Ik ben nu zover dat ik melig wordt van de naam DJ Ötzi en dat hij een nummer heeft gemaakt over Anton aus Tirolquote:
Ahh oké dus je bent een melige drinker. Ik ook wel denk ik. Alleen ben ik nu 100% nuchter.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben nu zover dat ik melig wordt van de naam DJ Ötzi en dat hij een nummer heeft gemaakt over Anton aus Tirol
quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben nu zover dat ik melig wordt van de naam DJ Ötzi en dat hij een nummer heeft gemaakt over Anton aus Tirol
Ja sorry, ik heb een video aan over het verschil tussen prawns en shrimpquote:
en nu ga je ons dat verschiul uitleggen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb een video aan over het verschil tussen prawns en shrimp
Ah, de belangrijke vragen des levens.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb een video aan over het verschil tussen prawns en shrimp
Nee, die video verdient viewsquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en nu ga je ons dat verschiul uitleggen?
En was het nog spannend of de computer nog zou werken.quote:
Ik vind november de meest deprimerende maand. Maar januari is een goede tweedequote:Op woensdag 1 januari 2025 10:26 schreef Arizona het volgende:
Kerstspullen binnen opgeruimd![]()
Dat doe ik altijd meteen op nieuwjaarsdag, maar meteen door de zure appel heen en accepteren dat de donkere dagen na kerst zijn aangebroken![]()
Vind januari de meest deprimerende maand van het jaar.
November gaat nog wel voor mij. Dan begint het Sinterklaasjournaal en heb je de opmars naar december. Januari heeft…. Niets….quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind november de meest deprimerende maand. Maar januari is een goede tweede
Ja vind je het gek, als je meteen zo begintquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:26 schreef Arizona het volgende:
Kerstspullen binnen opgeruimd![]()
Dat doe ik altijd meteen op nieuwjaarsdag, maar meteen door de zure appel heen en accepteren dat de donkere dagen na kerst zijn aangebroken![]()
Vind januari de meest deprimerende maand van het jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |