Dat de komende jaren week 53 niet zo mooi gaat worden als deze. Dit was echt geen raadselquote:Op maandag 30 december 2024 23:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snap je weer eens niet, maar ben wel blij voor je
Desperadoquote:Op maandag 30 december 2024 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat nog een heerlijk nummer dat uur.
Weet ik niet meer.quote:Op maandag 30 december 2024 23:58 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Waar kwam ze vandaan? Venloos is voor een niet-Limbo volgens mij best goed te verstaan.
Die Engelbewaarder hebben zo ook wel echt in het holst van de nacht weggestopt gelukkig.quote:Op maandag 30 december 2024 23:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Man deze nacht alleen maar topnummers. Music, Starman, Desperado, Freebird, Oude Maasweg...
Ja goed, we missen Engelbewaarder. Dat scheelt.
Helemaal mee eens.quote:
Dat hoort dan ook bij een andere taalgroep (waar bijv. ook het dialect uit Keulen bij hoort) als het Limburgs uit de rest van de provincie.quote:Op maandag 30 december 2024 23:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben kennissen uit Kerkrade. Dat is helemaal een wonderlijke taal.
Heel fijnquote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef PippenScottie het volgende:
Laatste dag van het jaar incoming![]()
Maar het was wel een 8/10 jaar. Lang geleden dat ik zo blij was in week 53
No way…quote:Op maandag 30 december 2024 23:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Minder vaak op vakantie gaan dan
Ze nam me vrij snel mee naar haar oudersquote:Op maandag 30 december 2024 23:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom zat jouw date met iemand anders te praten?
Je hebt wel iemand nodig die jou moet vertellen dat hardlopen 's morgens op 1 januari ook geen goed idee is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb niemand nodig om mij te vertellen dat je op 1 januari niet de zee in moet gaan
Is het een schrikkeljaar?quote:Op maandag 30 december 2024 23:59 schreef Strani het volgende:
Mensen, gelukkige 366ste dag van het jaar!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |