quote:Ik moet jullie slecht nieuws melden. Hij is afgelopen dinsdagmiddag overleden na een kort ziekbed. Hij heeft volgens de artsen niet hoeven lijden. We zijn er bedroefd over, maar hij gaf aan dat hij genoeg van het leven heeft genoten en dat we ook moeten genieten van het leven.
Draaide al wat jaren mee, geen idee of er nog een account voor zat.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:06 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Was de overleden aiwg een orgineel?
Z'n duimquote:Op donderdag 13 november 2008 09:07 schreef jslavenburg het volgende:
Wat is de bron van de quote TS?
Waarschijnlijk de passmailer met een niet bestaand emailadres.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:06 schreef Netsplitter het volgende:
Ben wel benieuwd hoe die gegaan is dan....
Als 't echt dramatisch is dan duurt 't altijd ff voordat het doordringt.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het leeft echt enorm onder de fokkers.
Dat werkt altijd iddquote:Op donderdag 13 november 2008 09:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de passmailer met een niet bestaand emailadres..
Niet te vroeg juichen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:10 schreef Snakey het volgende:
Het gaat jullie goed
[POL SC1496] Feedback hier aub.
Misschien moeten we allemaal een kaars in als avatar nemenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:09 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Als 't echt dramatisch is dan duurt 't altijd ff voordat het doordringt.
Nee, ik kreeg hetzelfde bericht, ik heb tijdens zijn ziekte nog met hem gesproken en later nam een goede vriend de conversatie over en hield sigme en mij op de hoogte.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik geloof niet in een hoax, daarvoor ken ik Aaaahh al te lang. Bovendien zou Sigme ook niet meewerken aan zo'n mislukte grap.
sorry beste Yvonne dat ik zulk een bericht eerst met flinke korrel zout neem, blijkbaar ben jij beter op de hoogte.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg hetzelfde bericht, ik heb tijdens zijn ziekte nog met hem gesproken en later nam een goede vriend de conversatie over en hield sigme en mij op de hoogte.
Kunnen de lolbroeken wegblijven?
Aaah was een POLler en het topic hoort hier.
Het lijkt mij dat je het niemand kwalijk kan nemen dat men enigszins sceptisch is na het hele Jarno gebeuren.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg hetzelfde bericht, ik heb tijdens zijn ziekte nog met hem gesproken en later nam een goede vriend de conversatie over en hield sigme en mij op de hoogte.
Begrijp ik wel hoor, we hebben vaker met dit soort ongein te maken gehad.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:20 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
sorry beste Yvonne dat ik zulk een bericht eerst met flinke korrel zout neem, blijkbaar ben jij beter op de hoogte.
Weet ik ook welquote:Op donderdag 13 november 2008 09:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je het niemand kwalijk kan nemen dat men enigszins sceptisch is na het hele Jarno gebeuren.
Behalve dat, aiwg was een dramaqueen en aandachtshoer van de grootste orde. Dit zou perfect in zijn ding passen.
Sigme neem ik wat serieuzer dat dan weer wel.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Begrijp ik wel hoor, we hebben vaker met dit soort ongein te maken gehad.
Maar hij was wel degelijk ziek en ik heb met hem zelf tot eind september contact gehad en ik neem aan Sigme ook.
Of niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als het wel waar is, is dat natuurlijk heel vervelend. Vooral voor aiwg zelf.
Ja, en dat is wat mij dus enigszins sceptisch maakt. Het zou wel typisch zijn iig als het niet waar is.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:25 schreef sigme het volgende:
Evenmin als jullie kan ik controleren of het waar is.
Ik vertrouw op je info en mocht het hoax zijn dan valt ie vanzelf door de mand maar het is eik best wel gek om zo te denken.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:25 schreef sigme het volgende:
Evenmin als jullie kan ik controleren of het waar is.
Zekerheidshalve geloof ik Aaah deze keer. Voor het laatst - hij zou de logica zien.
Dan neemt iemand dus de moeite om een topic over zijn ziek zijn te openen en te vertellen dat hij niet lang meer te leven heeft, contact via pm te houden en te vertellen hoe en wat, daarna een vriend de boel over laten nemen, niet meer op FOK! geweest zijn na 27 september en nu zo'n bericht per pm naar sigme en mij.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en dat is wat mij dus enigszins sceptisch maakt. Het zou wel typisch zijn iig als het niet waar is.
Hij wordt zeker gemist.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik ook wel
Ik vond het een kleurrijke user en best wel een gemis in POL.
Ik twijfelde aan de oprechtheid van dit bericht, maar nu kan ik alleen maar mijn medeleven betuigen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 september 2008 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zo'n soortgelijke mededeling zou doen, geen drama, geen R&P, het was leuk hier en iedereen de groeten.
Zoiets
quote:Op maandag 22 september 2008 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is 'm.
Ik wil dan ook zolang het kan gewoon posten, maar voordat ik het niet meer kan doorgeven moest ik dat nu wel even zeggen.
Verder no drama, life was nice and bye. Kankergrappen prima, ik deed dat zelf ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |