Zo'n lieverd was dat.quote:
Ja ik vind het lastig te verwerken dat zo'n positief en aardig iemand dan zo vroeg moet gaan.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:56 schreef Scorpie het volgende:
Iedere keer als ik Skaai zie staan in de OP slaat mijn hart een keertje over.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:03 schreef Piles het volgende:
Bedankt jongens, nou zit ik door de OP te scrollen en kom ik zoveel namen tegen waarvan ik denk: ach ja, die ook
Zondequote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:02 schreef Ang3l het volgende:
Rijkelijk laat, maar ik wist niet dat dit topic bestond en iemand wees me er op.
De user @:Stroekie is eind 2020 in zijn slaap overleden.
Hij kwma vooral in [HOMO] topic, waar hij ene oude rot en goede bekende was.
https://www.kliknieuwsude(...)ig-afscheid-kunnen-n
Hoe zou het met z’n zoontje en vrouw gaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:52 schreef Blik het volgende:
Zith, ouwe cryptokoning, alweer in 2019, timeflies
Mooie berichten FB / Rust in vrede Zithquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe zou het met z’n zoontje en vrouw gaan?
Is nu bij godquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
Mooie berichten FB / Rust in vrede Zith
Dat was toch die met dat vrolijk gezicht en sproetjes?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iedere keer als ik Skaai zie staan in de OP slaat mijn hart een keertje over.
Jep.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was toch die met dat vrolijk gezicht en sproetjes?
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:46 schreef lily het volgende:
Wat mij ook opvalt; als je een topic van een van de overledenen opent, dat dan users reageren die ondertussen ook een in memoriam melding hebben.
Heftig wel.
Die 'kende' ik beide vanuit Uto. De ene nog berichtjes van in mijn pm/dm en Disana via FB.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
Denk nu aan BQ en Disana. Die mis ik zo vaak. Denk dan weleens; hoe zouden ze deze roddel of dit gedoe vinden? Wat zouden ze smullen. Manu en De Kardinaal. Er komen nu zoveel namen voorbij waar ik van volschiet. Echt top Moira, dit eerbewijs.
Ja, heftig is wel de juiste benaming denk ik. Ontroerend is het ook. Zoveel herinneringen die dan voorbij komen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:46 schreef lily het volgende:
Wat mij ook opvalt; als je een topic van een van de overledenen opent, dat dan users reageren die ondertussen ook een in memoriam melding hebben.
Heftig wel.
Ja, dat raakt je he?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die 'kende' ik beide vanuit Uto. De ene nog berichtjes van in mijn pm/dm en Disana via FB.
Ja, best wel. 😔quote:
Dat heb ik ook Lavenderr, had met beide een heel goed contact. En steeds als ik een RLS kijk dan denk ik, wie zou de favoriet van BQ zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
Denk nu aan BQ en Disana. Die mis ik zo vaak. Denk dan weleens; hoe zouden ze deze roddel of dit gedoe vinden? Wat zouden ze smullen. Manu en De Kardinaal. Er komen nu zoveel namen voorbij waar ik van volschiet. Echt top Moira, dit eerbewijs.
Ja, sommigen zijn al zo lang weg, en ergens hoop ik dat ze hier iets van meekrijgen. En ja, ik weet dat dat waarschijnlijk niet zo is, maar het is zo'n fijne gedachte.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook Lavenderr, had met beide een heel goed contact. En steeds als ik een RLS kijk dan denk ik, wie zou de favoriet van BQ zijn.Toevallig vorige week nog dat ik dacht wat zou ze volgen BB of EJVJL
Ja zo jong ook sommige.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, sommigen zijn al zo lang weg, en ergens hoop ik dat ze hier iets van meekrijgen. En ja, ik weet dat dat waarschijnlijk niet zo is, maar het is zo'n fijne gedachte.
Wat lijkt me dat aangrijpend, Dot. Dat je haar nog even gesproken hebt. Dat vergeet je nooit meer. Mooi, achteraf gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo jong ook sommige.
Ik heb geen idee of men iets meekrijgen.
Ik heb haar nog gesproken een paar uur voor ze overleed, afscheid kunnen nemen.![]()
Meestal kan dat niet als je op een forum zit, dan is iemand waar je goed mee kan zo ineens plotsklap weg.
Nee vergeet ik ook nooit meer. ❤️quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat aangrijpend, Dot. Dat je haar nog even gesproken hebt. Dat vergeet je nooit meer. Mooi, achteraf gezien.
Ja dat kopje 2023 vind ik ook zo onheilspellendquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:15 schreef DoubleDip het volgende:
Dat zijn al veel mensen, ik vraag me van een aantal af waarom dat nu al zo lang geleden is, tijd gaat snel…
En tegelijkertijd zie ik nu onderaan de OP het jaar 2023 staan en denk ik: o mijn god, wie moeten we daar straks aan gaan toevoegen?
Komt doordat het overlijden van NorthernStar hier bekend werd in 2023, hij stond aanvankelijk onder dat kopje. Later is dat gecorrigeerd naar 2022.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:16 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja dat kopje 2023 vind ik ook zo onheilspellend
Mariequote:
Sterker nog, Facebook begon überhaupt pas een dik jaar later en het was zelfs nog een dikke drie jaar voor de eerste tweetquote:Op maandag 27 februari 2023 15:21 schreef svann het volgende:
Vandaag twintig jaar geleden dat @:Calypso (figment of your imagination) overleed.
Wat een schok was dat toen ik niet haar op ICQ kreeg maar haar man.
Zoveel plezier met haar gehad, zoveel gedeeld.
Zo weinig mensen zaten toen nog 'op internet'. Startend Twitter, geen Fakebook.
Zo snel.quote:
quote:
Ach @Calypso, wat fijn dat je aan haar denkt, wat een bijzondere vrouw was dat.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:21 schreef svann het volgende:
Vandaag twintig jaar geleden dat @:Calypso (figment of your imagination) overleed.
Wat een schok was dat toen ik niet haar op ICQ kreeg maar haar man.
Zoveel plezier met haar gehad, zoveel gedeeld.
Zo weinig mensen zaten toen nog 'op internet'. Startend Twitter, geen Fakebook.
Ja static is ook al overleden, heel plots. Hem mis ik dagelijks.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 05:31 schreef slacker_nl het volgende:
Lees ik nu dat static overleden is... ik kende hem van Fok en leerde hem daarna als collega kennen. Ik schrik hier wel van om eerlijk te zijn.
Rust zacht static.
Yep. Vorig jaar juni. Hij was al een tijdje ziek. Was inderdaad een hele fijne forummer. Toen ik van de week de gids maakte voor in de sc en zag dat Chateau Planckaert weer begon moest ik even een traantje wegpinken. Daar keek hij zo graag naar.quote:Op zondag 2 april 2023 14:56 schreef Revanches het volgende:
Is Snowsquall overleden?? Dat wist ik niet.Mocht hem altijd graag zien posten bij de Ik vertrek topics.
quote:
Ja, daar wilde ‘ie niet dood mee gevonden wordenquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:21 schreef SQ het volgende:
Ik zag dat static geen "in memoriam" tag heeft, is dat met een reden?
quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, daar wilde ‘ie niet dood mee gevonden worden
quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:10 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Daar mag wel om gelachen worden toch
Echt staticquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:42 schreef Moira het volgende:
Ja, daar wilde ‘ie niet dood mee gevonden worden
Sterkte voor iedereen,en rust zacht Aggie.quote:
Ik zag Daggla staan in je post en dacht even dat die gekke Griek heen was gegaanquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:20 schreef golfer het volgende:
Ik schrok al dat er weer iemand was overleden, maar Dr. Daggla liep blijkbaar nogal wat achter.
Nou, dit dus.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag Daggla staan in je post en dacht even dat die gekke Griek heen was gegaanDit topic is niet goed voor een mens.
Ik kom hier eens in de 3 maanden om m'n DMs te checken, want anosmie. Dus loop regelmatig achterquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:20 schreef golfer het volgende:
Ik schrok al dat er weer iemand was overleden, maar Dr. Daggla liep blijkbaar nogal wat achter.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kom hier eens in de 3 maanden om m'n DMs te checken, want anosmie.
Anosmie is een user, pannekoek.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:54 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Wat heeft dat er mee te maken?
Beterschap.
Ik ken het alleen als een ziekte, stroopwafel.quote:
blijft de vraag staan, wat heeft dat er mee te maken?quote:
@Anosmie en ik hebben de moeder der alle slowchats. Een reactie of 2, 3 per jaar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijft de vraag staan, wat heeft dat er mee te maken?![]()
Damnquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:39 schreef streamjohan het volgende:
R&P / Denk/bespreek eens hoe je je leven NIET wil eindigen...
Rust in vrede Paul
Voordat ik ga speculeren, welke user betreft dit?quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:55 schreef RipCity het volgende:
http://www.twitter.com/staartvos Fokker overleden bij auto ongeluk.
Tailfox (staartvos)?quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voordat ik ga speculeren, welke user betreft dit?
Die link legde ik ook al. Ik kan de Tweet niet bekijken (kut twitter)quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Tailfox (staartvos)?
Was ooit anoniem gegaan. Weet niet of hij daarna nog een andere nick heeft gehad.
Dit is het ongeluk waarbij veel mensen een bekeuring hebben gekregen voor het maken van foto/video..... Is ook een topic over, hier op fok.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:55 schreef RipCity het volgende:
http://www.twitter.com/staartvos Fokker overleden bij auto ongeluk.
Dat vermoeden had ik ook, maar wilde geen onjuiste namen noemen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Tailfox (staartvos)?
Was ooit anoniem gegaan. Weet niet of hij daarna nog een andere nick heeft gehad.
Ik moet nog steeds zo erg huilen. Zowel achter als voor de schermen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb @:Natasvda gevraagd en die vond het goed om een topic op FOK! te openen.
GC / Tailfox / Tailless overledenecht wel heel naar nieuws, heb hem wel eens gemeet aardige enthausiaste jongen.
Sterkte!quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds zo erg huilen. Zowel achter als voor de schermen.
Vreemd maar verder wel een hele goeie gozerquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:52 schreef Molo het volgende:
Herkende hem net op foto die ik op Twitter voorbij zag komen
Één van de vreemdste personen die ik ooit ontmoet heb op een meet.
Die heeft niet oud mogen worden, heel verdrietig
Sterkte, herkenbaar. Ik heb dat bij mijn beste vriendin, is al 15 jaar dood en ik kan daar nog steeds zoveel verdriet van hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds zo erg huilen. Zowel achter als voor de schermen.
We zullen de lijst binnenkort updaten, en haar dan ook toevoegen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 02:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik mis Gynaika, oude rot. Mensje was 85 en was waarschijnlijk een van de oudste fokkers, zat graag op Fok overleden in 2019.
Blijkt het wel degelijk bij bepaalde zaken goed te hebben ingeschat. Verdient imo zeker een plekje in de lijst.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:17 schreef Viv het volgende:
[..]
We zullen de lijst binnenkort updaten, en haar dan ook toevoegen.
Haar laatste posts zijn van 2020 trouwens.![]()
Dittoquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kom hier eens in de 3 maanden om m'n DMs te checken, want anosmie. Dus loop regelmatig achter
Anosmie is een leukerd en hij hoopt dm's van hasr te krijgen. Moet ik alles uitleggen hier.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijft de vraag staan, wat heeft dat er mee te maken?![]()
wie of wat is hasr??quote:Op maandag 31 juli 2023 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Anosmie is een leukerd en hij hoopt dm's van hasr te krijgen. Moet ik alles uitleggen hier.
Yvonniaans voor haar, dat smaps je toch wrk.quote:
For real?quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:39 schreef Lienekien het volgende:
Dit topic is er ook nog.
GC / Welke FOK!ker mis jij en waarom? #3
Volgens mij geschikter om te bespreken wie we al een tijd niet hebben gezien op FOK!
(Ik weet dat ik niet de enige ben die schrikt als dit In memoriam-topic weer bovenaan staat.)
Wat is er gebeurd, als ik vragen mag? Ze had wel CVS (meen ik) maar daar overlijd je niet aan.quote:
Je hebt pm.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd, als ik vragen mag? Ze had wel CVS (meen ik) maar daar overlijd je niet aan.
quote:Op maandag 11 september 2023 22:04 schreef maartena het volgende:
Ik kom eigenlijk al jaren niet meer op FOK!, maar kwam voor dit bericht weer even hier kijken..... Ik ben er vandaag achter gekomen dat FOK! gebruiker popolon (voornaam: Olav) op 6 September is overleden in de VS. Ik heb hem nooit ontmoet, maar wij bevonden ons vaak in dezelfde Facebook groepen en FOK! topics vanwege onze gedeelde levenservaring met een immigratie naar de USA.
Ik zag nog geen bericht op FOK!, dus ik laat het bij deze weten. Hij laat een vrouw en een zoon achter. Verder geen details bekend.
Rust in vrede, Olav!
Een link naar het lokale overlijdensbericht: https://stroofuneralhome.(...)bituaries&Itemid=101
Elke keer schrik ik bij een nieuwe reactie in dit topic, gelukkig dit keer geen "nieuwe"quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:35 schreef Domnivoor het volgende:
Amphorapotje (2019) ontbreekt nog in de OP.
Als ik me goed kan herinneren wilden de nabestaanden van Amphorapotje niets over zijn overlijden op FOK! hebben staan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:35 schreef Domnivoor het volgende:
Amphorapotje (2019) ontbreekt nog in de OP.
Oké. Dat wist ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:49 schreef EmptyBox het volgende:
Mylifeisgrey is einde vorig jaar overleden. Zoals te lezen valt op zijn Facebook. Ik weet niets over de oorzaak. Maar ik heb wel vermoedens. Naast psychische problemen had hij ook lichamelijke klachten. Ik heb hem ooit in het echt ontmoet.
Jammer.
Bericht van Individual dat Gaoxing overleden is.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:12 schreef Individual het volgende:
Gao (Manon) is gisteren thuis vredig overleden.
Jeetje. Dat was een oldbie.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Bericht van Individual dat Gaoxing overleden is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeveer 10 jaar geleden postten we samen, ook een paar keer gemeet. Een ontzettend lieve jongen. Ik schrik ervan dat hij zo jong is overleden. Wellicht zijn er nog meer 'oude' bekenden. Hij is al een aantal jaar niet meer op Fok geweest.
Rust zacht, lieve Viesoor.
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:
Ik zag je idd gaan, fijn dat het toch gelukt is. Fijn je te ontmoeten idd!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:57 schreef Individual het volgende:
Goed je te ontmoeten met de uitvaart van Gao. Mooi waardig afscheid. Ben toch nog naar het graf gekomen.
[..]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:10 schreef Phaidra het volgende:
En even een nieuwe post. Bij toeval kwam ik er vandaag achter dat V1z0R is overleden, al in maart 2023.
Maar volgens mij is hij nog niet genoemd in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeveer 10 jaar geleden postten we samen, ook een paar keer gemeet. Een ontzettend lieve jongen. Ik schrik ervan dat hij zo jong is overleden. Wellicht zijn er nog meer 'oude' bekenden. Hij is al een aantal jaar niet meer op Fok geweest.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
En even een nieuwe post. Bij toeval kwam ik er vandaag achter dat V1z0R is overleden, al in maart 2023.
Maar volgens mij is hij nog niet genoemd in dit topic.Ah nee! Dat was zo'n gezellig tijd met de slankiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeveer 10 jaar geleden postten we samen, ook een paar keer gemeet. Een ontzettend lieve jongen. Ik schrik ervan dat hij zo jong is overleden. Wellicht zijn er nog meer 'oude' bekenden. Hij is al een aantal jaar niet meer op Fok geweest.
Wat verdrietig zeg, hij was inderdaad een superlieve knul
![]()
Maar volgens mij is hij nog niet genoemd in dit topic.Jeetje! Wat erg. Fijn dat je het deelt, was hij niet bij de bbq meet in t bos? Ik weet het niet zo goed meer…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeveer 10 jaar geleden postten we samen, ook een paar keer gemeet. Een ontzettend lieve jongen. Ik schrik ervan dat hij zo jong is overleden. Wellicht zijn er nog meer 'oude' bekenden. Hij is al een aantal jaar niet meer op Fok geweest.
Kwak
Ach nee. Die ken ik van hier. Van de meetings bij Ted, van Twitter, van de keren dat ze mij moed insprak terwijl ze zelf zo ziek was.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bericht van Individual dat Gaoxing overleden is.
Ja klopt!quote:Op zondag 5 januari 2025 10:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jeetje! Wat erg. Fijn dat je het deelt, was hij niet bij de bbq meet in t bos? Ik weet het niet zo goed meer…
Dat is echt een naam uit het verleden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:55 schreef yvonne het volgende:
Mij bereikte het bericht dat Spookvrouw is overleden na een kort ziekbed.
*ze strooide met sterretjes*
Een user uit de beginjaren van FOK! een dame die altijd een lach bracht waar ze ook kwam.
Echt vreselijk veel plezier met haar gehad.
Tot je elkaar uit het oog verliest en dan zo'n bericht ontvangt.
* yvonne strooit met sterretjes
Dank je voor het delen.quote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bereikte ons het slechte nieuws dat Sinterklaaskapoentje niet meer onder is.
Het leven was hem te zwaar en hij heeft voor zijn rust gekozen.
Zijn er FOK!kers die bij zijn crematieceremonie aanwezig willen dan kan dat, meld je aan via mijn DM dan geef ik het door aan zijn vriend die mij benaderde.
De plechtigheid vindt plaats op maandag 14 april bij de Rusthof in Leusden, exacte tijd is nog niet bekend.
De rouwkaartvolgt nog
Namens FOK! gecondoleer en heel veel sterkte en kracht aan de familieleden en vrienden.
Wat was er aan de hand?quote:Op maandag 7 april 2025 16:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Och wat een triest nieuws. Ik wist dat hij het heel zwaar had, hij kwam een tijdje geleden ook weer eens buurten bij Radio49. Rust zacht.
Damn, daar schrik ik van.quote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bereikte ons het slechte nieuws dat Sinterklaaskapoentje niet meer onder is.
Neeeee.......quote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er FOK!kers die bij zijn crematieceremonie aanwezig willen dan kan dat, meld je aan via mijn DM dan geef ik het door aan zijn vriend die mij benaderde.
De plechtigheid vindt plaats op maandag 14 april bij de Rusthof in Leusden, exacte tijd is nog niet bekend.
De rouwkaart volgt nog
Namens FOK! gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht aan de familieleden enhttps://i.fokzine.net/s/smile.gif vrienden.
Damnquote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
De rouwkaart volgt nog
Namens FOK! gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht aan de familieleden en vrienden.
Wat een vreselijk en erg heftig nieuws, ik hoop dat hij eindelijk de rust gevonden heeft die hij zo graag wilde hebben.quote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
De rouwkaart volgt nog
Namens FOK! gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht aan de familieleden en vrienden.
Wat een verdrietig nieuws...quote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
De rouwkaart volgt nog
Weet jij hoe oud hij is geworden?quote:Op maandag 7 april 2025 16:47 schreef Bally-b het volgende:
Wat een vreselijk nieuws, sterke voor de nabestaanden.
Nog zo jong
35quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goed nieuws, ik kan binnen 4-6 weken worden opgenomen. Een enorme opluchting. Dat ik geen drie maanden hoef te wachten.
Heeft helaas niet mogen batenquote:Op maandag 7 april 2025 20:10 schreef Seven. het volgende:
Gods, wat triest. Deze hulp heeft blijkbaar niet mogen baten, of is misschien niet doorgegaan.
Rust zacht sinterklaaskapoentje
[..]
Zijn laatste post, vier dagen geleden nog.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op deze afdeling is genoeg te doen. Maar het is een beetje saai en eenzaam werk
quote:Op maandag 7 april 2025 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zijn laatste post, vier dagen geleden nog.
Godsamme, waarom nouquote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bereikte ons het slechte nieuws dat Sinterklaaskapoentje niet meer onder ons is.
De rouwkaart volgt nog
Jeetje, schrik me rot.quote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bereikte ons het slechte nieuws dat Sinterklaaskapoentje niet meer onder ons is.
De rouwkaart volgt nog
Ja hij werd zeker gewaardeerd en ook al gemist. En als je al die berichten ziet.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:05 schreef ToT het volgende:
Sint kerel, je werd echt gewaardeerd.
Online, offline, door een hyperactieve koter voor wie je kleurplaten inkleurde...
Kut.
Mooie woorden Dot en helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 april 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij werd zeker gewaardeerd en ook al gemist. En als je al die berichten ziet.
Het is overweldigend.
Maar hij werd ook door vele gewaardeerd en velen hebben met hem gesproken, naar hem geluiserd, getracht adviezen te geven. Helaas het mocht niet baten.
Maar laten we vooral niet vergeten dat velen hier er voor hem waren en hij ons dankbaar was dat hij aankon geven hoe hij zich voelde en er vele waren die een luisterend oor voor hem hadden.
Alleen al dat deed hem al goed voor dat moment en was hij dankbaar voor. Ook wetende dat als hij zich weer zo kut voelde hij op FOK! altijd terecht kon. Hij deelde niet alleen zijn zware strijd, maar ook hebben we lol met hem gehad. Maar was ook belanstellend als andere ergens mee zaten en kwam hij ook in je DM om te vragen hoe het met je was.
En jij ToT heb toch die mooie herinnering aan wat je net zegt, dat kleuren met Mini en hoe leuk hij daar over praten achteraf.
Ik kende hem niet persoonlijk, maar wel veel met hem gesproken in DM en ik moet zeggen ik mis hem ook.
Door er zo mee bezig te zijn momenteel om dingen te regelen voel ik mij ook meer verbonden.
Dankbaar ook voor zijn familie en vrienden dat ze dit allemaal met ons delen en ons de ruimte geven om ook op onze manier afscheid tekunnen nemen van hun geliefde zoon, broer en vrienden. Ik vind dat heel bijzonder.
Dat ze in deze hele moeilijke en zware tijd voor hun ook aan ons denken. En mij te woord willen staan als er vragen zijn.
Hij werkt gewoon hoor.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:14 schreef praadje het volgende:
@:DJMO ik wilde een bloem doneren maar de tikkie doet het niet (meer).
Voor mij werkt hij ook niet, ik krijg de melding: The maximum number of payments has been reachedquote:
Dat dus inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:34 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Voor mij werkt hij ook niet, ik krijg de melding: The maximum number of payments has been reached
Ask for a new request so you can make the payment.
quote:Op donderdag 10 april 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Dankbaar ook voor zijn familie en vrienden dat ze dit allemaal met ons delen en ons de ruimte geven om ook op onze manier afscheid tekunnen nemen van hun geliefde zoon, broer en vriend. Ik vind dat heel bijzonder.
Dat ze in deze hele moeilijke en zware tijd voor hun ook aan ons denken. En mij te woord willen staan als er vragen zijn.
Wat een mooie actie, en een heel goed doel.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:13 schreef DJMO het volgende:
De crematie van @:sinterklaaskapoentje is komende maandag om 13:30 uur.
De uitdrukkelijke wens is dat mensen een losse, onverpakte bloem meenemen naar de uitvaart. Vanuit DTS is er een inzamelingsactie gestart voor (in eerste instantie) een rouwkrans.
Aangezien dit nu dus losse bloemen gaan worden, gaat de rest van het geld op verzoek van de nabestaanden naar de depressie vereniging als donatie.
Zijn er hier nog mensen die willen aansluiten en een bloem willen doneren? Dan kan dat via deze link. Graag de naam die je bij je bloem wil hebben in de omschrijving zetten.
Mocht je nog een persoonlijke boodschap voor sinterklaaskapoentje of zijn nabestaanden hebben kun je die via dm doorgeven, dan worden die handgeschreven aan je bloem vastgeniet.
Er kan vast wel een bloem meegenomen worden namens jou ook al lukt ideal niet.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een mooie actie, en een heel goed doel.
Had ook graag gedoneerd maar heb helaas geen idealDan maar een virtuele bloem
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil namens jou wel iets extras storten voor een bloem voor Klaasje?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een mooie actie, en een heel goed doel.
Had ook graag gedoneerd maar heb helaas geen idealDan maar een virtuele bloem
![]()
[ afbeelding ]
Oh dat zou echt super lief zijnquote:Op vrijdag 11 april 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil namens jou wel iets extras storten voor een bloem voor Klaasje?
Kleine moeite.quote:Op vrijdag 11 april 2025 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat zou echt super lief zijnKan het bedrag dan wel gewoon naar jou persoonlijk overmaken. Ik dm je even
35 zou ook mooi zijn aangezien dat zijn leeftijd was?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:25 schreef DJMO het volgende:
We gaan nu richting de bloemist om rozen te bestellen. Er zijn in totaal 35 donaties binnen tot nu, ik ben voornemens om 40 rozen te bestellen, zodat er nog ruimte is voor extra donaties en / of mensen die wel graag zouden doneren maar dit financieel niet kunnen opbrengen ook nog een boodschap willen achterlaten.
Het zou wel symbolisch zijn idd, maar als ik Pinnenmutske meereken die ook graag mee wilde doen maar geen ideal heeft zit ik al op 36 namenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
35 zou ook mooi zijn aangezien dat zijn leeftijd was?
O ja dan is het wel lullig.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het zou wel symbolisch zijn idd, maar als ik Pinnenmutske meereken die ook graag mee wilde doen maar geen ideal heeft zit ik al op 36 namen
Dat mijn naam op de kaart staat vind ik al heel mooi.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het zou wel symbolisch zijn idd, maar als ik Pinnenmutske meereken die ook graag mee wilde doen maar geen ideal heeft zit ik al op 36 namen
Gewoon 36 doen of 1 extra mooie bloem van Pin en iemand samen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je de juiste? https://tikkie.me/pay/8diphar5bl5mq3dqg957quote:
Inmiddels 37, en ik heb er 40 besteld (20 witte, 20 rode). Mochten er nog meer dan drie donaties binnenkomen voor morgenavond 19:00 uur, dan kan ik nog bijbestellen. We gaan de rozen zondagmiddag ophalen, zodat ik zondagavond kan labelen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon 36 doen of 1 extra mooie bloem van Pin en iemand samen.
Done.quote:Op zondag 13 april 2025 01:49 schreef praadje het volgende:
Ohhh, morgen gelijk nog even mijn donatie overmaken.
En daarmee zin er 39 donaties binnen, met een totaalbedrag vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedenk het op je zelf denk ik dan ookal is dat niet Christelijk maar idee ervan dus.Do what you love, love what you do!
Het was inderdaad een prachtige dienst, met indrukwekkende voordrachten die een klein inkijkje gaven in wat voor persoon Sint irl was. Toespraken die mij raakten en deden wensen dat ik hem maar wat beter of langer mogen kennen.quote:Op maandag 14 april 2025 17:42 schreef praadje het volgende:
Wat een 'mooie' uitvaart. En wat een prachtige woorden zijn er gezegd. Vooral die ene zin van een vriend van Sint kwam binnen.
'Hij is niet weggegaan vanwege ons, hij is zo lang gebleven vanwege ons'![]()
Heel veel sterkte aan familie, vrienden en Fokkers.
Dag Sinterklaasje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Het was zeker mooi, zo mooi al die bloemen om de kist, het was net of hij in een tuintje lag.quote:Op maandag 14 april 2025 17:42 schreef praadje het volgende:
Wat een 'mooie' uitvaart. En wat een prachtige woorden zijn er gezegd. Vooral die ene zin van een vriend van Sint kwam binnen.
'Hij is niet weggegaan vanwege ons, hij is zo lang gebleven vanwege ons'![]()
Heel veel sterkte aan familie, vrienden en Fokkers.
Dag Sinterklaasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |