quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Almelo is de sportiefste stad van Nederland.
Iedereen loopt er in trainingspak.
Oneluvquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jammer dat die grafkop daar weer afbreuk aan doet
jaa enormquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Schat nog wel. moet ik me zorgen maken?
Haha, zag het topic net en moest ook aan 'm denkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ONZ / wie wil mij in de kont neuken?
Justin, niet wat voor jou?
Komt wel t beste uit ivm twente dinsdagavondquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
BAS! Ben jij alleen de woensdag beschikbaar?Zit eraan te denken maandag al te verhuizen
Ahh oké. Geen probleem verder, vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Komt wel t beste uit ivm twente dinsdagavond
Normaal geen probleem geweest maar ik denk dat dinsdag vrij laat kan worden dus sowieso vrij genomenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké. Geen probleem verder, vroeg het me gewoon af
Ahh kijk, dan houden we het gewoon op woensdagquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Normaal geen probleem geweest maar ik denk dat dinsdag vrij laat kan worden dus sowieso vrij genomen
Oke, dan doe ik datquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Schat nog wel. moet ik me zorgen maken?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh kijk, dan houden we het gewoon op woensdag
Nou iets om trots op te zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, ik zit alweer (iets meer dan) 10 jaar met dit account op de Foks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |