bukgeit was degene die mij overgehaald heeft om mee te doen aan MUZ Trivia destijds.
Hij las dat ik 4e was geworden met mijn team bij de Nationale Popquiz, dus dat leek hem wel wat voor me. De rest is geschiedenis.
Heb hem bij volgende Nationale Popquizzen een aantal keren ontmoet. In het echt een heel aimabele man, terwijl ie bij MUZ Trivia nog wel eens als een tiran over kon komen.
Hij had verschikkelijk veel muziekkennis paraat en op afbeelding leek 'ie iedere band wel te kunnen herkennen. Van tekstflarden moest hij dan weer minder hebben..
Hij was dol op lange rijtjes als vraag. Vaak teveel werk voor de andere Trivia'ers, maar bukkie maakte gewoon zelf als vraagsteller ook een rijtje. Ja, dan wil je er toch ook wel weer werk van maken.

Ook al was 'ie er de laatste jaren nog maar soms in korte perioden weer bij, ik zal 'm missen..
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?