quote:Ik moet jullie slecht nieuws melden. Hij is afgelopen dinsdagmiddag overleden na een kort ziekbed. Hij heeft volgens de artsen niet hoeven lijden. We zijn er bedroefd over, maar hij gaf aan dat hij genoeg van het leven heeft genoten en dat we ook moeten genieten van het leven.
Draaide al wat jaren mee, geen idee of er nog een account voor zat.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:06 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Was de overleden aiwg een orgineel?
Z'n duimquote:Op donderdag 13 november 2008 09:07 schreef jslavenburg het volgende:
Wat is de bron van de quote TS?
Waarschijnlijk de passmailer met een niet bestaand emailadres.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:06 schreef Netsplitter het volgende:
Ben wel benieuwd hoe die gegaan is dan....
Als 't echt dramatisch is dan duurt 't altijd ff voordat het doordringt.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het leeft echt enorm onder de fokkers.
Dat werkt altijd iddquote:Op donderdag 13 november 2008 09:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de passmailer met een niet bestaand emailadres..
Niet te vroeg juichen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:10 schreef Snakey het volgende:
Het gaat jullie goed
[POL SC1496] Feedback hier aub.
Misschien moeten we allemaal een kaars in als avatar nemenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:09 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Als 't echt dramatisch is dan duurt 't altijd ff voordat het doordringt.
Nee, ik kreeg hetzelfde bericht, ik heb tijdens zijn ziekte nog met hem gesproken en later nam een goede vriend de conversatie over en hield sigme en mij op de hoogte.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik geloof niet in een hoax, daarvoor ken ik Aaaahh al te lang. Bovendien zou Sigme ook niet meewerken aan zo'n mislukte grap.
sorry beste Yvonne dat ik zulk een bericht eerst met flinke korrel zout neem, blijkbaar ben jij beter op de hoogte.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg hetzelfde bericht, ik heb tijdens zijn ziekte nog met hem gesproken en later nam een goede vriend de conversatie over en hield sigme en mij op de hoogte.
Kunnen de lolbroeken wegblijven?
Aaah was een POLler en het topic hoort hier.
Het lijkt mij dat je het niemand kwalijk kan nemen dat men enigszins sceptisch is na het hele Jarno gebeuren.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg hetzelfde bericht, ik heb tijdens zijn ziekte nog met hem gesproken en later nam een goede vriend de conversatie over en hield sigme en mij op de hoogte.
Begrijp ik wel hoor, we hebben vaker met dit soort ongein te maken gehad.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:20 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
sorry beste Yvonne dat ik zulk een bericht eerst met flinke korrel zout neem, blijkbaar ben jij beter op de hoogte.
Weet ik ook welquote:Op donderdag 13 november 2008 09:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je het niemand kwalijk kan nemen dat men enigszins sceptisch is na het hele Jarno gebeuren.
Behalve dat, aiwg was een dramaqueen en aandachtshoer van de grootste orde. Dit zou perfect in zijn ding passen.
Sigme neem ik wat serieuzer dat dan weer wel.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Begrijp ik wel hoor, we hebben vaker met dit soort ongein te maken gehad.
Maar hij was wel degelijk ziek en ik heb met hem zelf tot eind september contact gehad en ik neem aan Sigme ook.
Of niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als het wel waar is, is dat natuurlijk heel vervelend. Vooral voor aiwg zelf.
Ja, en dat is wat mij dus enigszins sceptisch maakt. Het zou wel typisch zijn iig als het niet waar is.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:25 schreef sigme het volgende:
Evenmin als jullie kan ik controleren of het waar is.
Ik vertrouw op je info en mocht het hoax zijn dan valt ie vanzelf door de mand maar het is eik best wel gek om zo te denken.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:25 schreef sigme het volgende:
Evenmin als jullie kan ik controleren of het waar is.
Zekerheidshalve geloof ik Aaah deze keer. Voor het laatst - hij zou de logica zien.
Dan neemt iemand dus de moeite om een topic over zijn ziek zijn te openen en te vertellen dat hij niet lang meer te leven heeft, contact via pm te houden en te vertellen hoe en wat, daarna een vriend de boel over laten nemen, niet meer op FOK! geweest zijn na 27 september en nu zo'n bericht per pm naar sigme en mij.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en dat is wat mij dus enigszins sceptisch maakt. Het zou wel typisch zijn iig als het niet waar is.
Hij wordt zeker gemist.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik ook wel
Ik vond het een kleurrijke user en best wel een gemis in POL.
Ik twijfelde aan de oprechtheid van dit bericht, maar nu kan ik alleen maar mijn medeleven betuigen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 september 2008 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zo'n soortgelijke mededeling zou doen, geen drama, geen R&P, het was leuk hier en iedereen de groeten.
Zoiets
quote:Op maandag 22 september 2008 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is 'm.
Ik wil dan ook zolang het kan gewoon posten, maar voordat ik het niet meer kan doorgeven moest ik dat nu wel even zeggen.
Verder no drama, life was nice and bye. Kankergrappen prima, ik deed dat zelf ook.
Huh? Maar met jou gaat het verder nog wel goed?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:54 schreef Elfletterig het volgende:
Op dit soort momenten worden 'anonieme' schermnamen ineens mens en ineens werkelijkheid.
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:10 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Waarom de Fok! staat dit in POL?
Desalniettemin - als dit iig weer geen hoax is - R.I.P.
Met mij gaat het prima. Ik bedoelde er eigenlijk alleen mee te zeggen dat je altijd maar zit te discussiëren met mensen die je niet persoonlijk kent. Zoals ik ook niet weet wie Tvrb0Jugend is en jij niet wie Elfletterig is. In geval van een overlijden krijgt iemand ineens een gezicht. Was een paar jaar terug ook zo met mineo39-76.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:57 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
Huh? Maar met jou gaat het verder nog wel goed?![]()
Idd, niet onverwacht natuurlijk maar desalniettemin triest. Ik hoop dat hij nog een leuke laatste tijd heeft gehad zoals z'n bedoeling was.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hij wordt zeker gemist.
idd altijd apartquote:Op donderdag 13 november 2008 09:54 schreef Elfletterig het volgende:
Op dit soort momenten worden 'anonieme' schermnamen ineens mens en ineens werkelijkheid. Tragisch; zo'n jong iemand. Ik wens de nabestaanden veel sterkte.
Ik vind het een goede vraag. Na de dood van Mineo39-76 kwam het voor dat users nog rechtstreeks op zijn opmerkingen gingen reageren in topics die hij had gestart. Anderen moesten die users erop wijzen dat de topicstarter was overleden.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
idd altijd apart![]()
Je lult wat tegen mensen die je nooit hebt gezien en het interesseert je allemaal niets maar dit komt toch hard aan.
Wat ik mij nu afvraag wordt een account van een overleden iemand gesloten![]()
Allemaal leuk en aardig, maar die kerel heeft er niets meer aan en 99% van de FOK!ers kende hem waarschijnlijk niet eens.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kan er een symbooltje komen bij de usernaam van overledenen, of iets van een digitale gedenkplaats, zoals op deze website gebeurt: http://partyflock.nl/user/deceased/ordered/
een kruisje idd voor een natuurlijke dood en een zwaard voor een onnatuurlijke dood.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het een goede vraag. Na de dood van Mineo39-76 kwam het voor dat users nog rechtstreeks op zijn opmerkingen gingen reageren in topics die hij had gestart. Anderen moesten die users erop wijzen dat de topicstarter was overleden.
Misschien kan er een symbooltje komen bij de usernaam van overledenen, of iets van een digitale gedenkplaats, zoals op deze website gebeurt: http://partyflock.nl/user/deceased/ordered/
Persoonlijk vind ik dat wel een goed idee.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het een goede vraag. Na de dood van Mineo39-76 kwam het voor dat users nog rechtstreeks op zijn opmerkingen gingen reageren in topics die hij had gestart. Anderen moesten die users erop wijzen dat de topicstarter was overleden.
Ach ja, dat is het leven...komen en gaan.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Veel overledenen daar trouwens en waarschijnlijk nog allemaal jonge mensen ook![]()
Ik had ook niet de indruk dat het een hoax zou zijn. Niettemin toch goed dat je de lolbroeken hier dat nog even bevestigd.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou een Fok kerkhof helemaal geen slecht idee vinden.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat ik mij nu afvraag wordt een account van een overleden iemand gesloten![]()
Maar heel kort. Het moet wel. Een zeer agressieve kanker zijn geweest.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
Jammer, ik waardeerde zijn posts altijd wel. Goed te horen dat hij in elk geval geen lang ziekbed heeft gehad.
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je het niemand kwalijk kan nemen dat men enigszins sceptisch is na het hele Jarno gebeuren.
De goeden gaan altijd het eerstquote:Op donderdag 13 november 2008 14:43 schreef Sam_Spade het volgende:
Een aimabele rechtse lul is niet meer. Rust zacht.
Sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 13 november 2008 09:54 schreef Elfletterig het volgende:
Op dit soort momenten worden 'anonieme' schermnamen ineens mens en ineens werkelijkheid. Tragisch; zo'n jong iemand. Ik wens de nabestaanden veel sterkte.
best creepy, al die enorm jongen mensen die overleden zijn en dan met een partyfoto er gewoon bijquote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Op de één of andere manier is de combinatie tussen een 'jong' medium als internet en jonge mensen die zijn overleden, heel vreemd. Bijvoorbeeld omdat je nu wat meekrijgt over de dood van jonge mensen die je anders nooit had gekend. Best confronterend, dat sommige jonge mensen ineens 'weg' zijn - en hoe veel geluk je zelf eigenlijk hebt om wél verder te mogen leven. Alles - dus ook dat gekibbel, gescheld en gediscussieer op Fok - wordt dan ook heel relatief.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:44 schreef MikeyMo het volgende:
Best creepy, al die enorm jongen mensen die overleden zijn en dan met een partyfoto er gewoon bij![]()
Best veel overleden users ook nog. Zit fok ook op zo'n aantal?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
best creepy, al die enorm jongen mensen die overleden zijn en dan met een partyfoto er gewoon bij
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Op de één of andere manier is de combinatie tussen een 'jong' medium als internet en jonge mensen die zijn overleden, heel vreemd. Bijvoorbeeld omdat je nu wat meekrijgt over de dood van jonge mensen die je anders nooit had gekend. Best confronterend, dat sommige jonge mensen ineens 'weg' zijn - en hoe veel geluk je zelf eigenlijk hebt om wél verder te mogen leven. Alles - dus ook dat gekibbel, gescheld en gediscussieer op Fok - wordt dan ook heel relatief.
yup erg vreemd, als je op die links drukt zie je tal van mensen die jonger zijn dan mij, meiden die ik wel een veeg zou willen geven zeg maar. Maar ja dan staat die status op overledenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Op de één of andere manier is de combinatie tussen een 'jong' medium als internet en jonge mensen die zijn overleden, heel vreemd. Bijvoorbeeld omdat je nu wat meekrijgt over de dood van jonge mensen die je anders nooit had gekend. Best confronterend, dat sommige jonge mensen ineens 'weg' zijn - en hoe veel geluk je zelf eigenlijk hebt om wél verder te mogen leven. Alles - dus ook dat gekibbel, gescheld en gediscussieer op Fok - wordt dan ook heel relatief.
Aan het eind staat iedereen weer gelijk. Gelukkig helpt schelden dan niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:53 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Best veel overleden users ook nog. Zit fok ook op zo'n aantal?
Oh, en niet alleen jongeren die zich met 140 om een boom hebben gevouwen, er zijn zoveel andere doodsoorzaken.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
van een aantal heb ik het wel meegekregen. Die hebben zich vorig jaar met 140 op een provinciaal weggetje om een boom gevouwen, dan maak je het allemaal mee. Nu zijn het een boel jonge mensen waarvan je geen idee hebt hoe ze aan hun eind zijn gekomen
Raar dat dat verschil tussen PF en Fok zo groot is.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Ik tel er ( waarvan ik weet)
Hagelslag ( overleden na ziekte)
Calypso ( overleden ziekte)
Otaku-San ( koolmonoxide vergiftiging)
GBoy27/Mineo ( suicide)
Armani( suicide)
En 2 of 3 onbekende accounts waarvan de familie ons berichte van overlijden.
En nu ben ik een naam kwijt van een Tweaker/FOK!ker die verongelukte, maar voor zijn ongeval een ( achteraf gezien) wrange boodschap achterliet, in de strekking van " tot na het weekend als ik dat overleef" oid.
Hebben jullie wel eens een FOK! kerkhof overwogen?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
GBoy27/Mineo ( suicide)
Armani( suicide)
En nu ben ik een naam kwijt van een Tweaker/FOK!ker die verongelukte, maar voor zijn ongeval een ( achteraf gezien) wrange boodschap achterliet, in de strekking van " tot na het weekend als ik dat overleef" oid.
Zullen er vast ook wel meer zijn op Fok.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:40 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Raar dat dat verschil tussen PF en Fok zo groot is.
Hebbes:quote:Op donderdag 13 november 2008 16:38 schreef yvonne het volgende:
Ik vergeet de FTR poster! Naam kwijt
Neen.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens een FOK! kerkhof overwogen?
Het bezoekend publiek van beide sites is erg verschillend, zonder denigrerend te willen zijn: op PF is het 99.9% jeugd,zittend in de risicogroep wat dodelijke ongevallen betreftquote:Raar dat dat verschil tussen PF en Fok zo groot is.
maar die accounts bestaan nogquote:Op donderdag 13 november 2008 16:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
GBoy27/Mineo ( suicide)
Armani( suicide)
Want?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neen.
En ik ben er niet zeker van dat dat op FOK! een goed idee is.
[..]
Hier zit ook 90% jeugd, dus dat handjevol dat jij vond lijkt mij aan de krappe kant. Moeten er vast meer zijn, maar bij gebrek aan een FOK!kerkhof nemen de mensen misschien moeite niet om het te meldenquote:Het bezoekend publiek van beide sites is erg verschillend, zonder denigrerend te willen zijn: op PF is het 99.9% jeugd,zittend in de risicogroep wat dodelijke ongevallen betreft
Het moeten dan mensen zijn, die naar hun kring open zijn over het contact op FOK!. Er zullen vast veel ongebruikte accounts hier rondzwerven van overleden FOkkers, waarvan familie het bestaan niet wisten. Noem ze maar fantoom accountsquote:Op donderdag 13 november 2008 16:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar die accounts bestaan nog![]()
Ik vraag me altijd af hoe de familie dat weet, bij mij weten mijn ouders echt dat ik hier op zit
Zou idd ook wel in het fotoboek kunnen toch? Dat herdenkplekje. En een kruisje i.p.v het vrouw of mannen plaatje voor de reacties van die user.quote:Misschien kan er een symbooltje komen bij de usernaam van overledenen, of iets van een digitale gedenkplaats, zoals op deze website gebeurt: -edit-partyflock
Accounts bestaan nog ja, hoe bedoel je, account verwijderenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar die accounts bestaan nog![]()
Ik vraag me altijd af hoe de familie dat weet, bij mij weten mijn ouders echt niet dat ik hier op zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |