SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Slim om weer terug te gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:30 schreef Troel het volgende:
Ik ga zo nog terug nijn bed in, ik wilde uitslapen, maar moest heel nodig een plasje
Ik ben de badkamer aan het schoonmaken. Rotklus dat af en toe moet gebeurenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:47 schreef molloot200 het volgende:
Hallo! Hoe is jullie derde kerstdag?
Meh. Wel echt zo'n derde kerstdagklusje jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben de badkamer aan het schoonmaken. Rotklus dat af en toe moet gebeuren
Ja dat wel. Maar net kwamen Suzan en Freek voorbij. Dat helpt niet echt meequote:Op vrijdag 27 december 2024 16:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Meh. Wel echt zo'n derde kerstdagklusje ja
Top 2000 wel aan of is dat niet jouw ding?
Wel met ons nieuwe ESF-trots natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar net kwamen Suzan en Freek voorbij. Dat helpt niet echt mee
Net zoals de rest van Claude zijn nummersquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wel met ons nieuwe ESF-trots natuurlijk
Nee maar ik vind dat ook echt een boutnummer
Ja, ik ben ook niet per sé fan en dat heb ik al duidelijk gemaakt in het Claude-topicquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net zoals de rest van Claude zijn nummers
Ik ga voor het eerst in heel lange tijd weer een keer uit met oud en nieuwquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:23 schreef NailQueen het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor oud & nieuw?
Het wordt sowieso afwachten tot die zijn nummer bekend maakt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet per sé fan en dat heb ik al duidelijk gemaakt in het Claude-topicMaar in de ESF-context zie ik het nog best aardig doen, dus ik snap de keuze ergens ook wel.
Preciesquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het wordt sowieso afwachten tot die zijn nummer bekend maakt.
Dat ben ik eigenlijk ook van plan maar ik moet nog proberen iemand mee te trekken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst in heel lange tijd weer een keer uit met oud en nieuw
Mijn autoalarm is vannacht minimaal drie keer afgegaan. Na de derde keer heb ik hem naar een parkeerterrein zonder huizen in de buurt gereden de accu los gekoppeld en daarna een kwartier naar huis gelopen. Matig geslapen en toen ik de accu weer aankoppelde toeterde hij meteen drie keer recht in mijn oorquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:47 schreef molloot200 het volgende:
Alleen thuis zitten met lekkere snacks, lekker drinken en tv aanquote:Op vrijdag 27 december 2024 17:23 schreef NailQueen het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor oud & nieuw?
Sterkte hier, het is 2 graden en grijsheidquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:14 schreef sportfreak het volgende:
Hier in Napels nu 14 graden, zon en strakblauwe lucht.
Minpuntje, nu op het vliegveld onderweg terug naar huis.
Ik heb veel te lang geshopt en ik vermoed een midlife crisis want ik realiseerde me achteraf dat ik niet zomaar een broek en sneakers heb gekocht, maar Levi’s jeans en Nike Air Maxquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:47 schreef molloot200 het volgende:
Mehquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben de badkamer aan het schoonmaken. Rotklus dat af en toe moet gebeuren
Same, geen zin in late feestjes tot diep in de nacht.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Alleen thuis zitten met lekkere snacks, lekker drinken en tv aan
Misschien dat ik dat ook maar ga doen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:00 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Iemand die meekijkt naar the masked singer?
Hier hetzelfde, maar dan met NM en de katten erbijquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja! Helemaal vergeten dat dat er ook wasquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Iemand die meekijkt naar the masked singer?
Ik had er eentje goedquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja! Helemaal vergeten dat dat er ook was
quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:55 schreef molloot200 het volgende:
Wel een Ed Sheeranvrije dag tot nu toe volgens mij? Of ik moet hem toevallig hebben gemist maar tijdens mijn hele wandeling van ongeveer 2 uur deze middag heb ik hem in elk geval niet gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen tuin.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, we moeten nog eens een ESF-barbecue in een achtertuin regelen. Bij @:cyan9 bijvoorbeeld.
Bij deze zijn jullie allemaal welkom op m'n balkon, ze gaan deze flat toch over drie jaar slopen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In mogelijkheden denken, niet in problemen!
Dat zijn zeg maar je huidige klasgenoten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:14 schreef molloot200 het volgende:
Vanavond zie ik weer wat middelbare schoolvrienden van mezelf na een behoorlijke tijd
Oh, en goedemorgen
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn zeg maar je huidige klasgenoten.
Tof plan, maar ik ben niet beschikbaarquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:44 schreef NailQueen het volgende:
Wat denken jullie van een random afterparty vanavond? Even tot hier is afgelopen dus daar hebben we geen concurrentie meer van.
Gisteren was het een prachtige dag. Toen was het een Ed Sheeran vrije dagquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al drie keer Ed Sheeran gehoord vandaag.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de finale van 2021 aangeslingerd. Ik heb wel even weer zin in een eurovision avondje.
Vond ik nog best een redelijk nummerquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik was The Wrong Place van Hooverphonic compleet vergeten
Is het nu al tijd voor Rage against the machine?quote:
I don't feel hate. I just feel sorryquote:Op zondag 29 december 2024 00:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het nu al tijd voor Rage against the machine?
3 punten was wel erg weinig voor dat nummerquote:Op zondag 29 december 2024 00:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
I don't feel hate. I just feel sorry
Ik heb nog een puzzel thuis in de vorm van een broccoliquote:
3 punten was te veelquote:Op zondag 29 december 2024 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
3 punten was wel erg weinig voor dat nummer
quote:
Fijn is dat hè. Ik heb nu ook niks meer gepland staan, heerlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 13:03 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb in de dagen tussen kerst en oud & nieuw niets gepland om gewoon mijn eigen ding te doen en te ontspannen. Ik heb er nog geen spijt van gehad
Enige wat me verbaasd is hoeveel slaap ik blijkbaar wel niet nodig heb![]()
Ik ben ook best wel vermoeid. Maar helaas heb ik vanmiddag nog een afspraak staan en ben ik maandag en dinsdag nog aan het werk ookquote:Op zondag 29 december 2024 13:03 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb in de dagen tussen kerst en oud & nieuw niets gepland om gewoon mijn eigen ding te doen en te ontspannen. Ik heb er nog geen spijt van gehad
Is vaak wel als je na een lange periode van alles aan het doen bent. En dan echt rust hebt. Je lichaam geeft dan er aan toequote:Op zondag 29 december 2024 13:03 schreef NailQueen het volgende:
Ach het had nog erger gekund. Wil je een koekje 'ja geef maar twee keer de helft.' En uiteraard het koekje op de grond gooien en erop stampen etc.quote:Op zondag 29 december 2024 12:44 schreef Strani het volgende:
Iemand in het café zei gisteren dat ze die dag 450 koekjes had gebakken (ze heeft een koekjeswinkel) en ik wilde zeggen dat dat fantastisch was maar ik heb me ingehouden
Sowieso altijd wel lastig als je aan een FOK! meme denkt, maar niemand m zou snappenquote:Op zondag 29 december 2024 12:44 schreef Strani het volgende:
Iemand in het café zei gisteren dat ze die dag 450 koekjes had gebakken (ze heeft een koekjeswinkel) en ik wilde zeggen dat dat fantastisch was maar ik heb me ingehouden
Haha ja precies. Blijft toch mooi dat we hier met z'n allen zo'n cultuur hebben opgebouwd.quote:Op zondag 29 december 2024 14:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso altijd wel lastig als je aan een FOK! meme denkt, maar niemand m zou snappen![]()
Geldt ook voor andere memes uit series of films etc. waarvan de kans groot is dat niemand het kent.
Geef ons maar een paar opties en dan kiezen we wel voor jequote:Op zondag 29 december 2024 15:10 schreef Troel het volgende:
Wat is het ongelooflijk lastig om een leuke foto van jezelf te vinden om te gebruiken in een voorstelmail naar nieuwe collega's
Hahahahquote:Op zondag 29 december 2024 15:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef ons maar een paar opties en dan kiezen we wel voor je
Ja het hangt ook nogal af van de context, of zo'n foto past.quote:Op zondag 29 december 2024 15:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Hahahah
Ik zit te denken aan mijn boogschietinactiefoto. Maar die is niet superflatteus
Nou, ik heb nu bedacht dat ik een aantal kleinere foto's als collage met het formaat van 1 foto ga gebruiken. Dan valt het allemaal niet zo op. Het onderstreept wel een van mijn hobby's, daarom twijfelde ikquote:Op zondag 29 december 2024 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het hangt ook nogal af van de context, of zo'n foto past.
Oké, dat klinkt inderdaad wel als een goed ideequote:Op zondag 29 december 2024 15:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu bedacht dat ik een aantal kleinere foto's als collage met het formaat van 1 foto ga gebruiken. Dan valt het allemaal niet zo op. Het onderstreept wel een van mijn hobby's, daarom twijfelde ik
Oké. Ik had het gewaardeerd als je het privé had laten weten dat mijn voorstel voor een date niet gewaardeerd werdquote:Op zondag 29 december 2024 16:56 schreef NailQueen het volgende:
Knoop doorgehakt. Ik blijf lekker thuis alleen thuis met oud & nieuw
Goh. Helemaal niet gezien. Vast in de spam beland.quote:Op zondag 29 december 2024 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Ik had het gewaardeerd als je het privé had laten weten dat mijn voorstel voor een date niet gewaardeerd werd
Ah misschien omdat ik ook bitcoin deals aanbood in het tweede deal van de mail.quote:Op zondag 29 december 2024 17:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Goh. Helemaal niet gezien. Vast in de spam beland.
Ben jij die neef uit afrika waar ik een erfenis van krijg?quote:Op zondag 29 december 2024 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah misschien omdat ik ook bitcoin deals aanbood in het tweede deal van de mail.
Dat hangt er vanaf of je eerst 8.000 Euro overmaakt zodat ik mijn rekening kan deblokkeren en jou die miljoenen kan sturen.quote:Op zondag 29 december 2024 17:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben jij die neef uit afrika waar ik een erfenis van krijg?
Stuur een foto van je voeten, dan weet je ook meteen wie je moet blokkerenquote:Op zondag 29 december 2024 15:10 schreef Troel het volgende:
Wat is het ongelooflijk lastig om een leuke foto van jezelf te vinden om te gebruiken in een voorstelmail naar nieuwe collega's
Heb je al voldoende snacks en allora in huis?quote:Op zondag 29 december 2024 16:56 schreef NailQueen het volgende:
Knoop doorgehakt. Ik blijf lekker thuis alleen thuis met oud & nieuw
Daarover gesproken: iemand nog goede snack tips?quote:Op zondag 29 december 2024 18:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al voldoende snacks en allora in huis?
Zelfgemaakte pangsitquote:Op zondag 29 december 2024 20:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarover gesproken: iemand nog goede snack tips?
Daarmee laat je wel gelijk merken dat je jezelf niet met voeten laat treden.quote:Op zondag 29 december 2024 18:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Stuur een foto van je voeten, dan weet je ook meteen wie je moet blokkeren
Die heb ik op facebook als profielfotoquote:Op zondag 29 december 2024 18:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Stuur een foto van je voeten, dan weet je ook meteen wie je moet blokkeren
Hoeveel profiel zit er nog op je voetzolen?quote:Op zondag 29 december 2024 20:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Die heb ik op facebook als profielfoto
Ik had laatst van de Jumbo plakjes worst met een kaasrand, die waren best smakelijk en had ik nog niet eerder gehadquote:Op zondag 29 december 2024 20:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarover gesproken: iemand nog goede snack tips?
quote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoeveel profiel zit er nog op je voetzolen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |