Ik weet wie Jannes is, maar daar is het ook wel mee gezegd.quote:Op maandag 30 december 2024 16:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jannes wel kennen maar deze gast niet
Je het lijken alsof het iets heel zwaars isquote:
Wat heb ik nou weer gedaan om dit te verdienen?quote:Op maandag 30 december 2024 16:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:cyan9 is zelf vreemd of obscuur voor ons
Nog één dag de wekker.quote:Op maandag 30 december 2024 18:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je het lijken alsof het iets heel zwaars is
Dat moet je maar even aan @Strani vragen hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 18:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan om dit te verdienen?
Another day, another destinyquote:Op maandag 30 december 2024 18:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je het lijken alsof het iets heel zwaars is
Poeh, een van de zwaarste dingen die er is, een kind verliezenquote:Op maandag 30 december 2024 19:33 schreef NailQueen het volgende:
Ach nee. Het kindje van Douwe Bob is overleden. Ik heb mijn post maar weggehaald. Vind ik niet zo gepast meer![]()
Is het weer eens zijn schuld?quote:Op maandag 30 december 2024 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat moet je maar even aan @:strani vragen hoor.
Oh wat ergquote:Op maandag 30 december 2024 19:33 schreef NailQueen het volgende:
Ach nee. Het kindje van Douwe Bob is overleden. Ik heb mijn post maar weggehaald. Vind ik niet zo gepast meer![]()
Oprechte vraag, maar waarom zou het vooral voor de moeder een klap zijn (en dus “minder” voor de vader? )quote:Op maandag 30 december 2024 19:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Poeh, een van de zwaarste dingen die er is, een kind verliezenVooral een klap voor de moeder.
In dit geval bedoel ik in de deze specifieke situatie waar hij meerdere kinderen heeft bij vrouwen waar die niet mee samen is. En op jongere leeftijd is de band tussen de moeder en het kind vaker (en nee dat geldt niet voor alle moeders en kinderen, daarom ook het woord vaker en niet altijd) groter dan met de vader door het dragen van het kind.quote:Op maandag 30 december 2024 21:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oprechte vraag, maar waarom zou het vooral voor de moeder een klap zijn (en dus “minder” voor de vader? )
Ik denk daar anders over. Volgens mij is het verliezen van een kind per definitie een van de ergste dingen, zo niet het ergste, dat je kan overkomen. Of je man of vrouw bent, meer kinderen hebt of niet of samen met de moeder bent of niet… (in dit geval was het trouwens wel een kind van hem en zijn vrouw)quote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
In dit geval bedoel ik in de deze specifieke situatie waar hij meerdere kinderen heeft bij vrouwen waar die niet mee samen is. En op jongere leeftijd is de band tussen de moeder en het kind vaker (en nee dat geldt niet voor alle moeders en kinderen, daarom ook het woord vaker en niet altijd) groter dan met de vader door het dragen van het kind.
In dit geval gaat mijn punt dan niet op. En dat het een van de ergste dingen is die je kunt overkomen, waren we het al over eens.quote:Op maandag 30 december 2024 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk daar anders over. Volgens mij is het verliezen van een kind per definitie een van de ergste dingen, zo niet het ergste, dat je kan overkomen. Of je man of vrouw bent, meer kinderen hebt of niet of samen met de moeder bent of niet… (in dit geval was het trouwens wel een kind van hem en zijn vrouw)
Ik begrijp hem wel een beetje. Het betreft in dit geval een stilgeboren, dan heeft de vader het kind dus nog niet eens vastgehouden terwijl de moeder het al een aantal maanden draagt, dan kan ik me voorstellen dat die een sterkere band heeft.quote:Op maandag 30 december 2024 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk daar anders over. Volgens mij is het verliezen van een kind per definitie een van de ergste dingen, zo niet het ergste, dat je kan overkomen. Of je man of vrouw bent, meer kinderen hebt of niet of samen met de moeder bent of niet… (in dit geval was het trouwens wel een kind van hem en zijn vrouw)
Ik gok 26.quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
Het WK Darts is bezig, dus we kunnen weer een leuk spelletje doen![]()
[ afbeelding ]
Hoe oud is deze kerel denken jullie?
Zó erg is het nog nietquote:
42?quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
22?quote:Op maandag 30 december 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |