Dacht het wel jaquote:Op maandag 30 december 2024 23:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat sowieso, ja. Was Borsato toch? Nog voordat die in de shit ging?
How Deep is you love in de'00's ook meerdere keren zie ik net. Maar de laatste 10+ jaar niet meer.quote:Op maandag 30 december 2024 23:52 schreef Tussle266 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 30 december 2024 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger waren Massachussets en Words ook nog wel eens de hoogste
Is natuurlijk gewoon gebaseerd op een Iers volksliedje.quote:Op maandag 30 december 2024 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor elk nummer van RH?
Nu je het zegtquote:
Je kan ook haar reguliere programma luisteren in het nieuwe jaar.quote:
de peel in brand mag dit de slotdag in voor mijquote:Op maandag 30 december 2024 23:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Nou, 1 positieve noot; Rowwen Heze haalt met geen enkel nummer de slotdag!
quote:
Hier gaat iets mis.quote:
hier gaat iets misquote:Op maandag 30 december 2024 23:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
How Deep is you love in de'00's ook meerdere keren zie ik net. Maar de laatste 10+ jaar niet meer.
hier gaat iets misquote:Op maandag 30 december 2024 23:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
How Deep is you love in de'00's ook meerdere keren zie ik net. Maar de laatste 10+ jaar niet meer.
13 minuten zou ook voor mij een record zijn. Zo snel ben ik nooitquote:Op maandag 30 december 2024 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dit meen ik niet
Dat wil zeggen, als ik voorspel meereken.
Kijk ik denk dat het goed zit @Dagoduckquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |