Hoi allemaal,
Jullie kennen mij niet, maar de afgelopen 9,5 jaar heb ik het geluk gehad de vriendin van MaximusTG te mogen zijn (en dus te genieten van die heerlijke pizza's en al het andere lekkers

). Misschien is het jullie al opgevallen dat hij al even niet meer gereageerd heeft. Omdat ik weet dat hij hier vrij actief was, wil ik jullie ook even op de hoogte brengen van alles wat er gebeurd is de afgelopen maand.
Na 2 weken hoofdpijn is namelijk bij hem op 1 april een kwaadaardige hersentumor geconstateerd. Op 14 april is hij hieraan geopereerd om zoveel mogelijk van de tumor te verwijderen. Bij goed herstel zou hierna bestraling en chemotherapie volgen, alles bedoeld voor levensverlenging. Hij herstelde langzamer dan verwacht, maar toch zagen we elke dag wat vooruitgang. Op 25 april had hij een heel erg goede dag, daar hebben we samen van genoten. Maar aan het begin van de avond ging het opeens helemaal mis, zijn hersenen gaven het op, konden alle stress niet meer aan. Om 22.05 is hij overleden.
Afgelopen donderdag (1 mei) was de uitvaart en nu moeten we alles zien te verwerken. Hij was pas 28 jaar...