Bij een lokale oliebollenkraam is de oliebol zónder, en de krentenbol mét krenten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
De echte vraag is: was hij met of zonder krenten?
De puber was een toevoeging naar aanleiding van iets wat er hier in huis gebeurdequote:Op dinsdag 31 december 2024 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat merk ik ook inderdaad. NM en dochter zijn dan wel geen pubers meermaar die vinden mij dan ongezellig en saai. En ik ben dan ook bang dat ze zich voor mij schamen ofzo
als ik niet "gezellig" meega. Dan wil ik hen niet teleurstellen en ga ik toch maar. Daar komt het dan eigenlijk zo ongeveer op neer.
Ik heb een heel goede relatie en een topdochter hoormaar dit is iets (ik denk zo ongeveer het enige) waarover wij nooit op één lijn gaan komen
Ik ben ook maar eens begonnen aan het proces!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Eerste oliebol: mond verbrand. Gaat lekker.
Ik doe altijd moscatelrozijnen. Die zijn net wat sappiger en vind ik goed passen in een oliebolquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja dat is smerigquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:59 schreef Dave het volgende:
Zolang er niet van die sukade dingen inzitten vind ik alles best.
Ow, dat is inderdaad heel smerig!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:59 schreef Dave het volgende:
Zolang er niet van die sukade dingen inzitten vind ik alles best.
Zijn dat van die bladerdeeg flappen? Of van die ouderwetse schijfjes appel door beslag, en gefrituurd? Ik vind ze allebei lekker, maar die laatste heb ik al jaren niet gegeten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dat is inderdaad heel smerig!
Hier baal ik een beetje van de appelflappen. De hele tijd stond er een kraam bij de winkel met lekkere appelflappen, dus gisteren een lading gehaald en deze zijn echt heel anders. Zo jammer
De Lidl had hier waanzinnig lekkere mini appelbeignets. Zoveel spijt dat ik er daar niet meer van meegenomen hebquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dat is inderdaad heel smerig!
Hier baal ik een beetje van de appelflappen. De hele tijd stond er een kraam bij de winkel met lekkere appelflappen, dus gisteren een lading gehaald en deze zijn echt heel anders. Zo jammer
Met. En ik dacht, ik doe m ff in de magnetron.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ff 1 minuutje zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Met. En ik dacht, ik doe m ff in de magnetron.
Ik las net ergens 4 minuten in een op 200 graden voorverwarmde airfryer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Met. En ik dacht, ik doe m ff in de magnetron.
Voortaan eerst uit het vet halen en dan pas etenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Eerste oliebol: mond verbrand. Gaat lekker.
Magnetron wil zeker wel. Maar een minuut is al te lang. Ik verbrandde laatst zowat mijn duim toen ik mijn oliebol pakte nadat ik hem een minuutje in de magnetron had gedaanquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:22 schreef Dave het volgende:
Magnetron wil overigens wel, doet m’n schoonmoeder ook. Maar denk niet te lang.
Pastel de Nata er al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
De Lidl had hier waanzinnig lekkere mini appelbeignets. Zoveel spijt dat ik er daar niet meer van meegenomen heb
Ochtendmensen kunnen ook vervelend zijn. Vooral als ze dan ook nog heel vrolijk gaan roepen 'fijn toch, dan heb je nog wat aan je dag' terwijl ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Of gewoon geen zin heeft. Al dat moeten
Overigens merk ik vooral dat mensen die geen moeite hebben met prikkels zich vaak totaal niet in kunnen leven in mensen die daar wel moeite mee hebben. Zeker als het pubers zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |