Dan ben je nog nooit in Heerlen geweest.quote:Op maandag 30 december 2024 23:53 schreef TLC het volgende:
Als er een lelijke stad in de wereld is is het wel Venlo
Heeft iemand toevallig een link naar het interview met de 3x3 basketballers waarbij Dimeo "Worthy is my hero, baby” zingt?quote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit was wel een broekje uit moment
Mond, arm, beroertealarmquote:Op maandag 30 december 2024 23:53 schreef noodgang het volgende:
Ik sjaef de sjoenste leeve met 'n roffel van de gitaar en de stem van diej zanger, diej is gein zoeëns! Allemaal diej mènge en diej klank... Kiek, ik wies in ’n kroeg van de night, en alles ging gewoon los met “De Neije Ezel”
Tot laterquote:Op maandag 30 december 2024 23:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kijk ik denk dat het goed zit @:dagoduck
hier gaat iets misquote:Op maandag 30 december 2024 23:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
How Deep is you love in de'00's ook meerdere keren zie ik net. Maar de laatste 10+ jaar niet meer.
Ach, goed genoeg.quote:
Dat heb ik deze editie met Taylor Swift helaas...quote:Op maandag 30 december 2024 23:54 schreef Mark-Hgl het volgende:
Dit is echt al de zoveelste keer dat ik weer inschakel en Rowwen Hèze voorbij komt
Fix jullie quotes eensquote:Op maandag 30 december 2024 23:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach, goed genoeg.
-
ik vind het nu verwarrend
Die zingen tenminste verstaanbaar.quote:Op maandag 30 december 2024 23:54 schreef Evenstar het volgende:
Doe er een banjo bij en je hebt Mumford en zoontjes
Niet alleen vanwege het lelijke maar ook omdat iedereen daar chagrijnig isquote:Op maandag 30 december 2024 23:53 schreef TLC het volgende:
Als er een lelijke stad in de wereld is is het wel Venlo
Wat zit je te wachten. Beffen die hamlap.quote:Op maandag 30 december 2024 23:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kijk ik denk dat het goed zit @:dagoduck
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 30 december 2024 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het wel eens regenen in die maand?
Tenzij je daar woont.quote:Op maandag 30 december 2024 23:55 schreef noodgang het volgende:
Op zich is het altijd tijd om naar huis te gaan als je in Venlo bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |