Ja maar er kan ook soms te veel te doen zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:15 schreef rulerofdeath het volgende:
Hoezo, in Almeloooo is toch altijd wat te doen?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Almelo is de sportiefste stad van Nederland.
Iedereen loopt er in trainingspak.
beterrr!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet natuurlijk wel nog even schoonmaken enzo, daarna kwestie van spullen overbrengen en wonen
En je gratis scootmobiel niet vergeten op te halen!quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet natuurlijk wel nog even schoonmaken enzo, daarna kwestie van spullen overbrengen en wonen
Die krijg je bij inschrijving in de gemeentequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En je gratis scootmobiel niet vergeten op te halen!
ahhh arme jij!quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:04 schreef Kreator het volgende:
Ik heb mijn hand gekneusd. Er staat altijd zo'n wijf in een rolstoel met een kutkeffertje bij het poepveldje. Mijn hond wil die hond levend opvreten.
Gisteravond stap ik de deur uit, staat die hoer (Want dat is het) op 5 meter afstand. Mijn hond helemaal flippen natuurlijk ("mijn huis wat doe je nu") en toen had ik haar nog niet strak aan de lijn en toen brak ik bijna mijn hand..
Klacht: Invaliden.
Ik moest lachen.quote:
sorry ben aan t werk zal niet gaan..quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kom anders zijn hand even masseren.
Dit is helaas waargebeurd. Is toen ze jong was gebeten door de hond van Göhring himself. Sindsdien heeft ze vertrouwensproblemen met andere (met name kleinere) honden. Je herkent haar niet terug als ze dan flipt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:11 schreef 100% Tukker het volgende:
K. die een andere hond levend op wil eten. K. helemaal flippen. Zo ken ik haar niet. Is dit een fictief verhaal?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:04 schreef Kreator het volgende:
Ik heb mijn hand gekneusd. Er staat altijd zo'n wijf in een rolstoel met een kutkeffertje bij het poepveldje. Mijn hond wil die hond levend opvreten.
Gisteravond stap ik de deur uit, staat die hoer (Want dat is het) op 5 meter afstand. Mijn hond helemaal flippen natuurlijk ("mijn huis wat doe je nu") en toen had ik haar nog niet strak aan de lijn en toen brak ik bijna mijn hand..
Klacht: Invaliden.
ik ook!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:16 schreef sjoemie1985 het volgende:
mij niet, ik blijf liever met beide benen op de grond.
Oneluvquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jammer dat die grafkop daar weer afbreuk aan doet
jaa enormquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Schat nog wel. moet ik me zorgen maken?
Haha, zag het topic net en moest ook aan 'm denkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ONZ / wie wil mij in de kont neuken?
Justin, niet wat voor jou?
Komt wel t beste uit ivm twente dinsdagavondquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
BAS! Ben jij alleen de woensdag beschikbaar?Zit eraan te denken maandag al te verhuizen
Ahh oké. Geen probleem verder, vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Komt wel t beste uit ivm twente dinsdagavond
Normaal geen probleem geweest maar ik denk dat dinsdag vrij laat kan worden dus sowieso vrij genomenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké. Geen probleem verder, vroeg het me gewoon af
Ahh kijk, dan houden we het gewoon op woensdagquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Normaal geen probleem geweest maar ik denk dat dinsdag vrij laat kan worden dus sowieso vrij genomen
Oke, dan doe ik datquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Schat nog wel. moet ik me zorgen maken?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh kijk, dan houden we het gewoon op woensdag
Nou iets om trots op te zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, ik zit alweer (iets meer dan) 10 jaar met dit account op de Foks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |