quote:
Zeg dan gewoon dat dit je nieuwe kloon is.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:04 schreef poepa het volgende:
Vaag topic. Wat moet ik nu wel of niet geloven? Is TS nou ernstig ziek, of toch een grap? ()
Biologisch? Dat kan niet goed zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 00:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat dit je nieuwe kloon is.
-- Biologische kloonscan --
Dan moet je bij FA zijnquote:Op zondag 21 september 2008 00:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah....
[ afbeelding ]
Te biologisch is niet goed...... chemicaliën willen wij.
zo denken we allemaal poepie.quote:Op zondag 21 september 2008 20:01 schreef yvonne het volgende:
Take care aaah!
Als het waar is is het kut,
is het niet waar is het vannacht toch nog een waardig topic geworden.
wel omdat ts zo sumier en onverschillig doet. misschien is het stoerheid, misschien is het gewoon een kankertopic.quote:Op zondag 21 september 2008 20:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Al met al een vreselijk topic. Waar of niet?
Hij is ook best onverschillig. Hij vind dat grappen over kanker ook moeten kunnen.quote:Op zondag 21 september 2008 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel omdat ts zo sumier en onverschillig doet. misschien is het stoerheid, misschien is het gewoon een kankertopic.
Kweenie, ik vind het aaah-esque, mededeling, niet piepen, geen drama, het is zo, kun je niks meer aan veranderen.quote:Op zondag 21 september 2008 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel omdat ts zo sumier en onverschillig doet. misschien is het stoerheid, misschien is het gewoon een kankertopic.
Dat komt dan wel weer bekend voor...quote:Op zondag 21 september 2008 20:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kweenie, ik vind het aaah-esque, mededeling, niet piepen, geen drama, het is zo, kun je niks meer aan veranderen.
Waarschijnlijk dat niet over 3 maanden iemand opeens roept Weet je wie ik al een tijd niet meer gezien hebt? aahikwordgek!quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:31 schreef Wheelgunner het volgende:
dan zie ik nog niet in wat iemand eraan heeft om zoiets te posten... Wat wil hij ermee bereiken?
Ik denk dat ik ook zo'n soortgelijke mededeling zou doen, geen drama, geen R&P, het was leuk hier en iedereen de groeten.quote:Op zondag 21 september 2008 20:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat komt dan wel weer bekend voor...
![]()
Toch vraag ik me werkelijke af of je zoiets op Fok! gaat plaatsen.
Ik zou dat nooit doen.
Imperatief (gebiedende wijs). Dus niet: het gaat jou en jullie goed, maar: het ga jou en jullie goed.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
...
Het was leuk, het gaat jou en jullie goed.
...
Ik wil natuurlijk wel dat er om me gerouwd en gehuild wordt. Hmz, maar als ik daar zelf getuige van wil zijn betekent dat wel dat ik iets terminaals moet ontwikkelen ipv plotseling dood neervallen. Ik twijfel nu of mijn narcisme het wint van mijn angst voor pijnquote:Op zondag 21 september 2008 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zo'n soortgelijke mededeling zou doen, geen drama, geen R&P, het was leuk hier en iedereen de groeten.
Zoiets
ik heb er dan ook respect voor als het zo is. maar het zou ook nog goedaardig kunnen zijn of een klein plekje op de huid een paar centimeter onder het scrotum.quote:Op zondag 21 september 2008 20:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kweenie, ik vind het aaah-esque, mededeling, niet piepen, geen drama, het is zo, kun je niks meer aan veranderen.
Het probleem is dat ik jou direct zou geloven. Maar bij TS weet je het maar nooit. Dat maakt het zo lastig.quote:Op zondag 21 september 2008 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zo'n soortgelijke mededeling zou doen, geen drama, geen R&P, het was leuk hier en iedereen de groeten.
Zoiets
ik heb ooit al een keer een riptopic aangevraagd. een subfora waar je dierbaren kan herdenken. zonder al die kneuzen die 'stoer' zijn en gespeend van rotnoobs. 'RIP', dus.quote:Op zondag 21 september 2008 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik jou direct zou geloven. Maar bij TS weet je het maar nooit. Dat maakt het zo lastig.
Niettemin vind ik de boodschap wel kut. Omdat ik denk dat hij het dit keer wel meent.![]()
Dit gun je niemand natuurlijk.
Is er trouwens een Fok! kerkhof en een OverMijn LijkFok oid ?![]()
Voor diegenen die dat wel willen?
En werd dat afgewezen?quote:Op zondag 21 september 2008 20:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb ooit al een keer een riptopic aangevraagd. een subfora waar je dierbaren kan herdenken. zonder al die kneuzen die 'stoer' zijn en gespeend van rotnoobs. 'RIP', dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |