Mooi gesproken Fanta, Ik ben er niet zo goed in om mijn gevoelens uit te spreken maar ik sluit me helemaal bij je aan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Wow, heb haar niet persoonlijk gekend...wel al de 4 jaar dat ik hier zit, zien posten..
Hoop dat ze haar rust heeft gevonden en sterkte voor de nabestaanden.
Of je scrollt een paar posts naar boven, dan hoef je je ramptoerisme hier niet te etaleren.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:55 schreef yvonne het volgende:
Ach Ratel toch, je bent de dood keer op keer te slim afgeweest en steeds een stap voorgebleven.
Nu heeft hij je dan toch ingehaald.
Ik wens je nabestaanden enorm veel sterkte.
Waar je ook bent, het ga je goed
quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:07 schreef Maargoed. het volgende:
Waarom staat dit in ONZ? Dat vind ik respectloos.
Huilies, misschien omdat ze hier voornamelijk postte?quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:11 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Je bent me net voor.
Ik ken rateltje niet, maar toch veel sterkte aan de nabestaanden!
Wie is dat dan en wat had ze?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
vanavond is bekend geworden dat ratelslangetje is overleden
ratelslangetje
Ze was zo sterk en altijd vrolijk.
rust zacht lieve Selma
Lees het topic, zeker in dit soort topics is het niet echt gepast dit soort domme vragen te stellen, zeker niet als ze een paar posts na de OP al beantwoord zijn.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.
Een meeting zit er voorlopig niet in ivm longvocht. Is het bij mn buik weg, zit het nu bij mn longen.![]()
Maandag weer naar het ziekenhuis voor controle en ik verwacht weer te moeten blijven. Heb het zuurstofapparaat dag en nacht aan.
Maar wat een lekker weertje he.
Sjeempie dat je een week geleden nog zo op FOK poste en dat je een week later er niet meer bent. Heftig.quote:
2006, dé meet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:33 schreef Paul het volgende:
Ik ken Ratelslangetje trouwens ook van de ONZ meets in Stairway in Utrecht. Zal idd wel 2006 zijn. Geen idee meer van. Ik liep altijd met haar te geinen over haar knappe dochter hihi
Aahhquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
ratelslangetje
rust zacht lieve Selma
Nogal. Geweldig mens. Zat een tijdje geleden nog bij me op de bank en ik ken niemand die zo positief omgaat met zoveel fysieke ellende als zij heeft gedaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:58 schreef Fopje het volgende:
Kende haar niet, maar aan de reacties (en een snelle blik in haar PoHi) te zien was ze erg geliefd.
Bedankt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:16 schreef Bijna het volgende:
Ik kende haar niet, maar jezus zeg....![]()
Veel sterkte aan de nabestaanden!
Heb ik maar niet gedaan. Deed ik bij Loedertje wel. Was echt ontdaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:59 schreef sitting_elfling het volgende:
Boe dit is kut! Klote ziekte, en altijd kut gevoel om zo die laatste posts te lezen.
Is ook al volwassen (meerderjarig) enzo. NIet dat dat het minder erg maakt.quote:
Ooh oke.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een dochtertje van rond de 30, ja.
Ze is vrij jong moeder geworden.
Rond de 23/24, anders was ze 12 toen ze een dochter kreeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een dochtertje van rond de 30, ja.
Ze is vrij jong moeder geworden.
Zoiets, ze was 16/17 toen ik haar zag op de meets.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rond de 23/24, anders was ze 12 toen ze een dochter kreeg.
Dit dus, rust zacht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:13 schreef JJH het volgende:
Nee..![]()
Ik heb haar een paar keer mogen meeten. Tof wijf.![]()
Rust zacht.
In 2006? Nee johquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoiets, ze was 16/17 toen ik haar zag op de meets.
Dit... Zo heftig. Kusjes Ratel, het ga je goed!quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:19 schreef NanKing het volgende:
Zoals remlof hier boven zei; ken ik haar ook van de 2006 meets en (nacht)baggertijd.
Heel veel sterkte aan meistiertje en alle anderen die haar nu moeten missen.
De tweede van deze periode die er nu niet meer is, bizar.
Ik zal je niet vergeten lieve ratel
42quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:47 schreef utopie het volgende:
Ik ken haar verder niet maar rust in vrede en gecondoleerd aan alle familie & vrienden.
Hoe oud is ze geworden ?
Ze is ouder dan 16. En ja, dat lijkt me verschrikkelijk, je moeder zo jong te verliezen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
En had ze nou nog zo'n jonge dochter of is die >16? Ook vreselijk zo jong je moeder al te verliezen
Zal nu 22, 23 zijn denk ik? Maar dan nog heel erg ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
En had ze nou nog zo'n jonge dochter of is die >16? Ook vreselijk zo jong je moeder al te verliezen
Ogh, wat triest wist ik niet sorry..quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
ratelslangetje
rust zacht lieve Selma
Kut is dat he? Heb d'r nog op Facebook en af en toe komt ze voorbij met taggen ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:25 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme ik kom hier na 4 jaar pas achter, ik vroeg mij al af waar ze gebleven was.
Ik ook volgens mij. Ze staat ook nog in de OP van het tukkers topic (en dat blijft zo).quote:Op maandag 30 april 2018 21:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Kut is dat he? Heb d'r nog op Facebook en af en toe komt ze voorbij met taggen ofzo.
jaquote:Op maandag 30 april 2018 21:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Kut is dat he? Heb d'r nog op Facebook en af en toe komt ze voorbij met taggen ofzo.
Tijd gaat echt teringsnel ja.. was laatst m'n FB aan het opschonen maar heb haar laten staanquote:Op maandag 30 april 2018 22:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook volgens mij. Ze staat ook nog in de OP van het tukkers topic (en dat blijft zo).
4jaar geleden alweer.
Lol wat, je hebt hier nog een van de eerste posts gemaakt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
Damn.... weer een lief mens van deze wereld af.....
Mijn condoleances.... Aan iedereen die haar lief had en uiteraard ook haar familie maar dat spreekt voor zich.
Klopt, door dat het weer naar boven gerakeld is door die rare post van Cherrycoke (die inmiddels is aangepast) was ik even van slag en realiseerde me niet dat ik dit al had gedaan...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:33 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Lol wat, je hebt hier nog een van de eerste posts gemaakt.
En 6 jaarquote:
quote:
Meistiertjequote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:29 schreef Jimbo het volgende:
Ratel was tof
Weet iemand eigenlijk of dr dochter nog op fok zit?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |