Oh serieus? Dan zal Martien Meiland wel de ijsmachine rijden en telkens joehoe roepen naar alle mannelijke schaatsersquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sbs heeft het blijkbaar overgenomen.
Want daar schijnen namelijk wel mensen naar te kijken...quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel het NK rondjes schaatsen in een lege hal!
Ja het is wel heel treurig inderdaad.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:58 schreef Redefine het volgende:
Altijd wel weer apart dat we in Nederland geen echte nieuwjaarsshow cultuur hebben. Alle zenders zenden wat concertregistraties of herhalingen uit vanaf kwart over twaalf. Dat is in andere landen toch wel anders.
Als het wel op Eurosport is vind ik het geen groot gemisquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:54 schreef Strani het volgende:
Ik las dat de NPO morgen geen Garmisch uitzendt. Ik keek al jaren niet meer, maar het is toch jammer.
Evert ten Napel doet het commentaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh serieus? Dan zal Martien Meiland wel de ijsmachine rijden en telkens joehoe roepen naar alle mannelijke schaatsers
ditquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Je moet er beetje zachtjes in glijden hè?
dat is zonder de Toppers al een dikke mehquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:06 schreef Dave het volgende:
De toppers verkrachten momenteel mag ik dan bij jou.
Ik geloof dat ze bij de Erasmusbrug het een paar jaar geleden nog wel deden. En Paul de Leeuw deed eens een Ranking the Stars die voor de jaarwisseling begon en dan na het aftelmoment weer doorging. Was niet veel aan, maar daar keek mijn moeder dan graag naar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is wel heel treurig inderdaad.
Ik realiseer me trouwens eigenlijk net pas dat TVE om 1 uur nóg een aftelmoment heeft voor Canarias. Logisch natuurlijk.
heb er al aardig wat op maar een andere bol sla ik niet afquote:
Misschien zou het leuk zijn als ze vanuit de Top 2000 nog een extra show doen tot een uur of 1.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze bij de Erasmusbrug het een paar jaar geleden nog wel deden. En Paul de Leeuw deed eens een Ranking the Stars die voor de jaarwisseling begon en dan na het aftelmoment weer doorging. Was niet veel aan, maar daar keek mijn moeder dan graag naar.
Nadat dat een paar keer is afgelast vanwege teveel wind zijn ze daar maar van afgestapt denk ik. Top 2000 café daar Dion de Graaf is dan veiliger.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze bij de Erasmusbrug het een paar jaar geleden nog wel deden.
Ja. Nu waren ze zelfs niet eens op het open kanaal bij het aftelmoment of erna. En op zich was de DJ set van Morad en Emmely er dan wel, maar was ook niet superlang. En dat zag er eigenlijk best genant uitquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien zou het leuk zijn als ze vanuit de Top 2000 nog een extra show doen tot een uur of 1.
Oh was dat niet zo goed nee? Jammer...quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Nu waren ze zelfs niet eens op het open kanaal bij het aftelmoment of erna. En op zich was de DJ set van Morad en Emmely er dan wel, maar was ook niet superlang. En dat zag er eigenlijk best genant uit
Nee dat ook weer niet. De muziek was prima en de sfeer was goed. Maar eigenlijk waren Moran en Emmely bijna constant (close up) in beeld, die dan stonden te hossen op de muziek. Morad probeerde vooral weer meer dan dat het echt wat was en Emmely stond er een beetje verloren bij.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh was dat niet zo goed nee? Jammer...
Emmely wilde gewoon liever bij mij zijn denk ik. Maar dat wist ze niet, dus voor haar was het een onbestemd verloren gevoel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet. De muziek was prima en de sfeer was goed. Maar eigenlijk waren Moran en Emmely bijna constant (close up) in beeld, die dan stonden te hossen op de muziek. Morad probeerde vooral weer meer dan dat het echt wat was en Emmely stond er een beetje verloren bij.
Oh, ben jij stiekem haar manquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Emmely wilde gewoon liever bij mij zijn denk ik. Maar dat wist ze niet, dus voor haar was het een onbestemd verloren gevoel.
Toen hadden we de gulden nog.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:18 schreef Koen66 het volgende:
2025 ..... 2000 lijkt nog zo kort geleden
2050 even ver weg als 2000. 2075 even ver weg als 1975!quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:18 schreef Koen66 het volgende:
Nou ja... in 2000 betaalden we nog met guldens, had nog niet iedereen een mobiele telefoon, wifi was nog geen gemeengoed, niemand had nog gehoord van havermelk of pulled pork, Mark Rutte was nog niet eens staatssecretaris en het zou me niet verbazen als de McKroket nog niet op de kaart stondquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:18 schreef Koen66 het volgende:
inderdaad wowquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:23 schreef Momo het volgende:
[..]
2050 even ver weg als 2000. 2075 even ver weg als 1975!
Niet echt, op twee plekken zijn ze al vanaf 18:00 eigenlijk non stop vuurwerk aan het afsteken.quote:
Ha leuk, dronken NQquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb aardig wat allora's op als ik los ga op DJ Ötzi
Bekijk deze YouTube-video
Hoeveel allora's heb je hier voor nodig?quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb aardig wat allora's op als ik los ga op DJ Ötzi
het begint hier nu wel rustiger te worden. Afgelopen dagen was het hier eigenlijk gewoon stil, pas vandaag vanaf uur of 18 begon het hier los te gaanquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet echt, op twee plekken zijn ze al vanaf 18:00 eigenlijk non stop vuurwerk aan het afsteken.
Ik krijg nu wel zin in karaokequote:Op woensdag 1 januari 2025 01:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoeveel allora's heb je hier voor nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |