Gisteren was het een prachtige dag. Toen was het een Ed Sheeran vrije dagquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al drie keer Ed Sheeran gehoord vandaag.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de finale van 2021 aangeslingerd. Ik heb wel even weer zin in een eurovision avondje.
Vond ik nog best een redelijk nummerquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik was The Wrong Place van Hooverphonic compleet vergeten
Is het nu al tijd voor Rage against the machine?quote:
I don't feel hate. I just feel sorryquote:Op zondag 29 december 2024 00:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het nu al tijd voor Rage against the machine?
3 punten was wel erg weinig voor dat nummerquote:Op zondag 29 december 2024 00:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
I don't feel hate. I just feel sorry
Ik heb nog een puzzel thuis in de vorm van een broccoliquote:
3 punten was te veelquote:Op zondag 29 december 2024 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
3 punten was wel erg weinig voor dat nummer
quote:
Fijn is dat hč. Ik heb nu ook niks meer gepland staan, heerlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 13:03 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb in de dagen tussen kerst en oud & nieuw niets gepland om gewoon mijn eigen ding te doen en te ontspannen. Ik heb er nog geen spijt van gehad
Enige wat me verbaasd is hoeveel slaap ik blijkbaar wel niet nodig heb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |