Iedereen die de boektitel googlet ziet dat ook. Zijn zus heeft ook een artikel op LinkedIn gezet.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:20 schreef Leandra het volgende:
Er staat in onze lokale krant van gisteren een interview met de vader van Sinterklaaskapoentje, over de gedidichtenbundel.
Ik kan wel foto's van het artikel plaatsen maar daar staat de naam van de vader ook meerdere malen in...
Dilemma dus.
Het lijkt me dat de vader van Sint het enorm zal waarderen dat zijn bundel ‘gepromoot’ wordtquote:Op donderdag 3 september 2026 15:20 schreef Leandra het volgende:
Er staat in onze lokale krant van gisteren een interview met de vader van Sinterklaaskapoentje, over de gedidichtenbundel.
Ik kan wel foto's van het artikel plaatsen maar daar staat de naam van de vader ook meerdere malen in...
Dilemma dus.
Ditquote:Op donderdag 3 september 2026 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de vader van Sint het enorm zal waarderen dat zijn bundel ‘gepromoot’ wordt
Zodat de verkopen hoger worden en er meer geld naar het goede doel kan
Ik had met de vader van Sinterklaaskapoentje afgesproken dat ik dat hier niet zou delen op FOK!quote:Op donderdag 3 september 2026 15:20 schreef Leandra het volgende:
Dilemma dus.
Als mijn afbeeldingen toch teveel zijn dan gewoon verwijderen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had met de vader van Sinterklaaskapoentje afgesproken dat ik dat hier niet zou delen op FOK!
Juist ivm de naam.
Zoals iedereen weet zitten er soms rare figuren tussen die mensen lastig gaan vallen.
Wij zijn al die tijd heel voorzichtig geweest met het noemen van namen, allemaal in overleg met vrienden en familie.
Áls het in een krant staat kunnen wij van FOK! er niets aan doen en komt het in ieder geval niet van ons af
quote:Op donderdag 3 september 2026 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje odd.Och…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |