Nick en Simon zeggen hoi.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel vroeg. Stond 3 jaar geleden nog op oudjaarsochtend
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga ook onder de wol mensen, morgen een lange dag voor de boeg met een andere oudjaarstraditie![]()
Zal morgen nog wel wat posten tussendoor maar degenen die ik niet meer voorbij zal zien komen wens ik alvast een hele fijne jaarwisseling toe.
Hebben jullie m gehouden of toch maar naar t asiel gebracht?quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:03 schreef PippenScottie het volgende:
The Boxer is een paar jaar geleden bij mij geland.
Prachtig nummer![]()
![]()
![]()
Die klappen steeds
Carbid?quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga ook onder de wol mensen, morgen een lange dag voor de boeg met een andere oudjaarstraditie![]()
Zal morgen nog wel wat posten tussendoor maar degenen die ik niet meer voorbij zal zien komen wens ik alvast een hele fijne jaarwisseling toe.
De bonus was toen maar 20 plekken, maar heeft hem nog een paar jaar uit een dalende trend kunnen houden, ongetwijfeld.quote:
Die porseilenen man op de achtergrond toont je gezicht morgenochtendquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
Vanavond drink ik een biertje van 14,8%
[ afbeelding ]
@:alchemistofsorrows @:szura
Kees, altijd goedquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
Jij durftquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is waar. Allemaal pookies hierquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De helft van het topic verdient het wel, hahaEn de andere helft stiekem ook wel.
Stond in 2012 zelfs nog op 120. Hoogste notering toen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel vroeg. Stond 3 jaar geleden nog op oudjaarsochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |