In een grijs verleden een paar keer en dat waren fantastische ervaringen (understatement).quote:
Weet waar je aan begint.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Paddo'sIk wil echt eens dat proberen
vliegen van een balkon enzo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In een grijs verleden een paar keer en dat waren fantastische ervaringen (understatement).Het moet je wel liggen, als je niet met één been in de realiteit kan blijven staan kan het minder tof aflopen.
[..]
Weet waar je aan begint.
Lees je maar goed in dan als je het echt overweegt. Het kan je beste vriend worden die je leven in positieve zin verandert, maar ook je ergste vijand.quote:
Als ik het ooit doe, wil ik dat natuurlijk sowiesoquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lees je maar goed in dan als je het echt overweegt. Het kan je beste vriend worden die je leven in positieve zin verandert, maar ook je ergste vijand.Goede tips wil ik je altijd geven.
Verhalen over toeristen die sowieso psychisch al niet helemaal 100% zijn en/of er veel alcohol of andere zooi bij nuttigen en/of compleet geen ervaring hebben met de magische schimmel...quote:
En? Hoe was de X?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik het ooit doe, wil ik dat natuurlijk sowiesoEn ik wil dat niet alleen doen, maar altijd samen met iemand
![]()
Overigens wil ik het maar 1 keer doen. Net als ik XTC nu eens heb gedaan.
Ja, was chillquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En? Hoe was de X?![]()
Ik zou als ik jou was le truffel minimaal twee keer doen als ik heel eerlijk ben.De eerste keer een kleine dosering om er wat ervaring mee op te doen en op een later moment (een paar maanden of zo) de fulle pulle dosering voor de echte trip.
![]()
Maar dat is mijn bescheiden mening.
Dat mag je me t.z.t. altijd vragen. Geen probleem om je te sitten. Of ik mee doe weet ik niet, ik moet er sowieso voor in de stemming zijn. Het trekt me niet zo heel erg meer...quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil jij 'm met mij doen dan?Of in ieder geval, erbij zijn?
Baron.quote:
met je paddohoofdquote:
jeejjjquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Yeah, waarschijnlijk maandag verhuizen
Collega wilde van zijn vroege dienst af op zondag en ik vam mijn late.. hups, geruildquote:
kusje op je bolle hoofdquote:
dan ben je ook hulp nodig?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
beter ja!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Collega wilde van zijn vroege dienst af op zondag en ik vam mijn late.. hups, geruild
ok, gewoon een gil gevenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.. in het begin nog niet echt
Niet nodig als het goed isquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maandag schilderen?Of is dat niet nodig?
Oja. Top!quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet nodig als het goed isga gordijnen ophangen en bed neerzetten enzo
Dan ben je een medische wonder.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:19 schreef Kreator het volgende:
MOrgé.
Zo. Paddo's achter de kiezen. Nu aan het werk.
Ik heb extra licht geluncht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tukkert, ik heb echt al heel veel zin in het etenHet is echt lekker
ga je helemaal niet schilderen enzo??quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet nodig als het goed isga gordijnen ophangen en bed neerzetten enzo
Dat is al gedaanquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ga je helemaal niet schilderen enzo??
en in welke dorp of stad woon je straks dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet natuurlijk wel nog even schoonmaken enzo, daarna kwestie van spullen overbrengen en wonen
Van het tipje van de penis tot 14cm diep in de anus tot de basis gemeten. Dan wel. Dan wel...quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan ben je een medische wonder.Nu ben je dat ook eigenlijk al met die pé-nis van 40 centimeter...
Eanskequote:Op donderdag 15 mei 2014 13:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
en in welke dorp of stad woon je straks dan?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
oke.in ieder geval beter dan almelo
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Almelo is de sportiefste stad van Nederland.
Iedereen loopt er in trainingspak.
Ja maar er kan ook soms te veel te doen zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:15 schreef rulerofdeath het volgende:
Hoezo, in Almeloooo is toch altijd wat te doen?
beterrr!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet natuurlijk wel nog even schoonmaken enzo, daarna kwestie van spullen overbrengen en wonen
En je gratis scootmobiel niet vergeten op te halen!quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die krijg je bij inschrijving in de gemeentequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En je gratis scootmobiel niet vergeten op te halen!
ahhh arme jij!quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:04 schreef Kreator het volgende:
Ik heb mijn hand gekneusd. Er staat altijd zo'n wijf in een rolstoel met een kutkeffertje bij het poepveldje. Mijn hond wil die hond levend opvreten.
Gisteravond stap ik de deur uit, staat die hoer (Want dat is het) op 5 meter afstand. Mijn hond helemaal flippen natuurlijk ("mijn huis wat doe je nu") en toen had ik haar nog niet strak aan de lijn en toen brak ik bijna mijn hand..
Klacht: Invaliden.
Ik moest lachen.quote:
sorry ben aan t werk zal niet gaan..quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kom anders zijn hand even masseren.
Dit is helaas waargebeurd. Is toen ze jong was gebeten door de hond van Göhring himself. Sindsdien heeft ze vertrouwensproblemen met andere (met name kleinere) honden. Je herkent haar niet terug als ze dan flipt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:11 schreef 100% Tukker het volgende:
K. die een andere hond levend op wil eten. K. helemaal flippen. Zo ken ik haar niet. Is dit een fictief verhaal?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:04 schreef Kreator het volgende:
Ik heb mijn hand gekneusd. Er staat altijd zo'n wijf in een rolstoel met een kutkeffertje bij het poepveldje. Mijn hond wil die hond levend opvreten.
Gisteravond stap ik de deur uit, staat die hoer (Want dat is het) op 5 meter afstand. Mijn hond helemaal flippen natuurlijk ("mijn huis wat doe je nu") en toen had ik haar nog niet strak aan de lijn en toen brak ik bijna mijn hand..
Klacht: Invaliden.
ik ook!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:16 schreef sjoemie1985 het volgende:
mij niet, ik blijf liever met beide benen op de grond.
Oneluvquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jammer dat die grafkop daar weer afbreuk aan doet
jaa enormquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Schat nog wel. moet ik me zorgen maken?
Haha, zag het topic net en moest ook aan 'm denkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ONZ / wie wil mij in de kont neuken?
Justin, niet wat voor jou?
Komt wel t beste uit ivm twente dinsdagavondquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
BAS! Ben jij alleen de woensdag beschikbaar?Zit eraan te denken maandag al te verhuizen
Ahh oké. Geen probleem verder, vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Komt wel t beste uit ivm twente dinsdagavond
Normaal geen probleem geweest maar ik denk dat dinsdag vrij laat kan worden dus sowieso vrij genomenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké. Geen probleem verder, vroeg het me gewoon af
Ahh kijk, dan houden we het gewoon op woensdagquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Normaal geen probleem geweest maar ik denk dat dinsdag vrij laat kan worden dus sowieso vrij genomen
Oke, dan doe ik datquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Schat nog wel. moet ik me zorgen maken?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh kijk, dan houden we het gewoon op woensdag
Nou iets om trots op te zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, ik zit alweer (iets meer dan) 10 jaar met dit account op de Foks![]()
Daar ben ik nog niet helemaal over uitquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waarover ga je je precies zorgen maken??
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal over uit
Hhmzquote:
Ga je gezellig mee?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zondag wordt het bijzonder lekker weer. Ga lekker een terrasje pakken met Baron...
Hen houdt niet zo van vleesch dus helaasch!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alleen als we een Bultburger gaan scoren.
Dan neemt ze toch lekker een salade?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hen houdt niet zo van vleesch dus helaasch!
De Bultsalade, 2.5kgquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan neemt ze toch lekker een salade?
Meer als een superkonijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:45 schreef rulerofdeath het volgende:
2,5 kg salade.
donders vretten als een koe
werken en de marikenloop... en jij??quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nikkie nog spannende plannen voor aankomend weekend?
Wat sociale verplichtingen en ik denk dat ik m'n dakterras maar eens zomerklaar ga maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
werken en de marikenloop... en jij??
Jammer, meid.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.
Een meeting zit er voorlopig niet in ivm longvocht. Is het bij mn buik weg, zit het nu bij mn longen.![]()
Maandag weer naar het ziekenhuis voor controle en ik verwacht weer te moeten blijven. Heb het zuurstofapparaat dag en nacht aan.
Maar wat een lekker weertje he.
Let Me Google That For You.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:22 schreef Gummiebeer het volgende:
Voor de Enschedeers met honden: Pas op voor gebakken sponzen in het gebied Buursestraat vijver die zijn neergelegd door een malloot!
Aahw dankje Dragan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer, meid.As always, keep tough, babe!
In ieder geval goed om te horen dat je vrolijk wordt van het mooie weer. Kan je de komende dagen alleen maar nóg vrolijker worden...
Geniet er lekker van!
he bah wat vervelend voor je meis!!hoop dat het snel weer beter gaat met je!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.
Een meeting zit er voorlopig niet in ivm longvocht. Is het bij mn buik weg, zit het nu bij mn longen.![]()
Maandag weer naar het ziekenhuis voor controle en ik verwacht weer te moeten blijven. Heb het zuurstofapparaat dag en nacht aan.
He bahquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.
?quote:
Dankje Nikkie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
he bah wat vervelend voor je meis!!hoop dat het snel weer beter gaat met je!!
ik duim voor je!!nu lekker genieten van het mooie weerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dankje Nikkie.
Na een lang weekend camping in Valkenburg ging het ineens veel slechter. Maar wat heb ik genoten daar. Prachtige omgeving. Luxe stacaravan van van mijn zus haar schoonouders.
Afwachten maar Maandag.
Ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
?
Gebakken spons vreten honden zo op. Daarna zet het uit in de maag en sterft de hond. Moest je dat googlen?
Jij Kate Upton, ik duchess Kate van Cambridgequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja.
Als ik alles wist zat ik nu waarschijnlijk niet op Fok maar op mijn privé-atol in de Indische Oceaan lijntjes coke te snuiven van de venusheuvel van Kate Upton.![]()
NoFi.
klote Selmaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.
Die is wel into gingers.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij Kate Upton, ik duchess Kate van Cambridge![]()
Hoho, eerst pompen we ze vol. Daarna mogen ze scissoren om onze goddelijke sappen te delen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die is wel into gingers.
Kom gerust langs.Plaats genoeg in mijn gastenverblijf. De dames gaan maar mooi met elkaar scissoren en wij trekken nog een paar trays Saxon pilsner open.
Doe mij Scarlett dan maarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij Kate Upton, ik duchess Kate van Cambridge![]()
Good choice, ol' chapquote:
I knřw!quote:
Gaat de tijd wel sneller door voor je gevoel. Op de ring van antwerpen was het ook zo drukquote:
Ring van Antwerpen is altijd druk en kut rijdenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
I knřw!
[..]
Gaat de tijd wel sneller door voor je gevoel. Op de ring van antwerpen was het ook zo druk
Yupquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ring van Antwerpen is altijd druk en kut rijden
Heb er ruim twee uur over gedaan om van vlak voor de tunnel tot st job te komen..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ring van Antwerpen is altijd druk en kut rijden
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoho, eerst pompen we ze vol. Daarna mogen ze scissoren om onze goddelijke sappen te delen.
Sja, ik heb zo'n 20 jaar lang op +/- 30km van Antwerpen gewoondquote:
oooohquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sja, ik heb zo'n 20 jaar lang op +/- 30km van Antwerpen gewoond
Was er geblevenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vorige week nog in de buurt geweest. Moest naar Axelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar is ook niet bar veel te belevenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vorige week nog in de buurt geweest. Moest naar Axel
Daar zit een trailerbouwer en had een trailert besteld. Anders was ik er nooit heen gegaanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar is ook niet bar veel te beleven
D is idd een Limboquote:
Gaat je geld kosten vriendquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil bloed zien, ik wil bloed zien!
David 3 : 1 Hen
Place bets now!
Ik zet 50 op Hen![]()
Aaaaaaand fight!
Wat een vertrouwenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil bloed zien, ik wil bloed zien!
David 3 : 1 Hen
Place bets now!
Ik zet 50 op Hen![]()
Aaaaaaand fight!
auto stuk?quote:
ahhh das lief van jou!!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moeders heeft de einddemper eraf liggen. En ik mag dat ham oplossen
oke oke je bent een schatje.. zo goed?? Of een engeltje..quote:
Gedrčg oequote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oke oke je bent een schatje.. zo goed?? Of een engeltje..![]()
2, en door het kutveld ook teveel foutequote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehehe
Wel goede dieptepassjes gegeven?
Dus Marko kon weer komen opdraven?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
2, en door het kutveld ook teveel foute
Ik heb Markoooo niet gezien, en da's lastig met die dikke kop van mquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus Marko kon weer komen opdraven?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb Markoooo niet gezien, en da's lastig met die dikke kop van m
Neh vanavond voetbal kijken met de jongs en miss zijn er nog wel leuke vrijgezelle dames bijquote:
ohh nou ik ben dus niet leuk.. want vrijgezel ben k wel...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neh vanavond voetbal kijken met de jongs en miss zijn er nog wel leuke vrijgezelle dames bij
Altijd hard maar eerlijk, die dikke rooie teringlijerquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Altijd hard maar eerlijk, die dikke rooie teringlijer
Pardon?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb Markoooo niet gezien, en da's lastig met die dikke kop van m
Niks dan liefde voor die rooie dikbekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet echt netjes van basquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iets met niet gezien maar dat is raar want dikke kop.
Goed geradenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohh nou ik ben dus niet leuk.. want vrijgezel ben k wel...
iovjquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
is ie ook niet.. een lompe trucker met af en toe iets liefsquote:
Aaahw alsof je een crush op mij had/hebtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
das niet lief van je..maar kan nu wel verder
![]()
Ik? Lomp??quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
is ie ook niet.. een lompe trucker met af en toe iets liefs
denk je dat ik die opmerking van maandag bij iedereen maak??quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aaahw alsof je een crush op mij had/hebt
Opmerking?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
denk je dat ik die opmerking van maandag bij iedereen maak??
ik wel..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee welke je op doelt
Oeh, vertelquote:
Vetklontjequote:
Maidenquote:Op zondag 18 mei 2014 03:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vetklontje
Pafipo!
[ afbeelding ]
neh hij geeft al niet echt indruk gemaakt... dus heeft t geen zin denk ik..quote:
Maakte je een move naar die speknek?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
neh hij geeft al niet echt indruk gemaakt... dus heeft t geen zin denk ik..
schijnbaar toch nietquote:Op zondag 18 mei 2014 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maakte je een move naar die speknek?
Niet dat ik weet...quote:Op zondag 18 mei 2014 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maakte je een move naar die speknek?
Onthou dat wij mannen zijn he, wij hebben HELE duidelijke signalen nodig, dus een gewone glimlach of om een dom grapje lachen is niet genoegquote:
Wordt eens beter, klootzakquote:Op zondag 18 mei 2014 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onthou dat wij mannen zijn he, wij hebben HELE duidelijke signalen nodig, dus een gewone glimlach of om een dom grapje lachen is niet genoeg
Nou nou nou nou nou...quote:
Ben ik duidelijk, is het nog niet goed..quote:
ik weet.. hij was dubbelzinnig.. ik geef het toe...quote:Op zondag 18 mei 2014 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onthou dat wij mannen zijn he, wij hebben HELE duidelijke signalen nodig, dus een gewone glimlach of om een dom grapje lachen is niet genoeg
tis toch nooit goed bij die mannen?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ik duidelijk, is het nog niet goed..
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dusssss
Vandaag laatste werkdag gehad
Ahh, nice!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
Ik heb de trekhaak ook even bekeken, ik hoop dat ie goed zit zoals ik denk dat ie hoort te zitten
slaap lekker!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:38 schreef Redbaron het volgende:
![]()
Bedtijd. Morgen en dinsdag veel in het buitenland dus geen interwebzz
joehoeeeequote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alles ingepakt, alleen het bed nog morgen en off we go
Ja, wordt aardig stressen denk ik morgen, maar hoort er wel bij natuurlijk.quote:
komt goed!!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, wordt aardig stressen denk ik morgen, maar hoort er wel bij natuurlijk.
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alles ingepakt, alleen het bed nog morgen en off we go
Thanksquote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Succes morgen David! Maar vooral, geniet ervan!
Amsterdamquote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen naar het ziekenhuis om alvast bloed te laten prikken voor 10 juni, dan moet ik weer naar het VUmc in Amsterdam. Ik haal morgen ook meteen de actiwatch op, dat ding moet twee weken lang mijn slaapritme in de gaten houden om te zien hoe ze me kunnen helpen zodat ik beter slaap.
Ja, moet uiterlijk drie weken voordat ik daar ben bloed laten prikken, kan het dus mooi combineren. Tevens krijg ik de 10e nog een onderzoekje, dan gaan ze een botscan doen. Schijnbaar hebben leu met coeliakie brozere botten, maar dat zien we dan wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
Maar hoezo voor 10 juni?
Heb je dan een uitslag?
Hmmm, wel goed dat ze álles onderzoekenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, moet uiterlijk drie weken voordat ik daar ben bloed laten prikken, kan het dus mooi combineren. Tevens krijg ik de 10e nog een onderzoekje, dan gaan ze een botscan doen. Schijnbaar hebben leu met coeliakie brozere botten, maar dat zien we dan wel.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet je dan in zo'n tunnel? Pas je wel in zo'n tunnel?
En jij denkt dat jouw been daar wel in past?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij gaan ze alleen m'n been scannen, maar als het echt niet anders kan wordt het proppen.
Misschien kunnen ze het buiten op de parkeerplaats doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En jij denkt dat jouw been daar wel in past?
Dan hoop ik dat het niet te druk is of dat ze een aantal vakken vrij hebben gelatenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het buiten op de parkeerplaats doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |