Vetklontjequote:
Maidenquote:Op zondag 18 mei 2014 03:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vetklontje
Pafipo!
[ afbeelding ]
neh hij geeft al niet echt indruk gemaakt... dus heeft t geen zin denk ik..quote:
Maakte je een move naar die speknek?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
neh hij geeft al niet echt indruk gemaakt... dus heeft t geen zin denk ik..
schijnbaar toch nietquote:Op zondag 18 mei 2014 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maakte je een move naar die speknek?
Niet dat ik weet...quote:Op zondag 18 mei 2014 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maakte je een move naar die speknek?
Onthou dat wij mannen zijn he, wij hebben HELE duidelijke signalen nodig, dus een gewone glimlach of om een dom grapje lachen is niet genoegquote:
Wordt eens beter, klootzakquote:Op zondag 18 mei 2014 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onthou dat wij mannen zijn he, wij hebben HELE duidelijke signalen nodig, dus een gewone glimlach of om een dom grapje lachen is niet genoeg
Nou nou nou nou nou...quote:
Ben ik duidelijk, is het nog niet goed..quote:
ik weet.. hij was dubbelzinnig.. ik geef het toe...quote:Op zondag 18 mei 2014 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onthou dat wij mannen zijn he, wij hebben HELE duidelijke signalen nodig, dus een gewone glimlach of om een dom grapje lachen is niet genoeg
tis toch nooit goed bij die mannen?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ik duidelijk, is het nog niet goed..
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dusssss
Vandaag laatste werkdag gehad
Ahh, nice!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
Ik heb de trekhaak ook even bekeken, ik hoop dat ie goed zit zoals ik denk dat ie hoort te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |