Dat komt waarschijnlijk omdat iedereen eerder iets heeft van 'Oh leefde die nog?' dan 'Carter is overledenquote:Op zondag 29 december 2024 22:27 schreef H_T het volgende:
Ik kijk darts bij de Belg en die komen uit de break terug met de melding dat Jimmy Carter is overleden. Geen introductie voor dat bericht, niks
Je kunt ook gewoon nee zeggenquote:Op zondag 29 december 2024 22:43 schreef Arizona het volgende:
Oh menn we zouden lekker thuisblijven met oud&nieuw maar nu zijn we uitgenodigd bij de buren![]()
Ik wou gewoon eens een keer op de bank hangen onder mijn elektrische deken en een beetje lam tv kijken.
Voordeel: ik ben na 12 uur wel snel thuis
Jullie hebben katten toch? Dan zeg je dat je voor de katten moet zorgen vanwege het vuurwerkquote:Op zondag 29 december 2024 22:43 schreef Arizona het volgende:
Oh menn we zouden lekker thuisblijven met oud&nieuw maar nu zijn we uitgenodigd bij de buren![]()
Ik wou gewoon eens een keer op de bank hangen onder mijn elektrische deken en een beetje lam tv kijken.
Jij test morgenochtend positief op Corona toch?quote:Op zondag 29 december 2024 22:43 schreef Arizona het volgende:
Oh help...quote:
Wat een feest! Wat gaan jullie doen de hele avond? Door de oudejaarsconference heen praten? Scrabble met de Top 2000 aan?quote:Op zondag 29 december 2024 22:43 schreef Arizona het volgende:
Raden wie de masked singers zijn in de oudejaars editie?quote:Op zondag 29 december 2024 23:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat een feest! Wat gaan jullie doen de hele avond? Door de oudejaarsconference heen praten? Scrabble met de Top 2000 aan?
Die is er dit jaar niet geloof ikquote:Op zondag 29 december 2024 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Raden wie de masked singers zijn in de oudejaars editie?
Ah ok. Ik volg het zelf niet, maar voorgaande jaren was dat er, dus dacht nu ook.quote:
Aardig detail, het protocol schrijft voor dat na de dood van een (voormalig) president de vlaggen 30 dagen halfstok moeten. Dus de Amerikaanse vlag zal ook halfstok hangen bij de inauguratie van Trump.quote:Op zondag 29 december 2024 22:27 schreef H_T het volgende:
Ik kijk darts bij de Belg en die komen uit de break terug met de melding dat Jimmy Carter is overleden. Geen introductie voor dat bericht, niks
Kostte dat veel Money money money of viel het mee door sponsoring van Chiquitita?quote:Op zondag 29 december 2024 23:45 schreef egeltje1985 het volgende:
De Mama Mia party was erg leuk. Prima eten ook. Je moet wel van Abba houden.
Wist je moeder er ook van?quote:Op zondag 29 december 2024 23:45 schreef egeltje1985 het volgende:
De Mama Mia party was erg leuk. Prima eten ook. Je moet wel van Abba houden.
Geen idee, ik kreeg het cadeau.quote:Op zondag 29 december 2024 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Kostte dat veel Money money money of viel het mee door sponsoring van Chiquitita?
Zeker, die Mam(m)a is vandaag jarig trouwens, neem dr volgend jaar mee naar Elisabeth de musical. Want zo heet ze zelf ook.quote:
Ik ga zéker tussendoor even bij de katten kijken en als ze last hebben van het vuurwerk ben ik de eerste die aanbiedt bij ze te blijven.quote:Op zondag 29 december 2024 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jullie hebben katten toch? Dan zeg je dat je voor de katten moet zorgen vanwege het vuurwerk
Dan gaan zij toch lekker samenquote:Op maandag 30 december 2024 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja dochter en man hebben al ja gezegd
Tips in de krant: https://www.ad.nl/binnenl(...)we-jaar-in~a31bef4b/quote:Op maandag 30 december 2024 13:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga zéker tussendoor even bij de katten kijken en als ze last hebben van het vuurwerk ben ik de eerste die aanbiedt bij ze te blijven.
Nee, dat moet je juist niet doen.quote:Op maandag 30 december 2024 13:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tips in de krant: https://www.ad.nl/binnenl(...)we-jaar-in~a31bef4b/
Beetje open deur allemaal.
Onze oudste kat vlucht altijd naar de kelder, daar zetten we dan een mandje neer maar hij kruipt echt onder de trapquote:Op maandag 30 december 2024 13:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tips in de krant: https://www.ad.nl/binnenl(...)we-jaar-in~a31bef4b/
Beetje open deur allemaal.
Ho, dichte deuren inderdaad. Barricades. Zandzakken. Alles.quote:Op maandag 30 december 2024 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat moet je juist niet doen.
Heb jij dan niks te zeggen in huis? Ik zou dit soort dingen normaal toch even overleggen.quote:Op maandag 30 december 2024 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meerderheid van stemmen. Er zijn er al twee die ja zeggen.quote:Op maandag 30 december 2024 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb jij dan niks te zeggen in huis? Ik zou dit soort dingen normaal toch even overleggen.
Zij wel, jij nietquote:Op maandag 30 december 2024 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo'n situatie waar de ja-stem unaniem moet zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meerderheid van stemmen. Er zijn er al twee die ja zeggen.
Haha jawel hoorquote:Op maandag 30 december 2024 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb jij dan niks te zeggen in huis? Ik zou dit soort dingen normaal toch even overleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |