SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!C’est Davie :o)
Dan maken we gewoon een deel 2quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:45 schreef Dave het volgende:
Dus nu niet snel dit topic gaan vol spammen he?
Mooi he! Helaas zonder mascaravlekken op mijn wangen want ik heb geen makeup opquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:51 schreef Strani het volgende:
@:arizona in huilen uitbarsten tijdens de gourmet is wel echt gevoel voor drama, hier kunnen jullie nog jaren van nagenieten tijdens het gourmetten
Maar serieus, goed gedaan. En ik hoop echt dat je je in het komende jaar beter voelt; dat je ook de dingen kunt doen die daar voor nodig zijn.
Wij doen er pannenkoekjes in of omelet, onder de grill, en dat gaat primaquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:55 schreef Dave het volgende:
Over gourmetten gesproken: waar gebruiken jullie de pannetjes voor, en hoe? Als ik ze onder de grill gebruik wordt het niet gaar, of de helft zwart, op de plaat lijkt me zo’n geklieder.
Dit schrijvende heb ik een deja vu, dus misschien is dit eerder aan de orde geweest.![]()
Goed zoquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi he! Helaas zonder mascaravlekken op mijn wangen want ik heb geen makeup op![]()
Ik hoop ook dat ik me beter ga voelen. Er was ook gewoon serieus veel narigheid qua overlijdens en ziekten in mijn omgeving afgelopen jaar, meer dan gemiddeld. Dat helpt niet.
Maar ik ga zeker mijn best doen om meer voor mezelf op te komen en dus bewuster genieten van de kleinere dingen.
Jullie nog goede voornemens?
Oh, misschien heb je een andere dan ik, dat was afgelopen kerst een totale mislukking (kantklare mix van Koopmans)quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij doen er pannenkoekjes in of omelet, onder de grill, en dat gaat prima
Weggooien, dat wil ik inderdaad ook meer doen! (Nou ja ik wil vooral dat NM meer dingen weggooit want hij heeft veel meer rotzooi dan ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Hmm ik wil m'n appartement nog wat meer op orde krijgen en dingen weggooien die ik niet meer nodig heb.
En verder heel goed nadenken over wat ik nog wil in m'n level, vooral op het vlak van relaties eigenlijk. Ik zit wat dat betreft in een wat verwarrende fase (gewoon in m'n eigen hoofd) dus ik hoop daarover wat meer duidelijkheid te krijgen.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:58 schreef Dave het volgende:
Goed voornemen: afvallen. Standaard ja, maar wel nodig. Ook ellendige jaren achter de rug, dus hopelijk is 2025 een rustiger jaar wat dat betreft, zodat ik me wat beter aan gezonde eetpatronen kan houden.
(Zo, nu eerst een oliebol.)
Ohquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:07 schreef Arizona het volgende:
Weggooien, dat wil ik inderdaad ook meer doen! (Nou ja ik wil vooral dat NM meer dingen weggooit want hij heeft veel meer rotzooi dan ik )
Qua relaties, dat lijkt me lastig om vooraf te bedenken? Zoiets overkomt je toch vaak meer. Overigens gelachen om level ipv leven
Wij hebben een gourmetstel van de Jumbo, is wel een topdingquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, misschien heb je een andere dan ik, dat was afgelopen kerst een totale mislukking (kantklare mix van Koopmans)
Doe ik normaal ook (bij ‘echte’ pannenkoeken, maar dacht nu: lekker makkelijk)quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben een gourmetstel van de Jumbo, is wel een topding![]()
Pannenkoekbeslag maken we zelf met bloem, melk en ei.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi he! Helaas zonder mascaravlekken op mijn wangen want ik heb geen makeup op![]()
Ik hoop ook dat ik me beter ga voelen. Er was ook gewoon serieus veel narigheid qua overlijdens en ziekten in mijn omgeving afgelopen jaar, meer dan gemiddeld. Dat helpt niet.
Maar ik ga zeker mijn best doen om meer voor mezelf op te komen en dus bewuster genieten van de kleinere dingen.
Jullie nog goede voornemens?
Dat is een leuk voornemenquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]![]()
Niet echt een voornemen speciaal voor 2025 (doe ik nooit aan) maar voor de volgende vakantie. Ik heb namelijk nog nooit gevlogen. En ik wil graag eens met het vliegtuig op vakantie. Dat vind ik best spannend maar hoe moeilijk kan het zijn?
(mijn ouders hadden vroeger geen geld voor een vliegvakantie. Vandaar dat ik nooit gevlogen heb)
Nee, zo in de verte gaat het wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:43 schreef Dave het volgende:
Zou dat ver genoeg van de bewoonde wereld zijn? Of heeft ie van gedreun in de verte geen last?
Kom naar Alicante!quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]![]()
Niet echt een voornemen speciaal voor 2025 (doe ik nooit aan) maar voor de volgende vakantie. Ik heb namelijk nog nooit gevlogen. En ik wil graag eens met het vliegtuig op vakantie. Dat vind ik best spannend maar hoe moeilijk kan het zijn?
(mijn ouders hadden vroeger geen geld voor een vliegvakantie. Vandaar dat ik nooit gevlogen heb)
En ga je dan voor een korte vliegreis? Of meteen een lange?quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]![]()
Ik wil eens naar het zuiden van Italie. Ik heb een singlereis gezien naar Sicilie met mensen van mijn leeftijd. Dat is ook gelijk een vliegreis. Maar ik wil ook weer een keer terug naar Kopenhagen. Het wordt sowieso een korte vliegreis maar dat mag ook wel voor de eerste keerquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is een leuk voornemen![]()
Heb je al een idee waar je naartoe zou willen?
Ik ben gewend om alles in de pannetjes te bakkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:55 schreef Dave het volgende:
Over gourmetten gesproken: waar gebruiken jullie de pannetjes voor, en hoe? Als ik ze onder de grill gebruik wordt het niet gaar, of de helft zwart, op de plaat lijkt me zo’n geklieder.
Dit schrijvende heb ik een deja vu, dus misschien is dit eerder aan de orde geweest.![]()
Ook daar moet nog wel water of melk in hequote:Op dinsdag 31 december 2024 19:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, misschien heb je een andere dan ik, dat was afgelopen kerst een totale mislukking (kantklare mix van Koopmans)
allemaal bang dat het om 0:00 zou stormenquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:44 schreef NailQueen het volgende:
Sinds vanmiddag knalt het hier in een stuk door. Vraag me af of er nog genoeg over is om 0.00 uur.
hier staat nu zelfs de Toppers opquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:16 schreef NailQueen het volgende:
De slimste is afgelopen dus ik kijk naar de docu van Freddie Mercury
Ik heb nog een oliebol met krenten liggenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Oja en ik heb oliebollen en frituursnacks voor mezelf gekocht
ik heb nog zelfgebakken maar ietwat gefaalde oliebollenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Oja en ik heb oliebollen en frituursnacks voor mezelf gekocht
Smaken ze wel?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog zelfgebakken maar ietwat gefaalde oliebollen
gelukkig wel anders hadden ze al in de kliko gelegenquote:
Fijn dat je toch de mogelijkheid hebt gekregenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:11 schreef Arizona het volgende:
Man en dochter bij de buren, ik op de bank met de top 2000 en 2 slapende katten om me heen.
Ik voel me rustiger nu. Blij dat ik het heb gedurfd om niet te gaan![]()
Bedankt voor de bemoedigende woorden vanmiddag
Eeeeeh... jaaaa ja. Juist. Jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
Zojuist mijn traditionele oudjaarsdouche genomen volgens Colombiaanse traditie: Je kookt water en doet daarin kaneel, een soort goudpoeder en eventueel nog andere dingen. En dat water gooi je tijdens de douche over jezelf heen.
Ik vind het altijd een mooi moment om bewust dankbaar te zijn voor de mooie dingen van het afgelopen te jaar en alvast wat vooruit te denken over het komende jaar.
Het leek me al onpraktisch om een gekookte Playstation met kaneel over jezelf te gooienquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet wat jij denkt H_T, niet wat jij denkt!
Henk en Ingrid in hun tweede huis?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:46 schreef Strani het volgende:
Hier hebben de lokale tokkies hun zwaarde vuurwerk inmiddels ook gevonden.
Als er bushokjes en brievenbussen kapot zijn morgen waren het wel Nederlandersquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe zulke types heb je hier wel ja dus zou kunnen.
Ongetwijfeld!quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Als er bushokjes en brievenbussen kapot zijn morgen waren het wel Nederlanders
Zware avond voor snel overprikkelden!quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Mijn tv staat op standje burenruzie vanwege alle knallen
Daar wordt het bij mij niet heet genoeg voor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben gewend om alles in de pannetjes te bakkenEn dus helemaal niks direct op de plaat. Dan worden je pannetjes niet smerig aan de onderkant en is er niets aan de hand
Ik dacht al, wat is die boel droog.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook daar moet nog wel water of melk in he
Hier ook ja, je moet bijna ondertiteling aan zetten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Mijn tv staat op standje burenruzie vanwege alle knallen
Die staat hier ook opquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Make up your mind heeft reclame.
Kerstboom is Martien Meiland?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Make up your mind heeft reclame.
Wel okay, maar niet fantastisch tot nu toequote:
Hij, hij moet dit jaar de kerstboom zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:59 schreef NailQueen het volgende:
De naam Aran Bade is gevallen. Hij moet de kerstboom zijn.
Volgens mij kijken alleen Koen en ik hierna dus ik kan het wel zeggen. Het was Richard Groenendijk. Fred van leer ging uit zijn dakquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij, hij moet dit jaar de kerstboom zijn
Waarvan 35 euro (maar dan gekocht in Duitsland) uit huize Ari!quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:20 schreef Dave het volgende:
Er gaat voor 118 miljoen euro de lucht in, maar wat hebben we het allemaal slecht met elkaar.
Die worden zo uit bed geblazen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders zijn al naar bed.
Hopelijk niet.quote:
Maar je kan toch niet slapen dan?quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk niet.
Ik ga ook gelijk na de nr 1 in de top2000 naar bed.
Hopelijk valt het hier mee met de knallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |