39, dus het is echt niet zo erg als ik zelf dachtquote:
Ik gok dus dat hij nóg jonger is. Dat je met “erg” “oud” bedoeltquote:
Eén keer raden wie nu de tegenstander van Tetrisbuik isquote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik gok dus dat hij nóg jonger is. Dat je met “erg” “oud” bedoelt![]()
Net als die Luke Littler die 17 ofzo was en er uitzag of hij minstens 37 was.
Serieus? Zo ongeveer de enige buitenlandse darter die ik bij naam kenquote:Op maandag 30 december 2024 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Eén keer raden wie nu de tegenstander van Tetrisbuik is
32.quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
Het WK Darts is bezig, dus we kunnen weer een leuk spelletje doen![]()
[ afbeelding ]
Hoe oud is deze kerel denken jullie?
Darters genoeg om dit spel mee te spelen, alleen zijn de meeste inmiddels uitgeschakeldquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 23:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Serieus? Zo ongeveer de enige buitenlandse darter die ik bij naam ken
Ah, een non-sequitur uit Zeelandquote:
Ik moet mijn wekker al zetten op 4.00 uur, omdat dan een van de mooiste stemplaatjes langskomt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:04 schreef Momo het volgende:
Morgen om ongeveer 09:40 Europapa in de Top 2000
MUZ / Top 2000 Editie 2024 #219 Boem knal raak koekoek in de straat
Lekker toch als er verder geen verplichtingen zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moet mijn wekker al zetten op 4.00 uur, omdat dan een van de mooiste stemplaatjes langskomt.Om 9.40 slaap ik hoop ik
Ja, true, maar dan ben ik morgenavond niets meer waardquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Lekker toch als er verder geen verplichtingen zijn
De kans is best groot dat je dat vandaag weer gebeurd.quote:
Jij bent al een tijd wakkerquote:
Correct, maar dit had wel een reden zeg maarquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
De kans is best groot dat je dat vandaag weer gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Correct, maar dit had wel een reden zeg maar
Mooi dat jullie dat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Correct, maar dit had wel een reden zeg maar
Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |