Ik ben ook best wel vermoeid. Maar helaas heb ik vanmiddag nog een afspraak staan en ben ik maandag en dinsdag nog aan het werk ookquote:Op zondag 29 december 2024 13:03 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb in de dagen tussen kerst en oud & nieuw niets gepland om gewoon mijn eigen ding te doen en te ontspannen. Ik heb er nog geen spijt van gehad
Enige wat me verbaasd is hoeveel slaap ik blijkbaar wel niet nodig heb![]()
Is vaak wel als je na een lange periode van alles aan het doen bent. En dan echt rust hebt. Je lichaam geeft dan er aan toequote:Op zondag 29 december 2024 13:03 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb in de dagen tussen kerst en oud & nieuw niets gepland om gewoon mijn eigen ding te doen en te ontspannen. Ik heb er nog geen spijt van gehad
Enige wat me verbaasd is hoeveel slaap ik blijkbaar wel niet nodig heb![]()
Ach het had nog erger gekund. Wil je een koekje 'ja geef maar twee keer de helft.' En uiteraard het koekje op de grond gooien en erop stampen etc.quote:Op zondag 29 december 2024 12:44 schreef Strani het volgende:
Iemand in het café zei gisteren dat ze die dag 450 koekjes had gebakken (ze heeft een koekjeswinkel) en ik wilde zeggen dat dat fantastisch was maar ik heb me ingehouden
Sowieso altijd wel lastig als je aan een FOK! meme denkt, maar niemand m zou snappenquote:Op zondag 29 december 2024 12:44 schreef Strani het volgende:
Iemand in het café zei gisteren dat ze die dag 450 koekjes had gebakken (ze heeft een koekjeswinkel) en ik wilde zeggen dat dat fantastisch was maar ik heb me ingehouden
Haha ja precies. Blijft toch mooi dat we hier met z'n allen zo'n cultuur hebben opgebouwd.quote:Op zondag 29 december 2024 14:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso altijd wel lastig als je aan een FOK! meme denkt, maar niemand m zou snappen![]()
Geldt ook voor andere memes uit series of films etc. waarvan de kans groot is dat niemand het kent.
Geef ons maar een paar opties en dan kiezen we wel voor jequote:Op zondag 29 december 2024 15:10 schreef Troel het volgende:
Wat is het ongelooflijk lastig om een leuke foto van jezelf te vinden om te gebruiken in een voorstelmail naar nieuwe collega's
Hahahahquote:Op zondag 29 december 2024 15:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef ons maar een paar opties en dan kiezen we wel voor je
Ja het hangt ook nogal af van de context, of zo'n foto past.quote:Op zondag 29 december 2024 15:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Hahahah
Ik zit te denken aan mijn boogschietinactiefoto. Maar die is niet superflatteus
Nou, ik heb nu bedacht dat ik een aantal kleinere foto's als collage met het formaat van 1 foto ga gebruiken. Dan valt het allemaal niet zo op. Het onderstreept wel een van mijn hobby's, daarom twijfelde ikquote:Op zondag 29 december 2024 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het hangt ook nogal af van de context, of zo'n foto past.
Oké, dat klinkt inderdaad wel als een goed ideequote:Op zondag 29 december 2024 15:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu bedacht dat ik een aantal kleinere foto's als collage met het formaat van 1 foto ga gebruiken. Dan valt het allemaal niet zo op. Het onderstreept wel een van mijn hobby's, daarom twijfelde ik
Oké. Ik had het gewaardeerd als je het privé had laten weten dat mijn voorstel voor een date niet gewaardeerd werdquote:Op zondag 29 december 2024 16:56 schreef NailQueen het volgende:
Knoop doorgehakt. Ik blijf lekker thuis alleen thuis met oud & nieuw
Goh. Helemaal niet gezien. Vast in de spam beland.quote:Op zondag 29 december 2024 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Ik had het gewaardeerd als je het privé had laten weten dat mijn voorstel voor een date niet gewaardeerd werd
Ah misschien omdat ik ook bitcoin deals aanbood in het tweede deal van de mail.quote:Op zondag 29 december 2024 17:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Goh. Helemaal niet gezien. Vast in de spam beland.
Ben jij die neef uit afrika waar ik een erfenis van krijg?quote:Op zondag 29 december 2024 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah misschien omdat ik ook bitcoin deals aanbood in het tweede deal van de mail.
Dat hangt er vanaf of je eerst 8.000 Euro overmaakt zodat ik mijn rekening kan deblokkeren en jou die miljoenen kan sturen.quote:Op zondag 29 december 2024 17:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben jij die neef uit afrika waar ik een erfenis van krijg?
Stuur een foto van je voeten, dan weet je ook meteen wie je moet blokkerenquote:Op zondag 29 december 2024 15:10 schreef Troel het volgende:
Wat is het ongelooflijk lastig om een leuke foto van jezelf te vinden om te gebruiken in een voorstelmail naar nieuwe collega's
Heb je al voldoende snacks en allora in huis?quote:Op zondag 29 december 2024 16:56 schreef NailQueen het volgende:
Knoop doorgehakt. Ik blijf lekker thuis alleen thuis met oud & nieuw
Daarover gesproken: iemand nog goede snack tips?quote:Op zondag 29 december 2024 18:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al voldoende snacks en allora in huis?
Zelfgemaakte pangsitquote:Op zondag 29 december 2024 20:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarover gesproken: iemand nog goede snack tips?
Daarmee laat je wel gelijk merken dat je jezelf niet met voeten laat treden.quote:Op zondag 29 december 2024 18:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Stuur een foto van je voeten, dan weet je ook meteen wie je moet blokkeren
Die heb ik op facebook als profielfotoquote:Op zondag 29 december 2024 18:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Stuur een foto van je voeten, dan weet je ook meteen wie je moet blokkeren
Hoeveel profiel zit er nog op je voetzolen?quote:Op zondag 29 december 2024 20:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Die heb ik op facebook als profielfoto
Ik had laatst van de Jumbo plakjes worst met een kaasrand, die waren best smakelijk en had ik nog niet eerder gehadquote:Op zondag 29 december 2024 20:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarover gesproken: iemand nog goede snack tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |