Gelukkig heeft de boom jullie niet geraaktquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:42 schreef Fred_B het volgende:
Wat een wind vandaag![]()
We waren net op de heide van de Peel, en werden bijna van de weg geblazen. In het kleine beboste gedeelte waar we langskwamen viel nog een boom om een stukje voor ons, dat was ook niet echt lekker.
Heb je je daarna wat thee of warme chocomel toegediend?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de boom jullie niet geraakt![]()
Wij hebben ook gewandeld, eerst lekker door het bos, maar op het laatst over een open vlakte met snijdende wind tegen en regen![]()
Was helemaal verkleumd toen we bij de auto kwamen.
Jessica keert binnenkort zelfs weer terug in Meerdijkquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef Strani het volgende:
Ik zag GTST langskomen tijdens het zappen dus ik dacht even kijken of ik nog iemand herken, na al die jaren. In de eerste drie minuten al zes acteurs die ik kende (Ludo, Janine, Stefano, Julian, Rick en Bing.
Blijkbaar kom je nooit meer weg bij GTST als je er eenmaal ingezeten hebt.
"You can check out any time you like, but you can never leave"quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef Strani het volgende:
Ik zag GTST langskomen tijdens het zappen dus ik dacht even kijken of ik nog iemand herken, na al die jaren. In de eerste drie minuten al zes acteurs die ik kende (Ludo, Janine, Stefano, Julian, Rick en Bing.
Johquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Jessica keert binnenkort zelfs weer terug in Meerdijk
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:58 schreef H_T het volgende:
Verdorie, ook de Postcodeloterij niet gewonnen
Koffie! En de kachel aan en onder mijn elektrische dekenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je je daarna wat thee of warme chocomel toegediend?
Nu weet ik dat je niet in Balkbrug woontquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:58 schreef H_T het volgende:
Welcome to the hotel Rozeboom!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
"You can check out any time you like, but you can never leave"
quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu weet ik dat je niet in Balkbrug woont
Het Heuveltjesbosbad is wel een uitstekende naam voor een bad in het bos tussen de heuveltjes.quote:In Balkbrug staat een grote molen: De Star.
Na de sluiting van de Ommerschans bouwde de overheid op korte afstand het rijksopvoedingsgesticht Veldzicht. Dit zorgde voor de komst van ambtenaren naar het dorp en de bouw van huizen voor medewerkers van de instelling.
Een gedeelte van Oud Avereest en Den Huizen is een beschermd dorpsgezicht.
Het gebied deels in en direct ten zuiden van Balkbrug is ook een beschermd dorpsgezicht en omvat ook Ommerschans. Ommerschans hoort echter bij gemeente Ommen en behoort qua postcode bij Vinkenbuurt.
Balkbrug heeft een landelijk bekend openluchtbad, het Heuveltjesbosbad.
Maakt de zoektocht waar hij wel woont ietsjes makkelijker.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het niet winnen van de Postcodeloterij voelt wel fijner dan het niet winnen van de Staatsloterij (ok, ¤10,- gewonnen)quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:58 schreef H_T het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom ik zou moeten treuren als de buren een grote prijs zouden winnen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het niet winnen van de Postcodeloterij voelt wel fijner dan het niet winnen van de Staatsloterij (ok, ¤10,- gewonnen)
Anders stonden mijn buren te feesten en had ik niets omdat ik niet meespeel. Maar dat is ook het verdienmodel van de Postcodeloterij.
Hotel GTSTquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
"You can check out any time you like, but you can never leave"
Laura is zelfs nooit meer weggegaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat je dan toch even het gevoel hebt, had ik maar wel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom ik zou moeten treuren als de buren een grote prijs zouden winnen.
Nou… wij hebben jaren terug in de vier winnende cijfers gewoond. Terwijl we niet meespeelden. Groot feest in de buurt, Gerard Joling trad op, Gaston op het podium, noem maar op. Toen hoopte ik toch wel dat de winnende letters niet de onze zouden zijnquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom ik zou moeten treuren als de buren een grote prijs zouden winnen.
Nou ja, al die buren gaan dan vanzelf weg om ergens te wonen waar ze geen arme buren meer hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou… wij hebben jaren terug in de vier winnende cijfers gewoond. Terwijl we niet meespeelden. Groot feest in de buurt, Gerard Joling trad op, Gaston op het podium, noem maar op. Toen hoopte ik toch wel dat de winnende letters niet de onze zouden zijnEn dat was het gelukkig ook niet.
Iets meer dan 1000 euro mislopen voelde nog niet zo heel erg, maar geen miljonair worden en de buren wel? Meh
Mijn oppas had vroeger een keer met de buren gekletst, die hadden hun loten opgezegd want toch wel duur en kleine kans blablabla. Dus zij ook overgehaald en de loten opgezegd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het niet winnen van de Postcodeloterij voelt wel fijner dan het niet winnen van de Staatsloterij (ok, ¤10,- gewonnen)
Anders stonden mijn buren te feesten en had ik niets omdat ik niet meespeel. Maar dat is ook het verdienmodel van de Postcodeloterij.
Heb jij nog meegedaan aan El Gordo ('de dikke') ?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, al die buren gaan dan vanzelf weg om ergens te wonen waar ze geen arme buren meer hebben.
quote:Kersttraditie
Het is een Spaanse kersttraditie om met de familie, vrienden of collega's mee te doen aan El Gordo. Een heel lot kost maar liefst 200 euro, maar de meeste mensen kopen een décimo, oftewel een tiende lot. Mensen die zo'n lot hebben gekocht en de hoofdprijs winnen, ontvangen 400.000 euro in plaats van 4 miljoen euro.
De balletjes met de winnende lotnummers worden door schoolkinderen getrokken, die de nummers zingend bekendmaken. De ceremonie begint altijd om 09.00 uur 's ochtends en duurt minstens drie uur, omdat er ook veel kleinere prijzen worden uitgereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |