In een grijs verleden een paar keer en dat waren fantastische ervaringen (understatement).quote:
Weet waar je aan begint.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Paddo'sIk wil echt eens dat proberen
vliegen van een balkon enzo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In een grijs verleden een paar keer en dat waren fantastische ervaringen (understatement).Het moet je wel liggen, als je niet met één been in de realiteit kan blijven staan kan het minder tof aflopen.
[..]
Weet waar je aan begint.
Lees je maar goed in dan als je het echt overweegt. Het kan je beste vriend worden die je leven in positieve zin verandert, maar ook je ergste vijand.quote:
Als ik het ooit doe, wil ik dat natuurlijk sowiesoquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lees je maar goed in dan als je het echt overweegt. Het kan je beste vriend worden die je leven in positieve zin verandert, maar ook je ergste vijand.Goede tips wil ik je altijd geven.
Verhalen over toeristen die sowieso psychisch al niet helemaal 100% zijn en/of er veel alcohol of andere zooi bij nuttigen en/of compleet geen ervaring hebben met de magische schimmel...quote:
En? Hoe was de X?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik het ooit doe, wil ik dat natuurlijk sowiesoEn ik wil dat niet alleen doen, maar altijd samen met iemand
![]()
Overigens wil ik het maar 1 keer doen. Net als ik XTC nu eens heb gedaan.
Ja, was chillquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En? Hoe was de X?![]()
Ik zou als ik jou was le truffel minimaal twee keer doen als ik heel eerlijk ben.De eerste keer een kleine dosering om er wat ervaring mee op te doen en op een later moment (een paar maanden of zo) de fulle pulle dosering voor de echte trip.
![]()
Maar dat is mijn bescheiden mening.
Dat mag je me t.z.t. altijd vragen. Geen probleem om je te sitten. Of ik mee doe weet ik niet, ik moet er sowieso voor in de stemming zijn. Het trekt me niet zo heel erg meer...quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil jij 'm met mij doen dan?Of in ieder geval, erbij zijn?
Baron.quote:
met je paddohoofdquote:
jeejjjquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Yeah, waarschijnlijk maandag verhuizen
Collega wilde van zijn vroege dienst af op zondag en ik vam mijn late.. hups, geruildquote:
kusje op je bolle hoofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |