Topic van Bluuf, nieuw deel geopend omdat er wellicht behoefte is bij hem en andere users. Vanochtend is Nanadu helaas overleden.
Oorspronkelijke OP:
quote:
Ik moet dit gewoon even van mij afschrijven :
In september 2006 kreeg ik iets met mijn vrouw. In juni 2007 zijn wij gaan samenwonen.
December 2008 zijn wij getrouwd en hebben kort daarna een woning gekocht.
December 2009 werd onze dochter geboren en een maand geleden werd onze zoon geboren. Dit is in het kort de huidige situatie.
Twee dagen geleden hebben wij echter te horen gekregen dat mijn vrouw darmkanker heeft en niet meer beter zal worden : met behandeling heeft zij nog wel "jaren" te leven volgens de artsen, echter kunnen zij ons nog niet vertellen of het twee jaar is of tien jaar.
Wij zijn er beide kapot van : het hele toekomstbeeld wat wij samen hadden is in duigen gevallen. Voor de kinderen vind ik het nog erger aangezien zij zonder hun moeder op zullen groeien.
Ik ben momenteel zo radeloos, ik probeer niet te huilen omdat ik vooral mijn dochter niet van streek wil maken maar ik vind het zo moeilijk om mij in te houden waar zij bij is.
Het vooruitzicht om er over een aantal jaar alleen voor te moeten staan als weduwnaar, zonder mijn vrouw de kinderen op moeten voeden vind ik zo verschikkelijk moeilijk op dit moment. Ik hou zou verschikkelijk veel van haar, mij een leven voorstellen zonder haar is voor mij het moeilijkste wat er is.
Ook dat zij langzaam aan af zal gaan takelen vind ik vreselijk ook omdat de kinderen dit mee zullen maken. De kans is groot dat de onze zoon zicht zijn moeder niet eens zal kunnen herinneren als hij groot is.
Waarom moest dit mijn vrouw nou overkomen, ze is nog zo jong (29). Ze is zo verschikkelijk lief en goed voor de kinderen..... Ik ben echt radeloos momenteel