Dacht het wel jaquote:Op maandag 30 december 2024 23:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat sowieso, ja. Was Borsato toch? Nog voordat die in de shit ging?
How Deep is you love in de'00's ook meerdere keren zie ik net. Maar de laatste 10+ jaar niet meer.quote:Op maandag 30 december 2024 23:52 schreef Tussle266 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 30 december 2024 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger waren Massachussets en Words ook nog wel eens de hoogste
Is natuurlijk gewoon gebaseerd op een Iers volksliedje.quote:Op maandag 30 december 2024 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor elk nummer van RH?
Nu je het zegtquote:
Je kan ook haar reguliere programma luisteren in het nieuwe jaar.quote:
de peel in brand mag dit de slotdag in voor mijquote:Op maandag 30 december 2024 23:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Nou, 1 positieve noot; Rowwen Heze haalt met geen enkel nummer de slotdag!
quote:
Hier gaat iets mis.quote:
hier gaat iets misquote:Op maandag 30 december 2024 23:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
How Deep is you love in de'00's ook meerdere keren zie ik net. Maar de laatste 10+ jaar niet meer.
hier gaat iets misquote:Op maandag 30 december 2024 23:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
How Deep is you love in de'00's ook meerdere keren zie ik net. Maar de laatste 10+ jaar niet meer.
13 minuten zou ook voor mij een record zijn. Zo snel ben ik nooitquote:Op maandag 30 december 2024 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dit meen ik niet
Dat wil zeggen, als ik voorspel meereken.
Kijk ik denk dat het goed zit @Dagoduckquote:
Op welk plaatje?quote:
Dan ben je nog nooit in Heerlen geweest.quote:Op maandag 30 december 2024 23:53 schreef TLC het volgende:
Als er een lelijke stad in de wereld is is het wel Venlo
Heeft iemand toevallig een link naar het interview met de 3x3 basketballers waarbij Dimeo "Worthy is my hero, baby” zingt?quote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit was wel een broekje uit moment
Mond, arm, beroertealarmquote:Op maandag 30 december 2024 23:53 schreef noodgang het volgende:
Ik sjaef de sjoenste leeve met 'n roffel van de gitaar en de stem van diej zanger, diej is gein zoeëns! Allemaal diej mènge en diej klank... Kiek, ik wies in ’n kroeg van de night, en alles ging gewoon los met “De Neije Ezel”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |