Man deze nacht alleen maar topnummers. Music, Starman, Desperado, Freebird, Oude Maasweg...quote:Op maandag 30 december 2024 23:55 schreef PippenScottie het volgende:
Tussen 3 en 4 is een godenuur, maar dat kan ik mezelf echt niet aandoen
Waar kwam ze vandaan? Venloos is voor een niet-Limbo volgens mij best goed te verstaan.quote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ooit een Limburgse gedate. Als die met elkaar praten is het niet te volgen.
Wij hebben kennissen uit Kerkrade. Dat is helemaal een wonderlijke taal.quote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap je weer eens niet, maar ben wel blij voor jequote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hier ook. Met het oog op de piratenjaren de komende dag even extra genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Waarom zat jouw date met iemand anders te praten?quote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Minder vaak op vakantie gaan danquote:Op maandag 30 december 2024 23:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wou dat ik dat probleem had… ¤ 100000 op de bank en bang zijn dat het minder werd. Nou wat een probleem.
Kijk altijd positief zienquote:Op maandag 30 december 2024 23:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Man deze nacht alleen maar topnummers. Music, Starman, Desperado, Freebird, Oude Maasweg...
Ja goed, we missen Engelbewaarder. Dat scheelt.
Staat nog een heerlijk nummer dat uur.quote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef Evenstar het volgende:
staan wel eng veel nummers tussen 3 en 4, Free Bird inkorten zou wel hoerenactie zijn
Nog eentje dan.quote:
Lay All Your Love on Me nog wel even meepakken.quote:Op maandag 30 december 2024 23:59 schreef peaceman het volgende:
247 The Boxer Simon & Garfunkel![]()
246 Haus Am See Peter Fox![]()
245 Jeremy Pearl Jam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
244 I Put A Spell On You Creedence Clearwater Revival![]()
![]()
243 Angel Of Death Slayer![]()
242 Ice Queen Within Temptation![]()
241 Lay All Your Love On Me ABBA![]()
![]()
240 Lightning Crashes Live![]()
239 Als Ze Er Niet Is De Dijk![]()
238 Wind Of Change Scorpions![]()
237 Engel Rammstein![]()
236 Skyfall Adele
Daarom zetten ze hem in de nacht zodat ze die streek kunnen flikken.quote:Op maandag 30 december 2024 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ze Free Bird durven in te korten dien ik serieus een klacht in.
Fijn om te horen!quote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef PippenScottie het volgende:
Maar het was wel een 8/10 jaar. Lang geleden dat ik zo blij was in week 53
quote:Op maandag 30 december 2024 23:59 schreef Gretzl het volgende:
Nieuw:Een uur zonder dissidenten, kijk eens aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
mooiste ABBAquote:Op maandag 30 december 2024 23:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lay All Your Love on Me nog wel even meepakken.
Dat de komende jaren week 53 niet zo mooi gaat worden als deze. Dit was echt geen raadselquote:Op maandag 30 december 2024 23:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snap je weer eens niet, maar ben wel blij voor je
Desperadoquote:Op maandag 30 december 2024 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat nog een heerlijk nummer dat uur.
Weet ik niet meer.quote:Op maandag 30 december 2024 23:58 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Waar kwam ze vandaan? Venloos is voor een niet-Limbo volgens mij best goed te verstaan.
Die Engelbewaarder hebben zo ook wel echt in het holst van de nacht weggestopt gelukkig.quote:Op maandag 30 december 2024 23:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Man deze nacht alleen maar topnummers. Music, Starman, Desperado, Freebird, Oude Maasweg...
Ja goed, we missen Engelbewaarder. Dat scheelt.
Helemaal mee eens.quote:
Dat hoort dan ook bij een andere taalgroep (waar bijv. ook het dialect uit Keulen bij hoort) als het Limburgs uit de rest van de provincie.quote:Op maandag 30 december 2024 23:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben kennissen uit Kerkrade. Dat is helemaal een wonderlijke taal.
Heel fijnquote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef PippenScottie het volgende:
Laatste dag van het jaar incoming![]()
Maar het was wel een 8/10 jaar. Lang geleden dat ik zo blij was in week 53
No way…quote:Op maandag 30 december 2024 23:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Minder vaak op vakantie gaan dan
Ze nam me vrij snel mee naar haar oudersquote:Op maandag 30 december 2024 23:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom zat jouw date met iemand anders te praten?
Je hebt wel iemand nodig die jou moet vertellen dat hardlopen 's morgens op 1 januari ook geen goed idee is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb niemand nodig om mij te vertellen dat je op 1 januari niet de zee in moet gaan
Is het een schrikkeljaar?quote:Op maandag 30 december 2024 23:59 schreef Strani het volgende:
Mensen, gelukkige 366ste dag van het jaar!!
Absoluut.quote:
Inderdaad, het is heel anders dan bijvoorbeeld in Maastricht.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:00 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat hoort dan ook bij een andere taalgroep (waar bijv. ook het dialect uit Keulen bij hoort) als het Limburgs uit de rest van de provincie.
Boks Billie. Als iemand dat verdiend heeft ben jij hetquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel fijn
Voor mij hetzelfde. Dit was een goed jaar.
De afgelopen paar jaar was die op 30, maar nu ineens weer terugquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
komend uur die vervelende overrated peter fox. Wanneer zakt die man eens weg van 31 december
Nee jij gaat om 09:00 hardlopenquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb niemand nodig om mij te vertellen dat je op 1 januari niet de zee in moet gaan
vervelend.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De afgelopen paar jaar was die op 30, maar nu ineens weer terug
Fijne nacht PzKpfw!!quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga ook onder de wol mensen, morgen een lange dag voor de boeg met een andere oudjaarstraditie![]()
Zal morgen nog wel wat posten tussendoor maar degenen die ik niet meer voorbij zal zien komen wens ik alvast een hele fijne jaarwisseling toe.
Ik heb nooit beweerd weldenkend te zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee jij gaat om 09:00 hardlopen
Dat doet ook geen weldenkend mens
De helft van het topic verdient het wel, hahaquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Boks Billie. Als iemand dat verdiend heeft ben jij het
Slaap lekker en fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga ook onder de wol mensen, morgen een lange dag voor de boeg met een andere oudjaarstraditie![]()
Zal morgen nog wel wat posten tussendoor maar degenen die ik niet meer voorbij zal zien komen wens ik alvast een hele fijne jaarwisseling toe.
Touchequote:Op dinsdag 31 december 2024 00:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd weldenkend te zijn
Nick en Simon zeggen hoi.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel vroeg. Stond 3 jaar geleden nog op oudjaarsochtend
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
Hebben jullie m gehouden of toch maar naar t asiel gebracht?quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:03 schreef PippenScottie het volgende:
The Boxer is een paar jaar geleden bij mij geland.
Prachtig nummer![]()
![]()
![]()
Die klappen steeds
Carbid?quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
De bonus was toen maar 20 plekken, maar heeft hem nog een paar jaar uit een dalende trend kunnen houden, ongetwijfeld.quote:
Die porseilenen man op de achtergrond toont je gezicht morgenochtendquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
Vanavond drink ik een biertje van 14,8%
[ afbeelding ]
@:alchemistofsorrows @:szura
Kees, altijd goedquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
Jij durftquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is waar. Allemaal pookies hierquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De helft van het topic verdient het wel, hahaEn de andere helft stiekem ook wel.
Stond in 2012 zelfs nog op 120. Hoogste notering toen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel vroeg. Stond 3 jaar geleden nog op oudjaarsochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |