SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Slim om weer terug te gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:30 schreef Troel het volgende:
Ik ga zo nog terug nijn bed in, ik wilde uitslapen, maar moest heel nodig een plasje
Ik ben de badkamer aan het schoonmaken. Rotklus dat af en toe moet gebeurenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:47 schreef molloot200 het volgende:
Hallo! Hoe is jullie derde kerstdag?
Meh. Wel echt zo'n derde kerstdagklusje jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben de badkamer aan het schoonmaken. Rotklus dat af en toe moet gebeuren
Ja dat wel. Maar net kwamen Suzan en Freek voorbij. Dat helpt niet echt meequote:Op vrijdag 27 december 2024 16:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Meh. Wel echt zo'n derde kerstdagklusje ja
Top 2000 wel aan of is dat niet jouw ding?
Wel met ons nieuwe ESF-trots natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar net kwamen Suzan en Freek voorbij. Dat helpt niet echt mee
Net zoals de rest van Claude zijn nummersquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wel met ons nieuwe ESF-trots natuurlijk
Nee maar ik vind dat ook echt een boutnummer
Ja, ik ben ook niet per sé fan en dat heb ik al duidelijk gemaakt in het Claude-topicquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net zoals de rest van Claude zijn nummers
Ik ga voor het eerst in heel lange tijd weer een keer uit met oud en nieuwquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:23 schreef NailQueen het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor oud & nieuw?
Het wordt sowieso afwachten tot die zijn nummer bekend maakt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet per sé fan en dat heb ik al duidelijk gemaakt in het Claude-topicMaar in de ESF-context zie ik het nog best aardig doen, dus ik snap de keuze ergens ook wel.
Preciesquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het wordt sowieso afwachten tot die zijn nummer bekend maakt.
Dat ben ik eigenlijk ook van plan maar ik moet nog proberen iemand mee te trekken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst in heel lange tijd weer een keer uit met oud en nieuw
Mijn autoalarm is vannacht minimaal drie keer afgegaan. Na de derde keer heb ik hem naar een parkeerterrein zonder huizen in de buurt gereden de accu los gekoppeld en daarna een kwartier naar huis gelopen. Matig geslapen en toen ik de accu weer aankoppelde toeterde hij meteen drie keer recht in mijn oorquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:47 schreef molloot200 het volgende:
Alleen thuis zitten met lekkere snacks, lekker drinken en tv aanquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:23 schreef NailQueen het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor oud & nieuw?
Sterkte hier, het is 2 graden en grijsheidquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:14 schreef sportfreak het volgende:
Hier in Napels nu 14 graden, zon en strakblauwe lucht.
Minpuntje, nu op het vliegveld onderweg terug naar huis.
Ik heb veel te lang geshopt en ik vermoed een midlife crisis want ik realiseerde me achteraf dat ik niet zomaar een broek en sneakers heb gekocht, maar Levi’s jeans en Nike Air Maxquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:47 schreef molloot200 het volgende:
Mehquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben de badkamer aan het schoonmaken. Rotklus dat af en toe moet gebeuren
Same, geen zin in late feestjes tot diep in de nacht.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Alleen thuis zitten met lekkere snacks, lekker drinken en tv aan
Misschien dat ik dat ook maar ga doen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:00 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Iemand die meekijkt naar the masked singer?
Hier hetzelfde, maar dan met NM en de katten erbijquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja! Helemaal vergeten dat dat er ook wasquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Iemand die meekijkt naar the masked singer?
Ik had er eentje goedquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja! Helemaal vergeten dat dat er ook was
quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:55 schreef molloot200 het volgende:
Wel een Ed Sheeranvrije dag tot nu toe volgens mij? Of ik moet hem toevallig hebben gemist maar tijdens mijn hele wandeling van ongeveer 2 uur deze middag heb ik hem in elk geval niet gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen tuin.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, we moeten nog eens een ESF-barbecue in een achtertuin regelen. Bij @:cyan9 bijvoorbeeld.
Bij deze zijn jullie allemaal welkom op m'n balkon, ze gaan deze flat toch over drie jaar slopen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In mogelijkheden denken, niet in problemen!
Dat zijn zeg maar je huidige klasgenoten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:14 schreef molloot200 het volgende:
Vanavond zie ik weer wat middelbare schoolvrienden van mezelf na een behoorlijke tijd
Oh, en goedemorgen
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn zeg maar je huidige klasgenoten.
Tof plan, maar ik ben niet beschikbaarquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:44 schreef NailQueen het volgende:
Wat denken jullie van een random afterparty vanavond? Even tot hier is afgelopen dus daar hebben we geen concurrentie meer van.
Gisteren was het een prachtige dag. Toen was het een Ed Sheeran vrije dagquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al drie keer Ed Sheeran gehoord vandaag.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de finale van 2021 aangeslingerd. Ik heb wel even weer zin in een eurovision avondje.
Vond ik nog best een redelijk nummerquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik was The Wrong Place van Hooverphonic compleet vergeten
Is het nu al tijd voor Rage against the machine?quote:
I don't feel hate. I just feel sorryquote:Op zondag 29 december 2024 00:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het nu al tijd voor Rage against the machine?
3 punten was wel erg weinig voor dat nummerquote:Op zondag 29 december 2024 00:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
I don't feel hate. I just feel sorry
Ik heb nog een puzzel thuis in de vorm van een broccoliquote:
3 punten was te veelquote:Op zondag 29 december 2024 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
3 punten was wel erg weinig voor dat nummer
quote:
Fijn is dat hè. Ik heb nu ook niks meer gepland staan, heerlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 13:03 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb in de dagen tussen kerst en oud & nieuw niets gepland om gewoon mijn eigen ding te doen en te ontspannen. Ik heb er nog geen spijt van gehad
Enige wat me verbaasd is hoeveel slaap ik blijkbaar wel niet nodig heb![]()
Ik ben ook best wel vermoeid. Maar helaas heb ik vanmiddag nog een afspraak staan en ben ik maandag en dinsdag nog aan het werk ookquote:Op zondag 29 december 2024 13:03 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb in de dagen tussen kerst en oud & nieuw niets gepland om gewoon mijn eigen ding te doen en te ontspannen. Ik heb er nog geen spijt van gehad
Is vaak wel als je na een lange periode van alles aan het doen bent. En dan echt rust hebt. Je lichaam geeft dan er aan toequote:Op zondag 29 december 2024 13:03 schreef NailQueen het volgende:
Ach het had nog erger gekund. Wil je een koekje 'ja geef maar twee keer de helft.' En uiteraard het koekje op de grond gooien en erop stampen etc.quote:Op zondag 29 december 2024 12:44 schreef Strani het volgende:
Iemand in het café zei gisteren dat ze die dag 450 koekjes had gebakken (ze heeft een koekjeswinkel) en ik wilde zeggen dat dat fantastisch was maar ik heb me ingehouden
Sowieso altijd wel lastig als je aan een FOK! meme denkt, maar niemand m zou snappenquote:Op zondag 29 december 2024 12:44 schreef Strani het volgende:
Iemand in het café zei gisteren dat ze die dag 450 koekjes had gebakken (ze heeft een koekjeswinkel) en ik wilde zeggen dat dat fantastisch was maar ik heb me ingehouden
Haha ja precies. Blijft toch mooi dat we hier met z'n allen zo'n cultuur hebben opgebouwd.quote:Op zondag 29 december 2024 14:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso altijd wel lastig als je aan een FOK! meme denkt, maar niemand m zou snappen![]()
Geldt ook voor andere memes uit series of films etc. waarvan de kans groot is dat niemand het kent.
Geef ons maar een paar opties en dan kiezen we wel voor jequote:Op zondag 29 december 2024 15:10 schreef Troel het volgende:
Wat is het ongelooflijk lastig om een leuke foto van jezelf te vinden om te gebruiken in een voorstelmail naar nieuwe collega's
Hahahahquote:Op zondag 29 december 2024 15:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef ons maar een paar opties en dan kiezen we wel voor je
Ja het hangt ook nogal af van de context, of zo'n foto past.quote:Op zondag 29 december 2024 15:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Hahahah
Ik zit te denken aan mijn boogschietinactiefoto. Maar die is niet superflatteus
Nou, ik heb nu bedacht dat ik een aantal kleinere foto's als collage met het formaat van 1 foto ga gebruiken. Dan valt het allemaal niet zo op. Het onderstreept wel een van mijn hobby's, daarom twijfelde ikquote:Op zondag 29 december 2024 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het hangt ook nogal af van de context, of zo'n foto past.
Oké, dat klinkt inderdaad wel als een goed ideequote:Op zondag 29 december 2024 15:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu bedacht dat ik een aantal kleinere foto's als collage met het formaat van 1 foto ga gebruiken. Dan valt het allemaal niet zo op. Het onderstreept wel een van mijn hobby's, daarom twijfelde ik
Oké. Ik had het gewaardeerd als je het privé had laten weten dat mijn voorstel voor een date niet gewaardeerd werdquote:Op zondag 29 december 2024 16:56 schreef NailQueen het volgende:
Knoop doorgehakt. Ik blijf lekker thuis alleen thuis met oud & nieuw
Goh. Helemaal niet gezien. Vast in de spam beland.quote:Op zondag 29 december 2024 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Ik had het gewaardeerd als je het privé had laten weten dat mijn voorstel voor een date niet gewaardeerd werd
Ah misschien omdat ik ook bitcoin deals aanbood in het tweede deal van de mail.quote:Op zondag 29 december 2024 17:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Goh. Helemaal niet gezien. Vast in de spam beland.
Ben jij die neef uit afrika waar ik een erfenis van krijg?quote:Op zondag 29 december 2024 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah misschien omdat ik ook bitcoin deals aanbood in het tweede deal van de mail.
Dat hangt er vanaf of je eerst 8.000 Euro overmaakt zodat ik mijn rekening kan deblokkeren en jou die miljoenen kan sturen.quote:Op zondag 29 december 2024 17:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben jij die neef uit afrika waar ik een erfenis van krijg?
Stuur een foto van je voeten, dan weet je ook meteen wie je moet blokkerenquote:Op zondag 29 december 2024 15:10 schreef Troel het volgende:
Wat is het ongelooflijk lastig om een leuke foto van jezelf te vinden om te gebruiken in een voorstelmail naar nieuwe collega's
Heb je al voldoende snacks en allora in huis?quote:Op zondag 29 december 2024 16:56 schreef NailQueen het volgende:
Knoop doorgehakt. Ik blijf lekker thuis alleen thuis met oud & nieuw
Daarover gesproken: iemand nog goede snack tips?quote:Op zondag 29 december 2024 18:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al voldoende snacks en allora in huis?
Zelfgemaakte pangsitquote:Op zondag 29 december 2024 20:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarover gesproken: iemand nog goede snack tips?
Daarmee laat je wel gelijk merken dat je jezelf niet met voeten laat treden.quote:Op zondag 29 december 2024 18:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Stuur een foto van je voeten, dan weet je ook meteen wie je moet blokkeren
Die heb ik op facebook als profielfotoquote:Op zondag 29 december 2024 18:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Stuur een foto van je voeten, dan weet je ook meteen wie je moet blokkeren
Hoeveel profiel zit er nog op je voetzolen?quote:Op zondag 29 december 2024 20:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Die heb ik op facebook als profielfoto
Ik had laatst van de Jumbo plakjes worst met een kaasrand, die waren best smakelijk en had ik nog niet eerder gehadquote:Op zondag 29 december 2024 20:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarover gesproken: iemand nog goede snack tips?
quote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoeveel profiel zit er nog op je voetzolen?
Ik ga morgen boodschappen doenquote:Op zondag 29 december 2024 18:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al voldoende snacks en allora in huis?
Grillworst? Of andere? Die warmen wij altijd op zo lekker.quote:Op zondag 29 december 2024 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had laatst van de Jumbo plakjes worst met een kaasrand, die waren best smakelijk en had ik nog niet eerder gehad
Ik heb sowieso olijven, kaasblokjes, worst en diverse soorten kaasjes voor op toast in huis. Overdreven veel natuurlijk, maar dan kan ik wel mooi kiezen waar ik het meeste zin in heb
Nee, droge worsten. Een van stier, een van fazant en cognac en nog een derde die ik niet meteen weetquote:Op zondag 29 december 2024 21:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Grillworst? Of andere? Die warmen wij altijd op zo lekker.
Ik heb voor dinsdag een borrel avond als avondeten bedacht
Ik merk trouwens wel dat ik steeds meer op zie tegen Oudjaarsdag/nacht. Vroeger hield ik wel van het vuurwerk maar tegenwoordig word ik er nerveus van. Vorig jaar zaten we in Beekse Bergen, ik zit er nu alweer aan te denken om dat volgend jaar ook te doen
Dat komt waarschijnlijk omdat iedereen eerder iets heeft van 'Oh leefde die nog?' dan 'Carter is overledenquote:Op zondag 29 december 2024 22:27 schreef H_T het volgende:
Ik kijk darts bij de Belg en die komen uit de break terug met de melding dat Jimmy Carter is overleden. Geen introductie voor dat bericht, niks
Je kunt ook gewoon nee zeggenquote:Op zondag 29 december 2024 22:43 schreef Arizona het volgende:
Oh menn we zouden lekker thuisblijven met oud&nieuw maar nu zijn we uitgenodigd bij de buren![]()
Ik wou gewoon eens een keer op de bank hangen onder mijn elektrische deken en een beetje lam tv kijken.
Voordeel: ik ben na 12 uur wel snel thuis
Jullie hebben katten toch? Dan zeg je dat je voor de katten moet zorgen vanwege het vuurwerkquote:Op zondag 29 december 2024 22:43 schreef Arizona het volgende:
Oh menn we zouden lekker thuisblijven met oud&nieuw maar nu zijn we uitgenodigd bij de buren![]()
Ik wou gewoon eens een keer op de bank hangen onder mijn elektrische deken en een beetje lam tv kijken.
Jij test morgenochtend positief op Corona toch?quote:Op zondag 29 december 2024 22:43 schreef Arizona het volgende:
Oh help...quote:
Wat een feest! Wat gaan jullie doen de hele avond? Door de oudejaarsconference heen praten? Scrabble met de Top 2000 aan?quote:Op zondag 29 december 2024 22:43 schreef Arizona het volgende:
Raden wie de masked singers zijn in de oudejaars editie?quote:Op zondag 29 december 2024 23:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat een feest! Wat gaan jullie doen de hele avond? Door de oudejaarsconference heen praten? Scrabble met de Top 2000 aan?
Die is er dit jaar niet geloof ikquote:Op zondag 29 december 2024 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Raden wie de masked singers zijn in de oudejaars editie?
Ah ok. Ik volg het zelf niet, maar voorgaande jaren was dat er, dus dacht nu ook.quote:
Aardig detail, het protocol schrijft voor dat na de dood van een (voormalig) president de vlaggen 30 dagen halfstok moeten. Dus de Amerikaanse vlag zal ook halfstok hangen bij de inauguratie van Trump.quote:Op zondag 29 december 2024 22:27 schreef H_T het volgende:
Ik kijk darts bij de Belg en die komen uit de break terug met de melding dat Jimmy Carter is overleden. Geen introductie voor dat bericht, niks
Kostte dat veel Money money money of viel het mee door sponsoring van Chiquitita?quote:Op zondag 29 december 2024 23:45 schreef egeltje1985 het volgende:
De Mama Mia party was erg leuk. Prima eten ook. Je moet wel van Abba houden.
Wist je moeder er ook van?quote:Op zondag 29 december 2024 23:45 schreef egeltje1985 het volgende:
De Mama Mia party was erg leuk. Prima eten ook. Je moet wel van Abba houden.
Geen idee, ik kreeg het cadeau.quote:Op zondag 29 december 2024 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Kostte dat veel Money money money of viel het mee door sponsoring van Chiquitita?
Zeker, die Mam(m)a is vandaag jarig trouwens, neem dr volgend jaar mee naar Elisabeth de musical. Want zo heet ze zelf ook.quote:
Nou ja dochter en man hebben al ja gezegdquote:
Ik ga zéker tussendoor even bij de katten kijken en als ze last hebben van het vuurwerk ben ik de eerste die aanbiedt bij ze te blijven.quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jullie hebben katten toch? Dan zeg je dat je voor de katten moet zorgen vanwege het vuurwerk
Dan gaan zij toch lekker samenquote:Op maandag 30 december 2024 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja dochter en man hebben al ja gezegd
Tips in de krant: https://www.ad.nl/binnenl(...)we-jaar-in~a31bef4b/quote:Op maandag 30 december 2024 13:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga zéker tussendoor even bij de katten kijken en als ze last hebben van het vuurwerk ben ik de eerste die aanbiedt bij ze te blijven.
Nee, dat moet je juist niet doen.quote:Op maandag 30 december 2024 13:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tips in de krant: https://www.ad.nl/binnenl(...)we-jaar-in~a31bef4b/
Beetje open deur allemaal.
Onze oudste kat vlucht altijd naar de kelder, daar zetten we dan een mandje neer maar hij kruipt echt onder de trapquote:Op maandag 30 december 2024 13:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tips in de krant: https://www.ad.nl/binnenl(...)we-jaar-in~a31bef4b/
Beetje open deur allemaal.
Ho, dichte deuren inderdaad. Barricades. Zandzakken. Alles.quote:Op maandag 30 december 2024 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat moet je juist niet doen.
Heb jij dan niks te zeggen in huis? Ik zou dit soort dingen normaal toch even overleggen.quote:Op maandag 30 december 2024 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meerderheid van stemmen. Er zijn er al twee die ja zeggen.quote:Op maandag 30 december 2024 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb jij dan niks te zeggen in huis? Ik zou dit soort dingen normaal toch even overleggen.
Zij wel, jij nietquote:Op maandag 30 december 2024 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo'n situatie waar de ja-stem unaniem moet zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meerderheid van stemmen. Er zijn er al twee die ja zeggen.
Haha jawel hoorquote:Op maandag 30 december 2024 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb jij dan niks te zeggen in huis? Ik zou dit soort dingen normaal toch even overleggen.
Wij waren ook in de supermarkt vandaag, NM is jarig vandaag en wij krijgen straks dus visite. Het was hier ook veel en veel drukker dan de dag voor kerst.quote:Op maandag 30 december 2024 14:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht laat ik vandaag maar de boodschappen halen. Op de woensdag - mijn boodschappendag - is alles dicht. En ik heb toch niet veel nodig. Nou, ik was niet de enige die daar over dacht. Wat een drokte, nait normal!
Ik doe middernacht dit jaar weer eens bewust alleen. Had wel opties maar ik heb gekozen voor een rustige avond, lekker genieten van de Top 2000 en een beetje hier op FOK!quote:Op maandag 30 december 2024 14:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha jawel hoor![]()
Maar zij konden zich niet voorstellen dat ik zelfs niet naar de buren zou willen
Dat zag ik inderdaad niet aankomen maar ook omdat ik niet weet wie Tammo is.quote:Op maandag 30 december 2024 16:00 schreef NailQueen het volgende:
Op de valreep van 2024 een samenwerking die niemand zag aankomen: Douwe Bob met.... Tiktok Tammo!
Bekijk deze YouTube-video
Ik zeg: Inzending voor Grunn voor Regio songfestival 2025!
Ken je klassiekers Straniquote:Op maandag 30 december 2024 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zag ik inderdaad niet aankomen maar ook omdat ik niet weet wie Tammo is.
Wacht, even de Top 2000 afkijken!quote:Op maandag 30 december 2024 16:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ken je klassiekers Strani
Dat is die gast van welkom in europapark.quote:Op maandag 30 december 2024 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zag ik inderdaad niet aankomen maar ook omdat ik niet weet wie Tammo is.
Nog steeds geen idee!quote:Op maandag 30 december 2024 16:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is die gast van welkom in europapark.
Het woord klassieker is wel aan inflatie onderhevig als dit er al een is.quote:Op maandag 30 december 2024 16:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ken je klassiekers Strani
Ik ook niet.quote:
Ik weet wie Jannes is, maar daar is het ook wel mee gezegd.quote:Op maandag 30 december 2024 16:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jannes wel kennen maar deze gast niet
Je het lijken alsof het iets heel zwaars isquote:
Wat heb ik nou weer gedaan om dit te verdienen?quote:Op maandag 30 december 2024 16:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:cyan9 is zelf vreemd of obscuur voor ons
Nog één dag de wekker.quote:Op maandag 30 december 2024 18:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je het lijken alsof het iets heel zwaars is
Dat moet je maar even aan @Strani vragen hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 18:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan om dit te verdienen?
Another day, another destinyquote:Op maandag 30 december 2024 18:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je het lijken alsof het iets heel zwaars is
Poeh, een van de zwaarste dingen die er is, een kind verliezenquote:Op maandag 30 december 2024 19:33 schreef NailQueen het volgende:
Ach nee. Het kindje van Douwe Bob is overleden. Ik heb mijn post maar weggehaald. Vind ik niet zo gepast meer![]()
Is het weer eens zijn schuld?quote:Op maandag 30 december 2024 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat moet je maar even aan @:strani vragen hoor.
Oh wat ergquote:Op maandag 30 december 2024 19:33 schreef NailQueen het volgende:
Ach nee. Het kindje van Douwe Bob is overleden. Ik heb mijn post maar weggehaald. Vind ik niet zo gepast meer![]()
Oprechte vraag, maar waarom zou het vooral voor de moeder een klap zijn (en dus “minder” voor de vader? )quote:Op maandag 30 december 2024 19:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Poeh, een van de zwaarste dingen die er is, een kind verliezenVooral een klap voor de moeder.
In dit geval bedoel ik in de deze specifieke situatie waar hij meerdere kinderen heeft bij vrouwen waar die niet mee samen is. En op jongere leeftijd is de band tussen de moeder en het kind vaker (en nee dat geldt niet voor alle moeders en kinderen, daarom ook het woord vaker en niet altijd) groter dan met de vader door het dragen van het kind.quote:Op maandag 30 december 2024 21:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oprechte vraag, maar waarom zou het vooral voor de moeder een klap zijn (en dus “minder” voor de vader? )
Ik denk daar anders over. Volgens mij is het verliezen van een kind per definitie een van de ergste dingen, zo niet het ergste, dat je kan overkomen. Of je man of vrouw bent, meer kinderen hebt of niet of samen met de moeder bent of niet… (in dit geval was het trouwens wel een kind van hem en zijn vrouw)quote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
In dit geval bedoel ik in de deze specifieke situatie waar hij meerdere kinderen heeft bij vrouwen waar die niet mee samen is. En op jongere leeftijd is de band tussen de moeder en het kind vaker (en nee dat geldt niet voor alle moeders en kinderen, daarom ook het woord vaker en niet altijd) groter dan met de vader door het dragen van het kind.
In dit geval gaat mijn punt dan niet op. En dat het een van de ergste dingen is die je kunt overkomen, waren we het al over eens.quote:Op maandag 30 december 2024 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk daar anders over. Volgens mij is het verliezen van een kind per definitie een van de ergste dingen, zo niet het ergste, dat je kan overkomen. Of je man of vrouw bent, meer kinderen hebt of niet of samen met de moeder bent of niet… (in dit geval was het trouwens wel een kind van hem en zijn vrouw)
Ik begrijp hem wel een beetje. Het betreft in dit geval een stilgeboren, dan heeft de vader het kind dus nog niet eens vastgehouden terwijl de moeder het al een aantal maanden draagt, dan kan ik me voorstellen dat die een sterkere band heeft.quote:Op maandag 30 december 2024 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk daar anders over. Volgens mij is het verliezen van een kind per definitie een van de ergste dingen, zo niet het ergste, dat je kan overkomen. Of je man of vrouw bent, meer kinderen hebt of niet of samen met de moeder bent of niet… (in dit geval was het trouwens wel een kind van hem en zijn vrouw)
Ik gok 26.quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
Het WK Darts is bezig, dus we kunnen weer een leuk spelletje doen![]()
[ afbeelding ]
Hoe oud is deze kerel denken jullie?
Zó erg is het nog nietquote:
42?quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
22?quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
39, dus het is echt niet zo erg als ik zelf dachtquote:
Ik gok dus dat hij nóg jonger is. Dat je met “erg” “oud” bedoeltquote:
Eén keer raden wie nu de tegenstander van Tetrisbuik isquote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik gok dus dat hij nóg jonger is. Dat je met “erg” “oud” bedoelt![]()
Net als die Luke Littler die 17 ofzo was en er uitzag of hij minstens 37 was.
Serieus? Zo ongeveer de enige buitenlandse darter die ik bij naam kenquote:Op maandag 30 december 2024 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Eén keer raden wie nu de tegenstander van Tetrisbuik is
32.quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Darters genoeg om dit spel mee te spelen, alleen zijn de meeste inmiddels uitgeschakeldquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 23:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Serieus? Zo ongeveer de enige buitenlandse darter die ik bij naam ken
Ah, een non-sequitur uit Zeelandquote:
Ik moet mijn wekker al zetten op 4.00 uur, omdat dan een van de mooiste stemplaatjes langskomt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:04 schreef Momo het volgende:
Morgen om ongeveer 09:40 Europapa in de Top 2000
MUZ / Top 2000 Editie 2024 #219 Boem knal raak koekoek in de straat
Lekker toch als er verder geen verplichtingen zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moet mijn wekker al zetten op 4.00 uur, omdat dan een van de mooiste stemplaatjes langskomt.Om 9.40 slaap ik hoop ik
Ja, true, maar dan ben ik morgenavond niets meer waardquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Lekker toch als er verder geen verplichtingen zijn
De kans is best groot dat je dat vandaag weer gebeurd.quote:
Jij bent al een tijd wakkerquote:
Correct, maar dit had wel een reden zeg maarquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
De kans is best groot dat je dat vandaag weer gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Correct, maar dit had wel een reden zeg maar
Mooi dat jullie dat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Correct, maar dit had wel een reden zeg maar
Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
En wij zijn ook trots op jou!quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef Cee het volgende:
Trots op m’n LaPo in the Top 2000 topic en daaropvolgende TT.
Met de mooie outro ook nogquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:48 schreef GeorgeM het volgende:
Europapa. WAT EEN FEEST![]()
Ik moet gewoon huilen
quote:
Als het kan, dan is het toch logisch dat je dat doet? Ik vind het zelf niet zo heel bijzonderquote:
Maar dingen die niet heel bijzonder zijn om te doen, zijn nog steeds goed om voor een ander te doenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:37 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Als het kan, dan is het toch logisch dat je dat doet? Ik vind het zelf niet zo heel bijzonder
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dingen die niet heel bijzonder zijn om te doen, zijn nog steeds goed om voor een ander te doen
Ik blijf ook thuis uiteindelijk dus dan kijken we gezellig samenquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:44 schreef Redefine het volgende:
Ik heb (definitief) besloten om vanavond ook thuis te blijven en niets te gaan doen. Het is een mentaal intensief jaar geweest, dus niet echt de zin om wat te gaan doen. Dat wordt dus lekker Top 2000 kijken/luisteren etc.
Dit vind ik wel een goede reden om alsnog nee te zeggen tegen de plannen voor vanavond!quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:00 schreef Arizona het volgende:
Ik heb geen oog dichtgedaan want NM heeft de hele nacht gesnurkt. Logeerbed was geen optie want geen verwarming op zolder.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik blijf ook thuis uiteindelijk dus dan kijken we gezellig samen
Ken ik niet. Ik ken nooit iets van wat jij zegtquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk vanavond naar Make up your mind
quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:20 schreef Strani het volgende:
@:luctor.et.emergo is in andere topics altijd zo anders dan hier.
Make up your mind is wel landelijk bekend, Tiktok Tammo is meer gebonden aan de regio Groningenquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik ken nooit iets van wat jij zegt
Kijk lekker mee zou ik zeggenquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik ken nooit iets van wat jij zegt
Oh ik heb even gezocht op Google en ik geloof niet dat het mijn ding is. Ik hou het op de Top 2000 denk ikquote:
Ik had net midden in een woonwijk bijna een bal van het carbidschieten in mijn auto. Het was dat ik een groepje mensen zag en dacht "even oppassen", anders had ik er gereden toen de bal eruit kwam. Niet normaal. Heb dus ook echt wel de politie gebeld. Sta nog te trillen op mijn benen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:14 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn jullie ook zo klaar om er een eind aan te maken?
Het jaar dan hè.
Dat is best schrikken ja. :/ Goed dat je oplette!quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had net midden in een woonwijk bijna een bal van het carbidschieten in mijn auto. Het was dat ik een groepje mensen zag en dacht "even oppassen", anders had ik er gereden toen de bal eruit kwam. Niet normaal. Heb dus ook echt wel de politie gebeld. Sta nog te trillen op mijn benen.
Wie haalt het in z'n hoofd om carbid te gaan schieten in een woonwijk?? Serieus, sommige mensen hebben echt geen hersencellen. Gelukkig geen schade, of erger.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had net midden in een woonwijk bijna een bal van het carbidschieten in mijn auto. Het was dat ik een groepje mensen zag en dacht "even oppassen", anders had ik er gereden toen de bal eruit kwam. Niet normaal. Heb dus ook echt wel de politie gebeld. Sta nog te trillen op mijn benen.
Ik kom uit dezelfde stad als Troel oorspronkelijk. Ja ze doen het echt op een grasveldje in een speeltuin midden in een wijk. Glas in de ramen trillt lekker de hele dag doorquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wie haalt het in z'n hoofd om carbid te gaan schieten in een woonwijk?? Serieus, sommige mensen hebben echt geen hersencellen. Gelukkig geen schade, of erger.
Ik gok dat de politie daar wel wat van vindt. Hoop ik.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kom uit dezelfde stad als Troel oorspronkelijk. Ja ze doen het echt op een grasveldje in een speeltuin midden in een wijk. Glas in de ramen trillt lekker de hele dag door
Volgens mij niet, die hebben ook weer geen zin om 30 jongeren daar weg te sturen die al wat drank op hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik gok dat de politie daar wel wat van vindt. Hoop ik.
Nee. Ik trek het jaar nog drie weken door.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:14 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn jullie ook zo klaar om er een eind aan te maken?
Het jaar dan hè.
Serieus?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben echt vreselijk moe.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een goede reden om alsnog nee te zeggen tegen de plannen voor vanavond!
Krijgen hooguit een waarschuwing...quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij niet, die hebben ook weer geen zin om 30 jongeren daar weg te sturen die al wat drank op hebben.
Zoveel waren het er gelukkig niet. En ik denk altijd "als ik niet een melding maak, blijven ze er zeker staan".quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij niet, die hebben ook weer geen zin om 30 jongeren daar weg te sturen die al wat drank op hebben.
Ik vind carbidschieten prachtig. Ik zou het graag bij ons eigen huis willen doen, maar Natura2000 dus geen optie. Maar op een kruising in een woonwijk en dan NIET opletten of er iemand aan komt, vind ik echt te ver gaanquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Serieus?Bizar en levensgevaarlijk.
Dochter is ook naar carbidschieten, we hebben haar weggebracht naar verweggistan op het platteland. Ben benieuwd hoe ze het vindt, haha.
[..]
Ik ook, ik ben echt vreselijk moe.
Dit is echt iets waar NM en ik het nooit over eens gaan worden, hij is veel liever onder de mensen dan ik. Hij is ook sociaal begaafder dan ik. Het kost mij ook meer energie en dan met kerst en de verjaardag van NM en oud & nieuw binnen 1 week, zijn dat voor mij teveel prikkels en kom ik niet tot rust in wat "vakantie" hoort te zijn.
Ik moet ook donderdag alweer aan het werk, terwijl NM en dochter nog tot maandag vrij zijn.
Controleren ze daar echt op bij Natura2000 gebieden? Ik woon praktisch aan de rand van een Natura2000 gebied, maar volgens mij (en zo te horenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind carbidschieten prachtig. Ik zou het graag bij ons eigen huis willen doen, maar Natura2000 dus geen optie. Maar op een kruising in een woonwijk en dan NIET opletten of er iemand aan komt, vind ik echt te ver gaan
Ik woon er midden inquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Controleren ze daar echt op bij Natura2000 gebieden? Ik woon praktisch aan de rand van een Natura2000 gebied, maar volgens mij (en zo te horen) wordt daar wel aan carbidschieten gedaan...
Dit zijn dingen waarvoor in een relatie inderdaad begrip moet bestaan. Als je één extravert en één introvert hebt, dan moet je proberen dat in elkaar te waarderen en dat betekent ook dat je elkaar wat vrij moet laten om er lekker op uit te gaan óf juist thuis op de bank te chillen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef Arizona het volgende:
Dit is echt iets waar NM en ik het nooit over eens gaan worden, hij is veel liever onder de mensen dan ik. Hij is ook sociaal begaafder dan ik . Het kost mij ook meer energie en dan met kerst en de verjaardag van NM en oud & nieuw binnen 1 week, zijn dat voor mij teveel prikkels en kom ik niet tot rust in wat "vakantie" hoort te zijn.
Ik moet ook donderdag alweer aan het werk, terwijl NM en dochter nog tot maandag vrij zijn.
Maar het is toch helemaal geen probleem als zij met zijn tweetjes gaan, als ze dat wel leuk vinden? Maar jij trekt het nu gewoon even niet, klaar.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Serieus?Bizar en levensgevaarlijk.
Dochter is ook naar carbidschieten, we hebben haar weggebracht naar verweggistan op het platteland. Ben benieuwd hoe ze het vindt, haha.
[..]
Dit is echt iets waar NM en ik het nooit over eens gaan worden, hij is veel liever onder de mensen dan ik. Hij is ook sociaal begaafder dan ik. Het kost mij ook meer energie en dan met kerst en de verjaardag van NM en oud & nieuw binnen 1 week, zijn dat voor mij teveel prikkels en kom ik niet tot rust in wat "vakantie" hoort te zijn.
Ja. Ik vind ook dat het sociaal genormaliseerd moet worden dat iemand gewoon te moe of overprikkeld is voor sociale interactie. Het is ook onzin om er excuses voor te moeten verzinnen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar het is toch helemaal geen probleem als zij met zijn tweetjes gaan, als ze dat wel leuk vinden? Maar jij trekt het nu gewoon even niet, klaar.
Of gewoon geen zin heeft. Al dat moetenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Ik vind ook dat het sociaal genormaliseerd moet worden dat iemand gewoon te moe of overprikkeld is voor sociale interactie. Het is ook onzin om er excuses voor te moeten verzinnen.
Dat merk ik ook inderdaad. NM en dochter zijn dan wel geen pubers meerquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Of gewoon geen zin heeft. Al dat moeten
Overigens merk ik vooral dat mensen die geen moeite hebben met prikkels zich vaak totaal niet in kunnen leven in mensen die daar wel moeite mee hebben. Zeker als het pubers zijn.
Jij ook Davequote:Op dinsdag 31 december 2024 14:35 schreef Dave het volgende:
Alvast een goede en veilige jaarwisseling allemaal!
Je moet de olie ook niet nuttigen met de bol.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Eerste oliebol: mond verbrand. Gaat lekker.
We doen het altijd veilig Dave!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:35 schreef Dave het volgende:
Alvast een goede en veilige jaarwisseling allemaal!
De echte vraag is: was hij met of zonder krenten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Bij een lokale oliebollenkraam is de oliebol zónder, en de krentenbol mét krenten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
De echte vraag is: was hij met of zonder krenten?
De puber was een toevoeging naar aanleiding van iets wat er hier in huis gebeurdequote:Op dinsdag 31 december 2024 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat merk ik ook inderdaad. NM en dochter zijn dan wel geen pubers meermaar die vinden mij dan ongezellig en saai. En ik ben dan ook bang dat ze zich voor mij schamen ofzo
als ik niet "gezellig" meega. Dan wil ik hen niet teleurstellen en ga ik toch maar. Daar komt het dan eigenlijk zo ongeveer op neer.
Ik heb een heel goede relatie en een topdochter hoormaar dit is iets (ik denk zo ongeveer het enige) waarover wij nooit op één lijn gaan komen
Ik ben ook maar eens begonnen aan het proces!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik doe altijd moscatelrozijnen. Die zijn net wat sappiger en vind ik goed passen in een oliebolquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja dat is smerigquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:59 schreef Dave het volgende:
Zolang er niet van die sukade dingen inzitten vind ik alles best.
Ow, dat is inderdaad heel smerig!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:59 schreef Dave het volgende:
Zolang er niet van die sukade dingen inzitten vind ik alles best.
Zijn dat van die bladerdeeg flappen? Of van die ouderwetse schijfjes appel door beslag, en gefrituurd? Ik vind ze allebei lekker, maar die laatste heb ik al jaren niet gegeten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dat is inderdaad heel smerig!
Hier baal ik een beetje van de appelflappen. De hele tijd stond er een kraam bij de winkel met lekkere appelflappen, dus gisteren een lading gehaald en deze zijn echt heel anders. Zo jammer
De Lidl had hier waanzinnig lekkere mini appelbeignets. Zoveel spijt dat ik er daar niet meer van meegenomen hebquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dat is inderdaad heel smerig!
Hier baal ik een beetje van de appelflappen. De hele tijd stond er een kraam bij de winkel met lekkere appelflappen, dus gisteren een lading gehaald en deze zijn echt heel anders. Zo jammer
Met. En ik dacht, ik doe m ff in de magnetron.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ff 1 minuutje zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Met. En ik dacht, ik doe m ff in de magnetron.
Ik las net ergens 4 minuten in een op 200 graden voorverwarmde airfryer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Met. En ik dacht, ik doe m ff in de magnetron.
Voortaan eerst uit het vet halen en dan pas etenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Magnetron wil zeker wel. Maar een minuut is al te lang. Ik verbrandde laatst zowat mijn duim toen ik mijn oliebol pakte nadat ik hem een minuutje in de magnetron had gedaanquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:22 schreef Dave het volgende:
Magnetron wil overigens wel, doet m’n schoonmoeder ook. Maar denk niet te lang.
Pastel de Nata er al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
De Lidl had hier waanzinnig lekkere mini appelbeignets. Zoveel spijt dat ik er daar niet meer van meegenomen heb
Ochtendmensen kunnen ook vervelend zijn. Vooral als ze dan ook nog heel vrolijk gaan roepen 'fijn toch, dan heb je nog wat aan je dag' terwijl ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Of gewoon geen zin heeft. Al dat moeten
Overigens merk ik vooral dat mensen die geen moeite hebben met prikkels zich vaak totaal niet in kunnen leven in mensen die daar wel moeite mee hebben. Zeker als het pubers zijn.
Nee, ook een aanrader?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Pastel de Nata er al eens geprobeerd?
Ik ben best wel een ochtendmens, het fijne daaraan is júist dat veel mensen dan nog slapenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ochtendmensen kunnen ook vervelend zijn. Vooral als ze dan ook nog heel vrolijk gaan roepen 'fijn toch, dan heb je nog wat aan je dag' terwijl ikben omdat ik voor hun veel eerder op moet en dat ze dan ook nog claimen dat hun bedtijd normaal is
Maar het gaat fout bij het idee dat omdat iemand een ochtendmens is, iedereen een ochtendmens moet zijn. Ik ga er graag vroeg uit, mijn eigen ding doen voordat een ander wakker is zeg maar. Maar een ander hoeft echt niet eerder op. Tenzij er een uiterlijk is voor een ontbijt in een hotel zeg maar, maar dat is natuurlijk niet al om 7 uurquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ochtendmensen kunnen ook vervelend zijn. Vooral als ze dan ook nog heel vrolijk gaan roepen 'fijn toch, dan heb je nog wat aan je dag' terwijl ikben omdat ik voor hun veel eerder op moet en dat ze dan ook nog claimen dat hun bedtijd normaal is
Hoogtepunt. Verhuizing naar mijn nieuwe woning. En vakanties naar Portugal en de Baltische Staten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:57 schreef NailQueen het volgende:
Wat zijn jullie hoogtepunten van dit jaar? Ik doe even ESF gerelateerd en niet ESF-gerelateerd maar jullie mogen het op een hoop gooien
ESF gerelateerd: Joost bij EIC (Nog nooit zo trots geweest op onze inzending), het grote songfestivalfeest en de Europaparty in Leeuwarden. En Sanremo neem ik ook gewoon mee. Wat een all stars seizoen was dat
![]()
Niet ESF gerelateerd: Het concert van Käärijä (oke beetje esf), vakantie in Italie, concerten van Son Mieux en Metejoor (vooral Metejoor was een grote verrassing) en de show van Jochem Myjer
Wat mij betreft is dat de juiste manierquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar het gaat fout bij het idee dat omdat iemand een ochtendmens is, iedereen een ochtendmens moet zijn. Ik ga er graag vroeg uit, mijn eigen ding doen voordat een ander wakker is zeg maar. Maar een ander hoeft echt niet eerder op. Tenzij er een uiterlijk is voor een ontbijt in een hotel zeg maar, maar dat is natuurlijk niet al om 7 uur(En als je er voor kiest om dan niet te ontbijten, ga ik lekker in mijn eentje). Verwacht overigens ook niet dat ik voor een avondmens op blijf
Ik ben daarin misschien best wel zwart wit. Ik wil graag dat mensen rekening houden met mij, dus ik houd ook rekening met anderen. Maar het valt me dus best zwaar als anderen geen rekening met mij houden. Een gitaarspelende puber die niet zijn koptelefoon gebruikt terwijl er 3 andere mensen in huis zijn die er allemaal last van hebben. Of niet gewoon zoals gevraagd en beloofd even in de agenda zetten wanneer je wel en niet er bent en al dan niet mee-eet en ik dus daar rekening mee kan houden. Het zijn soms echt maar heel kleine dingen, maar ik merk dat die kleine dingen wel opstapelen. Maarja, ik ben de volwassene, dus ik kan niet stoppen met rekening houden met de pubers.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat de juiste manier
Hoogtepunt was het laten opknappen van de slaapkamer en badkamer. Het is heel veel werk geweest (en duurde langer dan ik had voorzien) maar het is heel mooi geworden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:57 schreef NailQueen het volgende:
Wat zijn jullie hoogtepunten van dit jaar? Ik doe even ESF gerelateerd en niet ESF-gerelateerd maar jullie mogen het op een hoop gooien
ESF gerelateerd: Joost bij EIC (Nog nooit zo trots geweest op onze inzending), het grote songfestivalfeest en de Europaparty in Leeuwarden. En Sanremo neem ik ook gewoon mee. Wat een all stars seizoen was dat
![]()
Niet ESF gerelateerd: Het concert van Käärijä (oke beetje esf), vakantie in Italie, concerten van Son Mieux en Metejoor (vooral Metejoor was een grote verrassing) en de show van Jochem Myjer
Ik heb precíes hetzelfde met meneer Sjorsquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef Arizona het volgende:
Dit is echt iets waar NM en ik het nooit over eens gaan worden, hij is veel liever onder de mensen dan ik. Hij is ook sociaal begaafder dan ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En dat ik voor nu op ben en niet meega vanavond. NM zei: jammer maar je moet doen wat voor jou goed voelt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Haha ik lees nu ditquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:57 schreef NailQueen het volgende:
![]()
Hoogtepunt ESF: Joost bij EIC en de grote europapa-party waar we als een malle voor terugreden vanuit Zuid Frankrijk, ondertussen het nieuws lezend. En het ondanks alles toch nog gezellig was.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:57 schreef NailQueen het volgende:
![]()
Ik denk dat het gros "gewoon" knallen wil, maar ja, legaal knalvuurwerk is niet meer verkrijgbaar. En dan kom je tegenwoordig waarschijnlijk makkelijker aan een Cobra dan aan de good old Astronauten of Kanonslagen die we vroeger hadden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:30 schreef Dave het volgende:
Wat is eigenlijk de lol van die cobras? Is het het illegale? De harde knal? Mensen de stuipen op het lijf jagen?
Ik heb werkelijk geen idee, maar goed, ik vind astronauten vroeger al niet leuk, dus wie weet ligt het aan mij.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:16 schreef Arizona het volgende:
Nou ik ga niet mee vanavond. Ik kreeg net een giga huilbui tijdens het gourmetten () toen dochter vroeg wat de hoogtepunten waren dit jaar. En toen bedacht ik me dat dat er maar heel weinig waren en dat ik me vooral vaker kut heb gevoeld dan goed.
Alles kwam eruit. Dat ik niet goed in mijn vel zit, dat ik moe ben, overprikkeld en emotioneel. Dat het niet aan hun ligt maar helemaal aan mij.Zie! Trots omdat je voor eigen gezondheid kiest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En dat ik voor nu op ben en niet meega vanavond. NM zei: jammer maar je moet doen wat voor jou goed voelt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |