quote:Ik moet jullie slecht nieuws melden. Hij is afgelopen dinsdagmiddag overleden na een kort ziekbed. Hij heeft volgens de artsen niet hoeven lijden. We zijn er bedroefd over, maar hij gaf aan dat hij genoeg van het leven heeft genoten en dat we ook moeten genieten van het leven.
Draaide al wat jaren mee, geen idee of er nog een account voor zat.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:06 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Was de overleden aiwg een orgineel?
Z'n duimquote:Op donderdag 13 november 2008 09:07 schreef jslavenburg het volgende:
Wat is de bron van de quote TS?
Waarschijnlijk de passmailer met een niet bestaand emailadres.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:06 schreef Netsplitter het volgende:
Ben wel benieuwd hoe die gegaan is dan....
Als 't echt dramatisch is dan duurt 't altijd ff voordat het doordringt.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het leeft echt enorm onder de fokkers.
Dat werkt altijd iddquote:Op donderdag 13 november 2008 09:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de passmailer met een niet bestaand emailadres..
Niet te vroeg juichen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:10 schreef Snakey het volgende:
Het gaat jullie goed
[POL SC1496] Feedback hier aub.
Misschien moeten we allemaal een kaars in als avatar nemenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:09 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Als 't echt dramatisch is dan duurt 't altijd ff voordat het doordringt.
Nee, ik kreeg hetzelfde bericht, ik heb tijdens zijn ziekte nog met hem gesproken en later nam een goede vriend de conversatie over en hield sigme en mij op de hoogte.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik geloof niet in een hoax, daarvoor ken ik Aaaahh al te lang. Bovendien zou Sigme ook niet meewerken aan zo'n mislukte grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |