Als er bushokjes en brievenbussen kapot zijn morgen waren het wel Nederlandersquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe zulke types heb je hier wel ja dus zou kunnen.
Ongetwijfeld!quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Als er bushokjes en brievenbussen kapot zijn morgen waren het wel Nederlanders
Zware avond voor snel overprikkelden!quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Mijn tv staat op standje burenruzie vanwege alle knallen
Daar wordt het bij mij niet heet genoeg voor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben gewend om alles in de pannetjes te bakkenEn dus helemaal niks direct op de plaat. Dan worden je pannetjes niet smerig aan de onderkant en is er niets aan de hand
Ik dacht al, wat is die boel droog.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook daar moet nog wel water of melk in he
Hier ook ja, je moet bijna ondertiteling aan zetten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Mijn tv staat op standje burenruzie vanwege alle knallen
Die staat hier ook opquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Make up your mind heeft reclame.
Kerstboom is Martien Meiland?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Make up your mind heeft reclame.
Wel okay, maar niet fantastisch tot nu toequote:
Hij, hij moet dit jaar de kerstboom zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:59 schreef NailQueen het volgende:
De naam Aran Bade is gevallen. Hij moet de kerstboom zijn.
Volgens mij kijken alleen Koen en ik hierna dus ik kan het wel zeggen. Het was Richard Groenendijk. Fred van leer ging uit zijn dakquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij, hij moet dit jaar de kerstboom zijn
Waarvan 35 euro (maar dan gekocht in Duitsland) uit huize Ari!quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:20 schreef Dave het volgende:
Er gaat voor 118 miljoen euro de lucht in, maar wat hebben we het allemaal slecht met elkaar.
Die worden zo uit bed geblazen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders zijn al naar bed.
Hopelijk niet.quote:
Maar je kan toch niet slapen dan?quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk niet.
Ik ga ook gelijk na de nr 1 in de top2000 naar bed.
Hopelijk valt het hier mee met de knallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |