat NM meer dingen weggooit want hij heeft veel meer rotzooi dan ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Hmm ik wil m'n appartement nog wat meer op orde krijgen en dingen weggooien die ik niet meer nodig heb.
En verder heel goed nadenken over wat ik nog wil in m'n level, vooral op het vlak van relaties eigenlijk. Ik zit wat dat betreft in een wat verwarrende fase (gewoon in m'n eigen hoofd) dus ik hoop daarover wat meer duidelijkheid te krijgen.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:58 schreef Dave het volgende:
Goed voornemen: afvallen. Standaard ja, maar wel nodig. Ook ellendige jaren achter de rug, dus hopelijk is 2025 een rustiger jaar wat dat betreft, zodat ik me wat beter aan gezonde eetpatronen kan houden.
(Zo, nu eerst een oliebol.)
Ohquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:07 schreef Arizona het volgende:
Weggooien, dat wil ik inderdaad ook meer doen! (Nou ja ik wil vooral dat NM meer dingen weggooit want hij heeft veel meer rotzooi dan ik )
Qua relaties, dat lijkt me lastig om vooraf te bedenken? Zoiets overkomt je toch vaak meer. Overigens gelachen om level ipv leven
Wij hebben een gourmetstel van de Jumbo, is wel een topdingquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, misschien heb je een andere dan ik, dat was afgelopen kerst een totale mislukking (kantklare mix van Koopmans)
Doe ik normaal ook (bij ‘echte’ pannenkoeken, maar dacht nu: lekker makkelijk)quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben een gourmetstel van de Jumbo, is wel een topding![]()
Pannenkoekbeslag maken we zelf met bloem, melk en ei.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi he! Helaas zonder mascaravlekken op mijn wangen want ik heb geen makeup op![]()
Ik hoop ook dat ik me beter ga voelen. Er was ook gewoon serieus veel narigheid qua overlijdens en ziekten in mijn omgeving afgelopen jaar, meer dan gemiddeld. Dat helpt niet.
Maar ik ga zeker mijn best doen om meer voor mezelf op te komen en dus bewuster genieten van de kleinere dingen.
Jullie nog goede voornemens?
Dat is een leuk voornemenquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]![]()
Niet echt een voornemen speciaal voor 2025 (doe ik nooit aan) maar voor de volgende vakantie. Ik heb namelijk nog nooit gevlogen. En ik wil graag eens met het vliegtuig op vakantie. Dat vind ik best spannend maar hoe moeilijk kan het zijn?
(mijn ouders hadden vroeger geen geld voor een vliegvakantie. Vandaar dat ik nooit gevlogen heb)
Nee, zo in de verte gaat het wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:43 schreef Dave het volgende:
Zou dat ver genoeg van de bewoonde wereld zijn? Of heeft ie van gedreun in de verte geen last?
Kom naar Alicante!quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]![]()
Niet echt een voornemen speciaal voor 2025 (doe ik nooit aan) maar voor de volgende vakantie. Ik heb namelijk nog nooit gevlogen. En ik wil graag eens met het vliegtuig op vakantie. Dat vind ik best spannend maar hoe moeilijk kan het zijn?
(mijn ouders hadden vroeger geen geld voor een vliegvakantie. Vandaar dat ik nooit gevlogen heb)
En ga je dan voor een korte vliegreis? Of meteen een lange?quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]![]()
Ik wil eens naar het zuiden van Italie. Ik heb een singlereis gezien naar Sicilie met mensen van mijn leeftijd. Dat is ook gelijk een vliegreis. Maar ik wil ook weer een keer terug naar Kopenhagen. Het wordt sowieso een korte vliegreis maar dat mag ook wel voor de eerste keerquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is een leuk voornemen![]()
Heb je al een idee waar je naartoe zou willen?
Ik ben gewend om alles in de pannetjes te bakkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:55 schreef Dave het volgende:
Over gourmetten gesproken: waar gebruiken jullie de pannetjes voor, en hoe? Als ik ze onder de grill gebruik wordt het niet gaar, of de helft zwart, op de plaat lijkt me zo’n geklieder.
Dit schrijvende heb ik een deja vu, dus misschien is dit eerder aan de orde geweest.![]()
Ook daar moet nog wel water of melk in hequote:Op dinsdag 31 december 2024 19:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, misschien heb je een andere dan ik, dat was afgelopen kerst een totale mislukking (kantklare mix van Koopmans)
allemaal bang dat het om 0:00 zou stormenquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:44 schreef NailQueen het volgende:
Sinds vanmiddag knalt het hier in een stuk door. Vraag me af of er nog genoeg over is om 0.00 uur.
hier staat nu zelfs de Toppers opquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:16 schreef NailQueen het volgende:
De slimste is afgelopen dus ik kijk naar de docu van Freddie Mercury
Ik heb nog een oliebol met krenten liggenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Oja en ik heb oliebollen en frituursnacks voor mezelf gekocht
ik heb nog zelfgebakken maar ietwat gefaalde oliebollenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Oja en ik heb oliebollen en frituursnacks voor mezelf gekocht
Smaken ze wel?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog zelfgebakken maar ietwat gefaalde oliebollen
gelukkig wel anders hadden ze al in de kliko gelegenquote:
Fijn dat je toch de mogelijkheid hebt gekregenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:11 schreef Arizona het volgende:
Man en dochter bij de buren, ik op de bank met de top 2000 en 2 slapende katten om me heen.
Ik voel me rustiger nu. Blij dat ik het heb gedurfd om niet te gaan![]()
Bedankt voor de bemoedigende woorden vanmiddag
Eeeeeh... jaaaa ja. Juist. Jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
Zojuist mijn traditionele oudjaarsdouche genomen volgens Colombiaanse traditie: Je kookt water en doet daarin kaneel, een soort goudpoeder en eventueel nog andere dingen. En dat water gooi je tijdens de douche over jezelf heen.
Ik vind het altijd een mooi moment om bewust dankbaar te zijn voor de mooie dingen van het afgelopen te jaar en alvast wat vooruit te denken over het komende jaar.
Het leek me al onpraktisch om een gekookte Playstation met kaneel over jezelf te gooienquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet wat jij denkt H_T, niet wat jij denkt!
Henk en Ingrid in hun tweede huis?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:46 schreef Strani het volgende:
Hier hebben de lokale tokkies hun zwaarde vuurwerk inmiddels ook gevonden.
Als er bushokjes en brievenbussen kapot zijn morgen waren het wel Nederlandersquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe zulke types heb je hier wel ja dus zou kunnen.
Ongetwijfeld!quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Als er bushokjes en brievenbussen kapot zijn morgen waren het wel Nederlanders
Zware avond voor snel overprikkelden!quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Mijn tv staat op standje burenruzie vanwege alle knallen
Daar wordt het bij mij niet heet genoeg voor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben gewend om alles in de pannetjes te bakkenEn dus helemaal niks direct op de plaat. Dan worden je pannetjes niet smerig aan de onderkant en is er niets aan de hand
Ik dacht al, wat is die boel droog.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook daar moet nog wel water of melk in he
Hier ook ja, je moet bijna ondertiteling aan zetten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Mijn tv staat op standje burenruzie vanwege alle knallen
Die staat hier ook opquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Make up your mind heeft reclame.
Kerstboom is Martien Meiland?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Make up your mind heeft reclame.
Wel okay, maar niet fantastisch tot nu toequote:
Hij, hij moet dit jaar de kerstboom zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:59 schreef NailQueen het volgende:
De naam Aran Bade is gevallen. Hij moet de kerstboom zijn.
Volgens mij kijken alleen Koen en ik hierna dus ik kan het wel zeggen. Het was Richard Groenendijk. Fred van leer ging uit zijn dakquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij, hij moet dit jaar de kerstboom zijn
Waarvan 35 euro (maar dan gekocht in Duitsland) uit huize Ari!quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:20 schreef Dave het volgende:
Er gaat voor 118 miljoen euro de lucht in, maar wat hebben we het allemaal slecht met elkaar.
Die worden zo uit bed geblazen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders zijn al naar bed.
Hopelijk niet.quote:
Maar je kan toch niet slapen dan?quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk niet.
Ik ga ook gelijk na de nr 1 in de top2000 naar bed.
Hopelijk valt het hier mee met de knallen.quote:
Ja het was weer even aanpoten maar gelukkig koop ik ze altijd zonder schil en pit dus dat scheelt. Ze verkopen ze speciaal voor nieuwjaars in blikjes van 12.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij ook, hopelijk smaakten de druiven!
Hier staat Sophie Ellis Baxtor nu op (BBC One).quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:32 schreef NailQueen het volgende:
De silvesterparty op de Duitse tv is ook altijd genieten bij oud & nieuw
Op de Das Erste wordt Don't talk just kiss gezongen door een Duitse Serhat.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier staat Sophie Ellis Baxtor nu op (BBC One).
Die heeft vandaag wel heel lang uitgeslapenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier staat Sophie Ellis Baxtor nu op (BBC One).
Geen wonder dat die ramp in 1953 zoveel Zeeuwen overviel...quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik hoorde net mijn vader snurken, dus die is niet wakker geworden van het vuurwerk.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die heeft vandaag wel heel lang uitgeslapen![]()
sorry, ik moet nog even afkicken van de Top 2000-topics![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen wonder dat die ramp in 1953 zoveel Zeeuwen overviel...
Ja, je hebt wéér niet gewonnenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:43 schreef AgnesGru het volgende:
Iemand al de uitslag van de staatsloterij kunnen checken?
Dat is Right Said Fred...quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Op de Das Erste wordt Don't talk just kiss gezongen door een Duitse Serhat.
Kakquote:
Nee, maar iemand uit de gemeente Bladel en Heemskerk heeft de 30 miljoen gewonnen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:43 schreef AgnesGru het volgende:
Iemand al de uitslag van de staatsloterij kunnen checken?
Daar woon ik nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, maar iemand uit de gemeente Bladel en Heemskerk heeft de 30 miljoen gewonnen.
En morgen schansspringen kijken bij de nos.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef NailQueen het volgende:
Bij mijn ouders werd altijd die Silverstershow aangezet wanneer het nieuw jaar is. Tradities moet je in stand houden
Hier ook niet! Ze houden het lang vol dit jaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:51 schreef Dave het volgende:
BESTE WENSEN ALLEMAAL!
HET VUURWERK IS HIER NOG NIET VOORBIJ!
Ik ook niet. Geen idee wat ik wel gewonnen heb. Als ik al iets won. Maar dat zien we later dan wel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar woon ik nietDan maar mijn pijlen richten op de Postcodeloterij
En dan morgen door naar het nieuwjaarsconcert?quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef NailQueen het volgende:
Bij mijn ouders werd altijd die Silverstershow aangezet wanneer het nieuw jaar is. Tradities moet je in stand houden
Hier nog steeds gemiddeld een knal per secondequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:53 schreef Strani het volgende:
Hier is het inmiddels weer helemaal stil. Buiten dan.
Wel het NK rondjes schaatsen in een lege hal!quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:54 schreef Strani het volgende:
Ik las dat de NPO morgen geen Garmisch uitzendt. Ik keek al jaren niet meer, maar het is toch jammer.
Jeetjequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier nog steeds gemiddeld een knal per seconde
Ja.quote:
Sbs heeft het blijkbaar overgenomen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:54 schreef Strani het volgende:
Ik las dat de NPO morgen geen Garmisch uitzendt. Ik keek al jaren niet meer, maar het is toch jammer.
2 winnaars met een half lot.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, maar iemand uit de gemeente Bladel en Heemskerk heeft de 30 miljoen gewonnen.
Oh serieus? Dan zal Martien Meiland wel de ijsmachine rijden en telkens joehoe roepen naar alle mannelijke schaatsersquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sbs heeft het blijkbaar overgenomen.
Want daar schijnen namelijk wel mensen naar te kijken...quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel het NK rondjes schaatsen in een lege hal!
Ja het is wel heel treurig inderdaad.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:58 schreef Redefine het volgende:
Altijd wel weer apart dat we in Nederland geen echte nieuwjaarsshow cultuur hebben. Alle zenders zenden wat concertregistraties of herhalingen uit vanaf kwart over twaalf. Dat is in andere landen toch wel anders.
Als het wel op Eurosport is vind ik het geen groot gemisquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:54 schreef Strani het volgende:
Evert ten Napel doet het commentaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh serieus? Dan zal Martien Meiland wel de ijsmachine rijden en telkens joehoe roepen naar alle mannelijke schaatsers
ditquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Je moet er beetje zachtjes in glijden hè?
dat is zonder de Toppers al een dikke mehquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:06 schreef Dave het volgende:
De toppers verkrachten momenteel mag ik dan bij jou.
Ik geloof dat ze bij de Erasmusbrug het een paar jaar geleden nog wel deden. En Paul de Leeuw deed eens een Ranking the Stars die voor de jaarwisseling begon en dan na het aftelmoment weer doorging. Was niet veel aan, maar daar keek mijn moeder dan graag naar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is wel heel treurig inderdaad.
Ik realiseer me trouwens eigenlijk net pas dat TVE om 1 uur nóg een aftelmoment heeft voor Canarias. Logisch natuurlijk.
heb er al aardig wat op maar een andere bol sla ik niet afquote:
Misschien zou het leuk zijn als ze vanuit de Top 2000 nog een extra show doen tot een uur of 1.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze bij de Erasmusbrug het een paar jaar geleden nog wel deden. En Paul de Leeuw deed eens een Ranking the Stars die voor de jaarwisseling begon en dan na het aftelmoment weer doorging. Was niet veel aan, maar daar keek mijn moeder dan graag naar.
Nadat dat een paar keer is afgelast vanwege teveel wind zijn ze daar maar van afgestapt denk ik. Top 2000 café daar Dion de Graaf is dan veiliger.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze bij de Erasmusbrug het een paar jaar geleden nog wel deden.
Ja. Nu waren ze zelfs niet eens op het open kanaal bij het aftelmoment of erna. En op zich was de DJ set van Morad en Emmely er dan wel, maar was ook niet superlang. En dat zag er eigenlijk best genant uitquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien zou het leuk zijn als ze vanuit de Top 2000 nog een extra show doen tot een uur of 1.
Oh was dat niet zo goed nee? Jammer...quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Nu waren ze zelfs niet eens op het open kanaal bij het aftelmoment of erna. En op zich was de DJ set van Morad en Emmely er dan wel, maar was ook niet superlang. En dat zag er eigenlijk best genant uit
Nee dat ook weer niet. De muziek was prima en de sfeer was goed. Maar eigenlijk waren Moran en Emmely bijna constant (close up) in beeld, die dan stonden te hossen op de muziek. Morad probeerde vooral weer meer dan dat het echt wat was en Emmely stond er een beetje verloren bij.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh was dat niet zo goed nee? Jammer...
Emmely wilde gewoon liever bij mij zijn denk ik. Maar dat wist ze niet, dus voor haar was het een onbestemd verloren gevoel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet. De muziek was prima en de sfeer was goed. Maar eigenlijk waren Moran en Emmely bijna constant (close up) in beeld, die dan stonden te hossen op de muziek. Morad probeerde vooral weer meer dan dat het echt wat was en Emmely stond er een beetje verloren bij.
Oh, ben jij stiekem haar manquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Emmely wilde gewoon liever bij mij zijn denk ik. Maar dat wist ze niet, dus voor haar was het een onbestemd verloren gevoel.
Toen hadden we de gulden nog.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:18 schreef Koen66 het volgende:
2025 ..... 2000 lijkt nog zo kort geleden
2050 even ver weg als 2000. 2075 even ver weg als 1975!quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:18 schreef Koen66 het volgende:
Nou ja... in 2000 betaalden we nog met guldens, had nog niet iedereen een mobiele telefoon, wifi was nog geen gemeengoed, niemand had nog gehoord van havermelk of pulled pork, Mark Rutte was nog niet eens staatssecretaris en het zou me niet verbazen als de McKroket nog niet op de kaart stondquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:18 schreef Koen66 het volgende:
inderdaad wowquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:23 schreef Momo het volgende:
[..]
2050 even ver weg als 2000. 2075 even ver weg als 1975!
Niet echt, op twee plekken zijn ze al vanaf 18:00 eigenlijk non stop vuurwerk aan het afsteken.quote:
Ha leuk, dronken NQquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb aardig wat allora's op als ik los ga op DJ Ötzi
Bekijk deze YouTube-video
Hoeveel allora's heb je hier voor nodig?quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb aardig wat allora's op als ik los ga op DJ Ötzi
het begint hier nu wel rustiger te worden. Afgelopen dagen was het hier eigenlijk gewoon stil, pas vandaag vanaf uur of 18 begon het hier los te gaanquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet echt, op twee plekken zijn ze al vanaf 18:00 eigenlijk non stop vuurwerk aan het afsteken.
Ik krijg nu wel zin in karaokequote:Op woensdag 1 januari 2025 01:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoeveel allora's heb je hier voor nodig?
Ik ben nu zover dat ik melig wordt van de naam DJ Ötzi en dat hij een nummer heeft gemaakt over Anton aus Tirolquote:
Ahh oké dus je bent een melige drinker. Ik ook wel denk ik. Alleen ben ik nu 100% nuchter.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben nu zover dat ik melig wordt van de naam DJ Ötzi en dat hij een nummer heeft gemaakt over Anton aus Tirol
quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben nu zover dat ik melig wordt van de naam DJ Ötzi en dat hij een nummer heeft gemaakt over Anton aus Tirol
Ja sorry, ik heb een video aan over het verschil tussen prawns en shrimpquote:
en nu ga je ons dat verschiul uitleggen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb een video aan over het verschil tussen prawns en shrimp
Ah, de belangrijke vragen des levens.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb een video aan over het verschil tussen prawns en shrimp
Nee, die video verdient viewsquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en nu ga je ons dat verschiul uitleggen?
En was het nog spannend of de computer nog zou werken.quote:
Ik vind november de meest deprimerende maand. Maar januari is een goede tweedequote:Op woensdag 1 januari 2025 10:26 schreef Arizona het volgende:
Kerstspullen binnen opgeruimd![]()
Dat doe ik altijd meteen op nieuwjaarsdag, maar meteen door de zure appel heen en accepteren dat de donkere dagen na kerst zijn aangebroken![]()
Vind januari de meest deprimerende maand van het jaar.
November gaat nog wel voor mij. Dan begint het Sinterklaasjournaal en heb je de opmars naar december. Januari heeft…. Niets….quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind november de meest deprimerende maand. Maar januari is een goede tweede
Ja vind je het gek, als je meteen zo begintquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:26 schreef Arizona het volgende:
Dat doe ik altijd meteen op nieuwjaarsdag, maar meteen door de zure appel heen en accepteren dat de donkere dagen na kerst zijn aangebroken![]()
Mooiquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:32 schreef NailQueen het volgende:
Lekker alleen op de bank oud & nieuw vieren is mij prima bevallen
Ja dat krijg je als je al die leuke lampjes en versieringen meteen weghaaltquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:26 schreef Arizona het volgende:
Mooi zo!quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:56 schreef Dave het volgende:
[..]
2 winnaars met een half lot.
Ik had maar liefst 5 euro.
Ik neem aan dat jullie het contact met je schoonouders permanent hebben verbroken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:54 schreef Troel het volgende:
Zo, wij zijn weer frips gedoucht en wakker. Tien over twaalf ging de telefoon. Schoonouders gingen ervan uit dat we al wel wakker waren
Nee hoor, want we lagen eigenlijk gewoon te stinken in bed al half wakkerquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie het contact met je schoonouders permanent hebben verbroken?
Telefoon is tot daar aan toe. Om tien over twaalf onaangekondigd aan de deur staan is welquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie het contact met je schoonouders permanent hebben verbroken?
Bij mij in de familie zou zoiets zonder grappen tot een ernstige crisis hebben geleidquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Telefoon is tot daar aan toe. Om tien over twaalf onaangekondigd aan de deur staan is wel
Ja, ik hoorde het.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:28 schreef Strani het volgende:
In de VS begint het jaar ook weer lekkerEn in Bourbon Street nog wel.
Mijn collegaatje stond rond die tijd onaangekondigd op het raam te bonken. Maar dat was wel vannacht zeg maarquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Telefoon is tot daar aan toe. Om tien over twaalf onaangekondigd aan de deur staan is wel
Mij ookquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:32 schreef NailQueen het volgende:
Je hebt het in ieder geval weer overleefdquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:42 schreef Fred_B het volgende:
Wat een wind vandaag![]()
We waren net op de heide van de Peel, en werden bijna van de weg geblazen. In het kleine beboste gedeelte waar we langskwamen viel nog een boom om een stukje voor ons, dat was ook niet echt lekker.
Je keek niet op voorhand of de winkel open zou zijn?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval weer overleefdHet waait inderdaad heel erg.
Net ging ik naar de supermarkt (die gesloten bleek). Heen was makkelijk, terug was een opgave. Op de heide, op zo'n open terrein, is het vast tig keer erger.
Nee, dat is misschien wel wat onhandigquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Je keek niet op voorhand of de winkel open zou zijn?
Ja, het uitwaaien is in elk geval aardig geluktquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval weer overleefdHet waait inderdaad heel erg.
Net ging ik naar de supermarkt (die gesloten bleek). Heen was makkelijk, terug was een opgave. Op de heide, op zo'n open terrein, is het vast tig keer erger.
Ik heb juist net de lampjes in de boom weer aan gedaanquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:51 schreef BillDauterive het volgende:
Heerlijk, alle kerstspullen zijn hier ook weer opgeruimd.
Hier branden ze ook nog gezelligquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb juist net de lampjes in de boom weer aan gedaan
Gelukkig heeft de boom jullie niet geraaktquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:42 schreef Fred_B het volgende:
Wat een wind vandaag![]()
We waren net op de heide van de Peel, en werden bijna van de weg geblazen. In het kleine beboste gedeelte waar we langskwamen viel nog een boom om een stukje voor ons, dat was ook niet echt lekker.
Heb je je daarna wat thee of warme chocomel toegediend?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de boom jullie niet geraakt![]()
Wij hebben ook gewandeld, eerst lekker door het bos, maar op het laatst over een open vlakte met snijdende wind tegen en regen![]()
Was helemaal verkleumd toen we bij de auto kwamen.
Jessica keert binnenkort zelfs weer terug in Meerdijkquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef Strani het volgende:
Ik zag GTST langskomen tijdens het zappen dus ik dacht even kijken of ik nog iemand herken, na al die jaren. In de eerste drie minuten al zes acteurs die ik kende (Ludo, Janine, Stefano, Julian, Rick en Bing.
Blijkbaar kom je nooit meer weg bij GTST als je er eenmaal ingezeten hebt.
"You can check out any time you like, but you can never leave"quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef Strani het volgende:
Ik zag GTST langskomen tijdens het zappen dus ik dacht even kijken of ik nog iemand herken, na al die jaren. In de eerste drie minuten al zes acteurs die ik kende (Ludo, Janine, Stefano, Julian, Rick en Bing.
Johquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Jessica keert binnenkort zelfs weer terug in Meerdijk
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:58 schreef H_T het volgende:
Verdorie, ook de Postcodeloterij niet gewonnen
Koffie! En de kachel aan en onder mijn elektrische dekenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je je daarna wat thee of warme chocomel toegediend?
Nu weet ik dat je niet in Balkbrug woontquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:58 schreef H_T het volgende:
Welcome to the hotel Rozeboom!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
"You can check out any time you like, but you can never leave"
quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu weet ik dat je niet in Balkbrug woont
Het Heuveltjesbosbad is wel een uitstekende naam voor een bad in het bos tussen de heuveltjes.quote:In Balkbrug staat een grote molen: De Star.
Na de sluiting van de Ommerschans bouwde de overheid op korte afstand het rijksopvoedingsgesticht Veldzicht. Dit zorgde voor de komst van ambtenaren naar het dorp en de bouw van huizen voor medewerkers van de instelling.
Een gedeelte van Oud Avereest en Den Huizen is een beschermd dorpsgezicht.
Het gebied deels in en direct ten zuiden van Balkbrug is ook een beschermd dorpsgezicht en omvat ook Ommerschans. Ommerschans hoort echter bij gemeente Ommen en behoort qua postcode bij Vinkenbuurt.
Balkbrug heeft een landelijk bekend openluchtbad, het Heuveltjesbosbad.
Maakt de zoektocht waar hij wel woont ietsjes makkelijker.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het niet winnen van de Postcodeloterij voelt wel fijner dan het niet winnen van de Staatsloterij (ok, ¤10,- gewonnen)quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:58 schreef H_T het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom ik zou moeten treuren als de buren een grote prijs zouden winnen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het niet winnen van de Postcodeloterij voelt wel fijner dan het niet winnen van de Staatsloterij (ok, ¤10,- gewonnen)
Anders stonden mijn buren te feesten en had ik niets omdat ik niet meespeel. Maar dat is ook het verdienmodel van de Postcodeloterij.
Hotel GTSTquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
"You can check out any time you like, but you can never leave"
Laura is zelfs nooit meer weggegaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat je dan toch even het gevoel hebt, had ik maar wel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom ik zou moeten treuren als de buren een grote prijs zouden winnen.
Nou… wij hebben jaren terug in de vier winnende cijfers gewoond. Terwijl we niet meespeelden. Groot feest in de buurt, Gerard Joling trad op, Gaston op het podium, noem maar op. Toen hoopte ik toch wel dat de winnende letters niet de onze zouden zijnquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom ik zou moeten treuren als de buren een grote prijs zouden winnen.
Nou ja, al die buren gaan dan vanzelf weg om ergens te wonen waar ze geen arme buren meer hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou… wij hebben jaren terug in de vier winnende cijfers gewoond. Terwijl we niet meespeelden. Groot feest in de buurt, Gerard Joling trad op, Gaston op het podium, noem maar op. Toen hoopte ik toch wel dat de winnende letters niet de onze zouden zijnEn dat was het gelukkig ook niet.
Iets meer dan 1000 euro mislopen voelde nog niet zo heel erg, maar geen miljonair worden en de buren wel? Meh
Mijn oppas had vroeger een keer met de buren gekletst, die hadden hun loten opgezegd want toch wel duur en kleine kans blablabla. Dus zij ook overgehaald en de loten opgezegd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het niet winnen van de Postcodeloterij voelt wel fijner dan het niet winnen van de Staatsloterij (ok, ¤10,- gewonnen)
Anders stonden mijn buren te feesten en had ik niets omdat ik niet meespeel. Maar dat is ook het verdienmodel van de Postcodeloterij.
Heb jij nog meegedaan aan El Gordo ('de dikke') ?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, al die buren gaan dan vanzelf weg om ergens te wonen waar ze geen arme buren meer hebben.
quote:Kersttraditie
Het is een Spaanse kersttraditie om met de familie, vrienden of collega's mee te doen aan El Gordo. Een heel lot kost maar liefst 200 euro, maar de meeste mensen kopen een décimo, oftewel een tiende lot. Mensen die zo'n lot hebben gekocht en de hoofdprijs winnen, ontvangen 400.000 euro in plaats van 4 miljoen euro.
De balletjes met de winnende lotnummers worden door schoolkinderen getrokken, die de nummers zingend bekendmaken. De ceremonie begint altijd om 09.00 uur 's ochtends en duurt minstens drie uur, omdat er ook veel kleinere prijzen worden uitgereikt.
Nee, gelukkig maar ook want volgens mij zijn hier in de buurt geen prijzen gevallen. Maar het is inderdaad best een belangrijke traditie in dit landquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heb jij nog meegedaan aan El Gordo ('de dikke') ?
Spaanse loterij El Gordo keert 2,7 miljard aan prijzen uit
[..]
Tsja, je had ook bitcoins kunnen kopen 10 jaar terug. Als je alles van tevoren weet, kan je voor een dubbeltje de wereld rond hèquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou… wij hebben jaren terug in de vier winnende cijfers gewoond. Terwijl we niet meespeelden. Groot feest in de buurt, Gerard Joling trad op, Gaston op het podium, noem maar op. Toen hoopte ik toch wel dat de winnende letters niet de onze zouden zijnEn dat was het gelukkig ook niet.
Iets meer dan 1000 euro mislopen voelde nog niet zo heel erg, maar geen miljonair worden en de buren wel? Meh
O ja, was het maar zoquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, je had ook bitcoins kunnen kopen 10 jaar terug. Als je alles van tevoren weet, kan je voor een dubbeltje de wereld rond hè
Klaas Dijkhoff heeft nu spijt van de verkoop.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, je had ook bitcoins kunnen kopen 10 jaar terug. Als je alles van tevoren weet, kan je voor een dubbeltje de wereld rond hè
Ondanks mijn drukke schema aan het einde van het jaar toch nog Top 25quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:03 schreef Fred_B het volgende:
De jaarcijfers van deze reeks voor de liefhebber. Iedereen die 5x iets kwijt wilde in deze reeks heeft de Top 100 gehaald. Maar voor de ereplaatsen was wel wat meer nodig:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "ESF Slowchat" van 01-01-2024 t/m 31-12-2024
nr / aantal posts / gebruiker
01 4252 Strani
02 3548 H_T
03 3082 Luctor.et.Emergo
04 3040 Redefine
05 2434 NailQueen
06 2227 Arizona
07 2161 Fred_B
08 1919 Roger_Epiales
09 1786 BillDauterive
10 1682 Em31
11 1413 ESF1Gamer
12 1358 GeorgeM
13 1090 Cyan9
14 0753 Nattekat
15 0719 Koen66
16 0669 Momo
17 0649 egeltje1985
18 0640 Meke
19 0610 Troel
20 0601 AgnesGru
21 0574 Yesse
22 0533 ijs_beer
23 0430 Moira
24 0369 Nizno
25 0336 usagi414
26 0267 Guanabana
27 0264 Hamlapjes
28 0258 zorro28
29 0257 sportfreak
30 0206 molloot200
31 0203 Spablauw214
32 0193 Dave
33 0181 Whiskers2009
34 0177 blackswangreen
35 0148 Meridiaan
36 0144 grazz
37 0142 Mexicanobakker
38 0125 Evenstar
39 0103 summer52
40 0087 quirina
41 0074 SiGNe
42 0072 Knutknuttsson
43 0070 TheFreshPrince
44 0063 drakin
45 0061 SnertMetChoco
46 0059 chufi
47 0058 Poepz0r
48 0053 Aadrianus
49 0050 Jane
50 0049 Pino112
51 0048 TheVulture
52 0046 yvonne
53 0037 GotC
54 0034 Viv
55 0030 Prisha
56 0028 Cee
56 0028 Pinnenmutske
56 0028 tong80
56 0028 Magica
60 0027 Andromache
61 0025 heywoodu
62 0024 Kippendij
62 0024 n00biedoobiedoo
64 0022 Dotteke
65 0021 ArnieAlberts
66 0019 MMF93
67 0016 vencodark
68 0015 Mandy040986
69 0013 RipCity
69 0013 RadioJoost
69 0013 Jojoke
72 0012 TLC
72 0012 maily
74 0011 Rebel-
75 0009 Zipportal
75 0009 Ama
75 0009 Lt.Bookman
75 0009 Ann-Lynn
79 0008 Lucky_Strike
79 0008 Lospedrosa
79 0008 Wienerschnitzels
79 0008 Wertha
79 0008 hole1988
84 0007 ShippedFromTheNetherlands
84 0007 Nexum
84 0007 Litpho
84 0007 loveli
84 0007 Toby56
84 0007 Ieniemienie_
84 0007 aarontje112
84 0007 danilel
84 0007 Sarabi
93 0006 viceversa
93 0006 Zigsky
95 0005 Cosima
95 0005 summer2bird
95 0005 Sableheart
95 0005 Coco
95 0005 Fascination
95 0005 aloa
klik hier voor meer stats
Netjes. Nachtploeg FTW!quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:03 schreef Fred_B het volgende:
De jaarcijfers van deze reeks voor de liefhebber. Iedereen die 5x iets kwijt wilde in deze reeks heeft de Top 100 gehaald. Maar voor de ereplaatsen was wel wat meer nodig:
05 2434 NailQueen
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:04 schreef Fred_B het volgende:
Hierbij ook de cijfers voor het hele subforum. Je ziet dan toch dat als het inhoudelijk wordt, dat @:strani het moeilijker krijgt:
[ afbeelding ] Top 100 van forum Eurovisie Songfestival van 01-01-2024 t/m 31-12-2024
002 6604 NailQueen
Neuh, ik moest naar een verjaardag en wilde een 0,75 literfles Quadrupel van La Trappe halen. Nu heb ik maar een paar biertjes uit mijn eigen voorraad gehaald. Dus was het ook goedquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het uitwaaien is in elk geval aardig gelukt![]()
En bij jou dus ook blijkbaar. Heb je de boodschappen ook binnen ondertussen?
Terug aan de top, dit kampioenschap betekent nog meer voor me dan m'n eerste kampioenschappen, omdat ik van heel ver heb moeten komenquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:03 schreef Fred_B het volgende:
01 4252 Strani
02 3548 H_T
03 3082 Luctor.et.Emergo
04 3040 Redefine
05 2434 NailQueen
06 2227 Arizona
07 2161 Fred_B
08 1919 Roger_Epiales
09 1786 BillDauterive
10 1682 Em31
11 1413 ESF1Gamer
12 1358 GeorgeM
13 1090 Cyan9
14 0753 Nattekat
15 0719 Koen66
16 0669 Momo
17 0649 egeltje1985
18 0640 Meke
19 0610 Troel
20 0601 AgnesGru
21 0574 Yesse
22 0533 ijs_beer
23 0430 Moira
24 0369 Nizno
25 0336 usagi414
26 0267 Guanabana
27 0264 Hamlapjes
28 0258 zorro28
29 0257 sportfreak
30 0206 molloot200
31 0203 Spablauw214
32 0193 Dave
33 0181 Whiskers2009
34 0177 blackswangreen
35 0148 Meridiaan
36 0144 grazz
37 0142 Mexicanobakker
38 0125 Evenstar
39 0103 summer52
40 0087 quirina
41 0074 SiGNe
42 0072 Knutknuttsson
43 0070 TheFreshPrince
44 0063 drakin
45 0061 SnertMetChoco
46 0059 chufi
47 0058 Poepz0r
48 0053 Aadrianus
49 0050 Jane
50 0049 Pino112
51 0048 TheVulture
52 0046 yvonne
53 0037 GotC
54 0034 Viv
55 0030 Prisha
56 0028 Cee
56 0028 Pinnenmutske
56 0028 tong80
56 0028 Magica
60 0027 Andromache
61 0025 heywoodu
62 0024 Kippendij
62 0024 n00biedoobiedoo
64 0022 Dotteke
65 0021 ArnieAlberts
66 0019 MMF93
67 0016 vencodark
68 0015 Mandy040986
69 0013 RipCity
69 0013 RadioJoost
69 0013 Jojoke
72 0012 TLC
72 0012 maily
74 0011 Rebel-
75 0009 Zipportal
75 0009 Ama
75 0009 Lt.Bookman
75 0009 Ann-Lynn
79 0008 Lucky_Strike
79 0008 Lospedrosa
79 0008 Wienerschnitzels
79 0008 Wertha
79 0008 hole1988
84 0007 ShippedFromTheNetherlands
84 0007 Nexum
84 0007 Litpho
84 0007 loveli
84 0007 Toby56
84 0007 Ieniemienie_
84 0007 aarontje112
84 0007 danilel
84 0007 Sarabi
93 0006 viceversa
93 0006 Zigsky
95 0005 Cosima
95 0005 summer2bird
95 0005 Sableheart
95 0005 Coco
95 0005 Fascination
95 0005 aloa
En met overmacht welquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Terug aan de top, dit kampioenschap betekent nog meer voor me dan m'n eerste kampioenschappen, omdat ik van heel ver heb moeten komen
Zijn er nog mensen die je wil bedanken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Terug aan de top, dit kampioenschap betekent nog meer voor me dan m'n eerste kampioenschappen, omdat ik van heel ver heb moeten komen
Eigenlijk niet. Ik heb dit echt op eigen kracht gedaanquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die je wil bedanken?
Ik stel voor dat wij allemaal naar een nieuwe SC gaan en @Strani niet vertellen welke dat isquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, wat is die Strani arrogant geworden zeg.
Over een paar jaar zit ik vast in een docu over m'n rise and fall, dat ik dan aan de drugs ben en zoquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, wat is die Strani arrogant geworden zeg.
Zit je nog niet aan de drugs dan?quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Over een paar jaar zit ik vast in een docu over m'n rise and fall, dat ik dan aan de drugs ben en zo
Zo te lezen wel. Of aan een ander goedjequote:Op woensdag 1 januari 2025 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zit je nog niet aan de drugs dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |