En wij zijn ook trots op jou!quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef Cee het volgende:
Trots op m’n LaPo in the Top 2000 topic en daaropvolgende TT.
Met de mooie outro ook nogquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:48 schreef GeorgeM het volgende:
Europapa. WAT EEN FEEST![]()
Ik moet gewoon huilen
quote:
Als het kan, dan is het toch logisch dat je dat doet? Ik vind het zelf niet zo heel bijzonderquote:
Maar dingen die niet heel bijzonder zijn om te doen, zijn nog steeds goed om voor een ander te doenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:37 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Als het kan, dan is het toch logisch dat je dat doet? Ik vind het zelf niet zo heel bijzonder
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dingen die niet heel bijzonder zijn om te doen, zijn nog steeds goed om voor een ander te doen
Ik blijf ook thuis uiteindelijk dus dan kijken we gezellig samenquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:44 schreef Redefine het volgende:
Ik heb (definitief) besloten om vanavond ook thuis te blijven en niets te gaan doen. Het is een mentaal intensief jaar geweest, dus niet echt de zin om wat te gaan doen. Dat wordt dus lekker Top 2000 kijken/luisteren etc.
Dit vind ik wel een goede reden om alsnog nee te zeggen tegen de plannen voor vanavond!quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:00 schreef Arizona het volgende:
Ik heb geen oog dichtgedaan want NM heeft de hele nacht gesnurkt. Logeerbed was geen optie want geen verwarming op zolder.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik blijf ook thuis uiteindelijk dus dan kijken we gezellig samen
Ken ik niet. Ik ken nooit iets van wat jij zegtquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk vanavond naar Make up your mind
quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:20 schreef Strani het volgende:
@:luctor.et.emergo is in andere topics altijd zo anders dan hier.
Make up your mind is wel landelijk bekend, Tiktok Tammo is meer gebonden aan de regio Groningenquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik ken nooit iets van wat jij zegt
Kijk lekker mee zou ik zeggenquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik ken nooit iets van wat jij zegt
Oh ik heb even gezocht op Google en ik geloof niet dat het mijn ding is. Ik hou het op de Top 2000 denk ikquote:
Ik had net midden in een woonwijk bijna een bal van het carbidschieten in mijn auto. Het was dat ik een groepje mensen zag en dacht "even oppassen", anders had ik er gereden toen de bal eruit kwam. Niet normaal. Heb dus ook echt wel de politie gebeld. Sta nog te trillen op mijn benen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:14 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn jullie ook zo klaar om er een eind aan te maken?
Het jaar dan hè.
Dat is best schrikken ja. :/ Goed dat je oplette!quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had net midden in een woonwijk bijna een bal van het carbidschieten in mijn auto. Het was dat ik een groepje mensen zag en dacht "even oppassen", anders had ik er gereden toen de bal eruit kwam. Niet normaal. Heb dus ook echt wel de politie gebeld. Sta nog te trillen op mijn benen.
Wie haalt het in z'n hoofd om carbid te gaan schieten in een woonwijk?? Serieus, sommige mensen hebben echt geen hersencellen. Gelukkig geen schade, of erger.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had net midden in een woonwijk bijna een bal van het carbidschieten in mijn auto. Het was dat ik een groepje mensen zag en dacht "even oppassen", anders had ik er gereden toen de bal eruit kwam. Niet normaal. Heb dus ook echt wel de politie gebeld. Sta nog te trillen op mijn benen.
Ik kom uit dezelfde stad als Troel oorspronkelijk. Ja ze doen het echt op een grasveldje in een speeltuin midden in een wijk. Glas in de ramen trillt lekker de hele dag doorquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wie haalt het in z'n hoofd om carbid te gaan schieten in een woonwijk?? Serieus, sommige mensen hebben echt geen hersencellen. Gelukkig geen schade, of erger.
Ik gok dat de politie daar wel wat van vindt. Hoop ik.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kom uit dezelfde stad als Troel oorspronkelijk. Ja ze doen het echt op een grasveldje in een speeltuin midden in een wijk. Glas in de ramen trillt lekker de hele dag door
Volgens mij niet, die hebben ook weer geen zin om 30 jongeren daar weg te sturen die al wat drank op hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik gok dat de politie daar wel wat van vindt. Hoop ik.
Nee. Ik trek het jaar nog drie weken door.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:14 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn jullie ook zo klaar om er een eind aan te maken?
Het jaar dan hè.
Serieus?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben echt vreselijk moe.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een goede reden om alsnog nee te zeggen tegen de plannen voor vanavond!
Krijgen hooguit een waarschuwing...quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij niet, die hebben ook weer geen zin om 30 jongeren daar weg te sturen die al wat drank op hebben.
Zoveel waren het er gelukkig niet. En ik denk altijd "als ik niet een melding maak, blijven ze er zeker staan".quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij niet, die hebben ook weer geen zin om 30 jongeren daar weg te sturen die al wat drank op hebben.
Ik vind carbidschieten prachtig. Ik zou het graag bij ons eigen huis willen doen, maar Natura2000 dus geen optie. Maar op een kruising in een woonwijk en dan NIET opletten of er iemand aan komt, vind ik echt te ver gaanquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Serieus?Bizar en levensgevaarlijk.
Dochter is ook naar carbidschieten, we hebben haar weggebracht naar verweggistan op het platteland. Ben benieuwd hoe ze het vindt, haha.
[..]
Ik ook, ik ben echt vreselijk moe.
Dit is echt iets waar NM en ik het nooit over eens gaan worden, hij is veel liever onder de mensen dan ik. Hij is ook sociaal begaafder dan ik. Het kost mij ook meer energie en dan met kerst en de verjaardag van NM en oud & nieuw binnen 1 week, zijn dat voor mij teveel prikkels en kom ik niet tot rust in wat "vakantie" hoort te zijn.
Ik moet ook donderdag alweer aan het werk, terwijl NM en dochter nog tot maandag vrij zijn.
Controleren ze daar echt op bij Natura2000 gebieden? Ik woon praktisch aan de rand van een Natura2000 gebied, maar volgens mij (en zo te horenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind carbidschieten prachtig. Ik zou het graag bij ons eigen huis willen doen, maar Natura2000 dus geen optie. Maar op een kruising in een woonwijk en dan NIET opletten of er iemand aan komt, vind ik echt te ver gaan
Ik woon er midden inquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Controleren ze daar echt op bij Natura2000 gebieden? Ik woon praktisch aan de rand van een Natura2000 gebied, maar volgens mij (en zo te horen) wordt daar wel aan carbidschieten gedaan...
Dit zijn dingen waarvoor in een relatie inderdaad begrip moet bestaan. Als je één extravert en één introvert hebt, dan moet je proberen dat in elkaar te waarderen en dat betekent ook dat je elkaar wat vrij moet laten om er lekker op uit te gaan óf juist thuis op de bank te chillen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef Arizona het volgende:
Dit is echt iets waar NM en ik het nooit over eens gaan worden, hij is veel liever onder de mensen dan ik. Hij is ook sociaal begaafder dan ik . Het kost mij ook meer energie en dan met kerst en de verjaardag van NM en oud & nieuw binnen 1 week, zijn dat voor mij teveel prikkels en kom ik niet tot rust in wat "vakantie" hoort te zijn.
Ik moet ook donderdag alweer aan het werk, terwijl NM en dochter nog tot maandag vrij zijn.
Maar het is toch helemaal geen probleem als zij met zijn tweetjes gaan, als ze dat wel leuk vinden? Maar jij trekt het nu gewoon even niet, klaar.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Serieus?Bizar en levensgevaarlijk.
Dochter is ook naar carbidschieten, we hebben haar weggebracht naar verweggistan op het platteland. Ben benieuwd hoe ze het vindt, haha.
[..]
Dit is echt iets waar NM en ik het nooit over eens gaan worden, hij is veel liever onder de mensen dan ik. Hij is ook sociaal begaafder dan ik. Het kost mij ook meer energie en dan met kerst en de verjaardag van NM en oud & nieuw binnen 1 week, zijn dat voor mij teveel prikkels en kom ik niet tot rust in wat "vakantie" hoort te zijn.
Ja. Ik vind ook dat het sociaal genormaliseerd moet worden dat iemand gewoon te moe of overprikkeld is voor sociale interactie. Het is ook onzin om er excuses voor te moeten verzinnen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar het is toch helemaal geen probleem als zij met zijn tweetjes gaan, als ze dat wel leuk vinden? Maar jij trekt het nu gewoon even niet, klaar.
Of gewoon geen zin heeft. Al dat moetenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Ik vind ook dat het sociaal genormaliseerd moet worden dat iemand gewoon te moe of overprikkeld is voor sociale interactie. Het is ook onzin om er excuses voor te moeten verzinnen.
Dat merk ik ook inderdaad. NM en dochter zijn dan wel geen pubers meerquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Of gewoon geen zin heeft. Al dat moeten
Overigens merk ik vooral dat mensen die geen moeite hebben met prikkels zich vaak totaal niet in kunnen leven in mensen die daar wel moeite mee hebben. Zeker als het pubers zijn.
Jij ook Davequote:Op dinsdag 31 december 2024 14:35 schreef Dave het volgende:
Alvast een goede en veilige jaarwisseling allemaal!
Je moet de olie ook niet nuttigen met de bol.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Eerste oliebol: mond verbrand. Gaat lekker.
We doen het altijd veilig Dave!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:35 schreef Dave het volgende:
Alvast een goede en veilige jaarwisseling allemaal!
De echte vraag is: was hij met of zonder krenten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Eerste oliebol: mond verbrand. Gaat lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |