Ja het was weer even aanpoten maar gelukkig koop ik ze altijd zonder schil en pit dus dat scheelt. Ze verkopen ze speciaal voor nieuwjaars in blikjes van 12.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij ook, hopelijk smaakten de druiven!
Hier staat Sophie Ellis Baxtor nu op (BBC One).quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:32 schreef NailQueen het volgende:
De silvesterparty op de Duitse tv is ook altijd genieten bij oud & nieuw
Op de Das Erste wordt Don't talk just kiss gezongen door een Duitse Serhat.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier staat Sophie Ellis Baxtor nu op (BBC One).
Die heeft vandaag wel heel lang uitgeslapenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier staat Sophie Ellis Baxtor nu op (BBC One).
Geen wonder dat die ramp in 1953 zoveel Zeeuwen overviel...quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik hoorde net mijn vader snurken, dus die is niet wakker geworden van het vuurwerk.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die heeft vandaag wel heel lang uitgeslapen![]()
sorry, ik moet nog even afkicken van de Top 2000-topics![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen wonder dat die ramp in 1953 zoveel Zeeuwen overviel...
Ja, je hebt wéér niet gewonnenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:43 schreef AgnesGru het volgende:
Iemand al de uitslag van de staatsloterij kunnen checken?
Dat is Right Said Fred...quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Op de Das Erste wordt Don't talk just kiss gezongen door een Duitse Serhat.
Kakquote:
Nee, maar iemand uit de gemeente Bladel en Heemskerk heeft de 30 miljoen gewonnen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:43 schreef AgnesGru het volgende:
Iemand al de uitslag van de staatsloterij kunnen checken?
Daar woon ik nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, maar iemand uit de gemeente Bladel en Heemskerk heeft de 30 miljoen gewonnen.
En morgen schansspringen kijken bij de nos.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef NailQueen het volgende:
Bij mijn ouders werd altijd die Silverstershow aangezet wanneer het nieuw jaar is. Tradities moet je in stand houden
Hier ook niet! Ze houden het lang vol dit jaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:51 schreef Dave het volgende:
BESTE WENSEN ALLEMAAL!
HET VUURWERK IS HIER NOG NIET VOORBIJ!
Ik ook niet. Geen idee wat ik wel gewonnen heb. Als ik al iets won. Maar dat zien we later dan wel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar woon ik nietDan maar mijn pijlen richten op de Postcodeloterij
En dan morgen door naar het nieuwjaarsconcert?quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef NailQueen het volgende:
Bij mijn ouders werd altijd die Silverstershow aangezet wanneer het nieuw jaar is. Tradities moet je in stand houden
Hier nog steeds gemiddeld een knal per secondequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:53 schreef Strani het volgende:
Hier is het inmiddels weer helemaal stil. Buiten dan.
Wel het NK rondjes schaatsen in een lege hal!quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:54 schreef Strani het volgende:
Ik las dat de NPO morgen geen Garmisch uitzendt. Ik keek al jaren niet meer, maar het is toch jammer.
Jeetjequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier nog steeds gemiddeld een knal per seconde
Ja.quote:
Sbs heeft het blijkbaar overgenomen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:54 schreef Strani het volgende:
Ik las dat de NPO morgen geen Garmisch uitzendt. Ik keek al jaren niet meer, maar het is toch jammer.
2 winnaars met een half lot.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, maar iemand uit de gemeente Bladel en Heemskerk heeft de 30 miljoen gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |