Je lulde een uur volquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:55 schreef FANN het volgende:
Jemig, en wat was hij jong...
Ik heb me suf gebeld toen naar de radio, zo'n gezellige goser...
Dat herinner ik me nog goed. Peter genoot met volle teugen van jullie en ik ook.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:32 schreef Soury het volgende:
Jeetje wat triest. Jonge vent nog.
Ik was erbij met de radio uitzendingen. Hilarisch soms, wat menig rel veroorzaakte.
Zelf heb ik ook een keer gebeld en zat samen in de uitzending met Lobasca.
Ik was rete nerveus. Je zei nog dat het te horen was. Mooie tijden en dankzij PeterNB de kers op de reltaartquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat herinner ik me nog goed. Peter genoot van jullie met volle teugen en ik ook.
PeterNB daar kan ik wat mee, dat was in die tijd jouw onderschrift.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:24 schreef Disana het volgende:
Dit is verdrietig nieuws. Peter was mijn Fokmaatje en we hebben zoveel lol gehad met zijn
Prietpraatshow... uren hing ik aan de telefoon. Veel later verwaterde het contact, maar ik heb me vaak afgevraagd hoe het met hem ging. Peter was een lief en goed mens die er genoegen in schiep anderen een plezier te doen.
Dat klopt, dat je dat nog weet. We hebben allemaal zoveel lol met hem gehad. En wat had hij een mooie stem; die werd ook gebruikt voor radioreclames, wist je dat?quote:Op zondag 19 april 2015 09:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
PeterNB daar kan ik wat mee, dat was in die tijd jouw onderschrift.
Nee, dat van die radioreclames wist ik niet, reclames die ik zou moeten kennen?quote:Op zondag 19 april 2015 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klopt, dat je dat nog weet. We hebben allemaal zoveel lol met hem gehad. En wat had hij een mooie stem; die werd ook gebruikt voor radioreclames, wist je dat?
Dat weet ik dan weer niet. Maar met zijn stem kon Peter veel, dus misschien zouden we hem ook niet hebben herkend.quote:Op zondag 19 april 2015 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat van die radioreclames wist ik niet, reclames die ik zou moeten kennen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |