Vetklontjequote:
Maidenquote:Op zondag 18 mei 2014 03:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vetklontje
Pafipo!
[ afbeelding ]
neh hij geeft al niet echt indruk gemaakt... dus heeft t geen zin denk ik..quote:
Maakte je een move naar die speknek?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
neh hij geeft al niet echt indruk gemaakt... dus heeft t geen zin denk ik..
schijnbaar toch nietquote:Op zondag 18 mei 2014 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maakte je een move naar die speknek?
Niet dat ik weet...quote:Op zondag 18 mei 2014 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maakte je een move naar die speknek?
Onthou dat wij mannen zijn he, wij hebben HELE duidelijke signalen nodig, dus een gewone glimlach of om een dom grapje lachen is niet genoegquote:
Wordt eens beter, klootzakquote:Op zondag 18 mei 2014 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onthou dat wij mannen zijn he, wij hebben HELE duidelijke signalen nodig, dus een gewone glimlach of om een dom grapje lachen is niet genoeg
Nou nou nou nou nou...quote:
Ben ik duidelijk, is het nog niet goed..quote:
ik weet.. hij was dubbelzinnig.. ik geef het toe...quote:Op zondag 18 mei 2014 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onthou dat wij mannen zijn he, wij hebben HELE duidelijke signalen nodig, dus een gewone glimlach of om een dom grapje lachen is niet genoeg
tis toch nooit goed bij die mannen?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ik duidelijk, is het nog niet goed..
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dusssss
Vandaag laatste werkdag gehad
Ahh, nice!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
Ik heb de trekhaak ook even bekeken, ik hoop dat ie goed zit zoals ik denk dat ie hoort te zitten
slaap lekker!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:38 schreef Redbaron het volgende:
![]()
Bedtijd. Morgen en dinsdag veel in het buitenland dus geen interwebzz
joehoeeeequote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alles ingepakt, alleen het bed nog morgen en off we go
Ja, wordt aardig stressen denk ik morgen, maar hoort er wel bij natuurlijk.quote:
komt goed!!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, wordt aardig stressen denk ik morgen, maar hoort er wel bij natuurlijk.
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alles ingepakt, alleen het bed nog morgen en off we go
Thanksquote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Succes morgen David! Maar vooral, geniet ervan!
Amsterdamquote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen naar het ziekenhuis om alvast bloed te laten prikken voor 10 juni, dan moet ik weer naar het VUmc in Amsterdam. Ik haal morgen ook meteen de actiwatch op, dat ding moet twee weken lang mijn slaapritme in de gaten houden om te zien hoe ze me kunnen helpen zodat ik beter slaap.
Ja, moet uiterlijk drie weken voordat ik daar ben bloed laten prikken, kan het dus mooi combineren. Tevens krijg ik de 10e nog een onderzoekje, dan gaan ze een botscan doen. Schijnbaar hebben leu met coeliakie brozere botten, maar dat zien we dan wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
Maar hoezo voor 10 juni?
Heb je dan een uitslag?
Hmmm, wel goed dat ze álles onderzoekenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, moet uiterlijk drie weken voordat ik daar ben bloed laten prikken, kan het dus mooi combineren. Tevens krijg ik de 10e nog een onderzoekje, dan gaan ze een botscan doen. Schijnbaar hebben leu met coeliakie brozere botten, maar dat zien we dan wel.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet je dan in zo'n tunnel? Pas je wel in zo'n tunnel?
En jij denkt dat jouw been daar wel in past?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij gaan ze alleen m'n been scannen, maar als het echt niet anders kan wordt het proppen.
Misschien kunnen ze het buiten op de parkeerplaats doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En jij denkt dat jouw been daar wel in past?
Dan hoop ik dat het niet te druk is of dat ze een aantal vakken vrij hebben gelatenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het buiten op de parkeerplaats doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |