klote Selmaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.
Een meeting zit er voorlopig niet in ivm longvocht. Is het bij mn buik weg, zit het nu bij mn longen.![]()
Maandag weer naar het ziekenhuis voor controle en ik verwacht weer te moeten blijven. Heb het zuurstofapparaat dag en nacht aan.
Maar wat een lekker weertje he.
Die is wel into gingers.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij Kate Upton, ik duchess Kate van Cambridge![]()
Hoho, eerst pompen we ze vol. Daarna mogen ze scissoren om onze goddelijke sappen te delen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die is wel into gingers.
Kom gerust langs.Plaats genoeg in mijn gastenverblijf. De dames gaan maar mooi met elkaar scissoren en wij trekken nog een paar trays Saxon pilsner open.
Doe mij Scarlett dan maarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij Kate Upton, ik duchess Kate van Cambridge![]()
Good choice, ol' chapquote:
I knøw!quote:
Gaat de tijd wel sneller door voor je gevoel. Op de ring van antwerpen was het ook zo drukquote:
Ring van Antwerpen is altijd druk en kut rijdenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
I knøw!
[..]
Gaat de tijd wel sneller door voor je gevoel. Op de ring van antwerpen was het ook zo druk
Yupquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ring van Antwerpen is altijd druk en kut rijden
Heb er ruim twee uur over gedaan om van vlak voor de tunnel tot st job te komen..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ring van Antwerpen is altijd druk en kut rijden
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoho, eerst pompen we ze vol. Daarna mogen ze scissoren om onze goddelijke sappen te delen.
Sja, ik heb zo'n 20 jaar lang op +/- 30km van Antwerpen gewoondquote:
oooohquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sja, ik heb zo'n 20 jaar lang op +/- 30km van Antwerpen gewoond
Was er geblevenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vorige week nog in de buurt geweest. Moest naar Axelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar is ook niet bar veel te belevenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vorige week nog in de buurt geweest. Moest naar Axel
Daar zit een trailerbouwer en had een trailert besteld. Anders was ik er nooit heen gegaanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar is ook niet bar veel te beleven
D is idd een Limboquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |