Nee, ook een aanrader?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Pastel de Nata er al eens geprobeerd?
Ik ben best wel een ochtendmens, het fijne daaraan is júist dat veel mensen dan nog slapenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ochtendmensen kunnen ook vervelend zijn. Vooral als ze dan ook nog heel vrolijk gaan roepen 'fijn toch, dan heb je nog wat aan je dag' terwijl ikben omdat ik voor hun veel eerder op moet en dat ze dan ook nog claimen dat hun bedtijd normaal is
Maar het gaat fout bij het idee dat omdat iemand een ochtendmens is, iedereen een ochtendmens moet zijn. Ik ga er graag vroeg uit, mijn eigen ding doen voordat een ander wakker is zeg maar. Maar een ander hoeft echt niet eerder op. Tenzij er een uiterlijk is voor een ontbijt in een hotel zeg maar, maar dat is natuurlijk niet al om 7 uurquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ochtendmensen kunnen ook vervelend zijn. Vooral als ze dan ook nog heel vrolijk gaan roepen 'fijn toch, dan heb je nog wat aan je dag' terwijl ikben omdat ik voor hun veel eerder op moet en dat ze dan ook nog claimen dat hun bedtijd normaal is
Hoogtepunt. Verhuizing naar mijn nieuwe woning. En vakanties naar Portugal en de Baltische Staten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:57 schreef NailQueen het volgende:
Wat zijn jullie hoogtepunten van dit jaar? Ik doe even ESF gerelateerd en niet ESF-gerelateerd maar jullie mogen het op een hoop gooien
ESF gerelateerd: Joost bij EIC (Nog nooit zo trots geweest op onze inzending), het grote songfestivalfeest en de Europaparty in Leeuwarden. En Sanremo neem ik ook gewoon mee. Wat een all stars seizoen was dat
![]()
Niet ESF gerelateerd: Het concert van Käärijä (oke beetje esf), vakantie in Italie, concerten van Son Mieux en Metejoor (vooral Metejoor was een grote verrassing) en de show van Jochem Myjer
Wat mij betreft is dat de juiste manierquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar het gaat fout bij het idee dat omdat iemand een ochtendmens is, iedereen een ochtendmens moet zijn. Ik ga er graag vroeg uit, mijn eigen ding doen voordat een ander wakker is zeg maar. Maar een ander hoeft echt niet eerder op. Tenzij er een uiterlijk is voor een ontbijt in een hotel zeg maar, maar dat is natuurlijk niet al om 7 uur(En als je er voor kiest om dan niet te ontbijten, ga ik lekker in mijn eentje). Verwacht overigens ook niet dat ik voor een avondmens op blijf
Ik ben daarin misschien best wel zwart wit. Ik wil graag dat mensen rekening houden met mij, dus ik houd ook rekening met anderen. Maar het valt me dus best zwaar als anderen geen rekening met mij houden. Een gitaarspelende puber die niet zijn koptelefoon gebruikt terwijl er 3 andere mensen in huis zijn die er allemaal last van hebben. Of niet gewoon zoals gevraagd en beloofd even in de agenda zetten wanneer je wel en niet er bent en al dan niet mee-eet en ik dus daar rekening mee kan houden. Het zijn soms echt maar heel kleine dingen, maar ik merk dat die kleine dingen wel opstapelen. Maarja, ik ben de volwassene, dus ik kan niet stoppen met rekening houden met de pubers.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat de juiste manier
Hoogtepunt was het laten opknappen van de slaapkamer en badkamer. Het is heel veel werk geweest (en duurde langer dan ik had voorzien) maar het is heel mooi geworden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:57 schreef NailQueen het volgende:
Wat zijn jullie hoogtepunten van dit jaar? Ik doe even ESF gerelateerd en niet ESF-gerelateerd maar jullie mogen het op een hoop gooien
ESF gerelateerd: Joost bij EIC (Nog nooit zo trots geweest op onze inzending), het grote songfestivalfeest en de Europaparty in Leeuwarden. En Sanremo neem ik ook gewoon mee. Wat een all stars seizoen was dat
![]()
Niet ESF gerelateerd: Het concert van Käärijä (oke beetje esf), vakantie in Italie, concerten van Son Mieux en Metejoor (vooral Metejoor was een grote verrassing) en de show van Jochem Myjer
Ik heb precíes hetzelfde met meneer Sjorsquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef Arizona het volgende:
Dit is echt iets waar NM en ik het nooit over eens gaan worden, hij is veel liever onder de mensen dan ik. Hij is ook sociaal begaafder dan ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En dat ik voor nu op ben en niet meega vanavond. NM zei: jammer maar je moet doen wat voor jou goed voelt.
Haha ik lees nu ditquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:57 schreef NailQueen het volgende:
![]()
Hoogtepunt ESF: Joost bij EIC en de grote europapa-party waar we als een malle voor terugreden vanuit Zuid Frankrijk, ondertussen het nieuws lezend. En het ondanks alles toch nog gezellig was.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:57 schreef NailQueen het volgende:
![]()
Ik denk dat het gros "gewoon" knallen wil, maar ja, legaal knalvuurwerk is niet meer verkrijgbaar. En dan kom je tegenwoordig waarschijnlijk makkelijker aan een Cobra dan aan de good old Astronauten of Kanonslagen die we vroeger hadden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:30 schreef Dave het volgende:
Wat is eigenlijk de lol van die cobras? Is het het illegale? De harde knal? Mensen de stuipen op het lijf jagen?
Ik heb werkelijk geen idee, maar goed, ik vind astronauten vroeger al niet leuk, dus wie weet ligt het aan mij.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:16 schreef Arizona het volgende:
Nou ik ga niet mee vanavond. Ik kreeg net een giga huilbui tijdens het gourmetten () toen dochter vroeg wat de hoogtepunten waren dit jaar. En toen bedacht ik me dat dat er maar heel weinig waren en dat ik me vooral vaker kut heb gevoeld dan goed.
Alles kwam eruit. Dat ik niet goed in mijn vel zit, dat ik moe ben, overprikkeld en emotioneel. Dat het niet aan hun ligt maar helemaal aan mij.Zie! Trots omdat je voor eigen gezondheid kiest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En dat ik voor nu op ben en niet meega vanavond. NM zei: jammer maar je moet doen wat voor jou goed voelt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |