Daar ben ik nog niet helemaal over uitquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waarover ga je je precies zorgen maken??
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal over uit
Hhmzquote:
Ga je gezellig mee?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zondag wordt het bijzonder lekker weer. Ga lekker een terrasje pakken met Baron...
Hen houdt niet zo van vleesch dus helaasch!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alleen als we een Bultburger gaan scoren.
Dan neemt ze toch lekker een salade?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hen houdt niet zo van vleesch dus helaasch!
De Bultsalade, 2.5kgquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan neemt ze toch lekker een salade?
Meer als een superkonijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:45 schreef rulerofdeath het volgende:
2,5 kg salade.
donders vretten als een koe
werken en de marikenloop... en jij??quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nikkie nog spannende plannen voor aankomend weekend?
Wat sociale verplichtingen en ik denk dat ik m'n dakterras maar eens zomerklaar ga maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
werken en de marikenloop... en jij??
Jammer, meid.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.
Een meeting zit er voorlopig niet in ivm longvocht. Is het bij mn buik weg, zit het nu bij mn longen.![]()
Maandag weer naar het ziekenhuis voor controle en ik verwacht weer te moeten blijven. Heb het zuurstofapparaat dag en nacht aan.
Maar wat een lekker weertje he.
Let Me Google That For You.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:22 schreef Gummiebeer het volgende:
Voor de Enschedeers met honden: Pas op voor gebakken sponzen in het gebied Buursestraat vijver die zijn neergelegd door een malloot!
Aahw dankje Dragan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer, meid.As always, keep tough, babe!
In ieder geval goed om te horen dat je vrolijk wordt van het mooie weer. Kan je de komende dagen alleen maar nóg vrolijker worden...
Geniet er lekker van!
he bah wat vervelend voor je meis!!hoop dat het snel weer beter gaat met je!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.
Een meeting zit er voorlopig niet in ivm longvocht. Is het bij mn buik weg, zit het nu bij mn longen.![]()
Maandag weer naar het ziekenhuis voor controle en ik verwacht weer te moeten blijven. Heb het zuurstofapparaat dag en nacht aan.
He bahquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.
?quote:
Dankje Nikkie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
he bah wat vervelend voor je meis!!hoop dat het snel weer beter gaat met je!!
ik duim voor je!!nu lekker genieten van het mooie weerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dankje Nikkie.
Na een lang weekend camping in Valkenburg ging het ineens veel slechter. Maar wat heb ik genoten daar. Prachtige omgeving. Luxe stacaravan van van mijn zus haar schoonouders.
Afwachten maar Maandag.
Ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
?
Gebakken spons vreten honden zo op. Daarna zet het uit in de maag en sterft de hond. Moest je dat googlen?
Jij Kate Upton, ik duchess Kate van Cambridgequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja.
Als ik alles wist zat ik nu waarschijnlijk niet op Fok maar op mijn privé-atol in de Indische Oceaan lijntjes coke te snuiven van de venusheuvel van Kate Upton.![]()
NoFi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |