allemaal bang dat het om 0:00 zou stormenquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:44 schreef NailQueen het volgende:
Sinds vanmiddag knalt het hier in een stuk door. Vraag me af of er nog genoeg over is om 0.00 uur.
hier staat nu zelfs de Toppers opquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:16 schreef NailQueen het volgende:
De slimste is afgelopen dus ik kijk naar de docu van Freddie Mercury
Ik heb nog een oliebol met krenten liggenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Oja en ik heb oliebollen en frituursnacks voor mezelf gekocht
ik heb nog zelfgebakken maar ietwat gefaalde oliebollenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Oja en ik heb oliebollen en frituursnacks voor mezelf gekocht
Smaken ze wel?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog zelfgebakken maar ietwat gefaalde oliebollen
gelukkig wel anders hadden ze al in de kliko gelegenquote:
Fijn dat je toch de mogelijkheid hebt gekregenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:11 schreef Arizona het volgende:
Man en dochter bij de buren, ik op de bank met de top 2000 en 2 slapende katten om me heen.
Ik voel me rustiger nu. Blij dat ik het heb gedurfd om niet te gaan![]()
Bedankt voor de bemoedigende woorden vanmiddag
Eeeeeh... jaaaa ja. Juist. Jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
Zojuist mijn traditionele oudjaarsdouche genomen volgens Colombiaanse traditie: Je kookt water en doet daarin kaneel, een soort goudpoeder en eventueel nog andere dingen. En dat water gooi je tijdens de douche over jezelf heen.
Ik vind het altijd een mooi moment om bewust dankbaar te zijn voor de mooie dingen van het afgelopen te jaar en alvast wat vooruit te denken over het komende jaar.
Het leek me al onpraktisch om een gekookte Playstation met kaneel over jezelf te gooienquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet wat jij denkt H_T, niet wat jij denkt!
Henk en Ingrid in hun tweede huis?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:46 schreef Strani het volgende:
Hier hebben de lokale tokkies hun zwaarde vuurwerk inmiddels ook gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |