Jup,quote:
Dood gaan is stom.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik mis Sebasser en 2cv nog steeds best veel, hoe lang het ook geleden is :/ Ga morgen een auto kopen die 2cv ook helemaal geweldig gevonden had, echt ontzettend stom dat ik die niet aan hem kan laten zien, om maar een voorbeeld te noemen.
Helaas ontkom je er niet aan.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik mis Sebasser en 2cv nog steeds best veel, hoe lang het ook geleden is :/ Ga morgen een auto kopen die 2cv ook helemaal geweldig gevonden had, echt ontzettend stom dat ik die niet aan hem kan laten zien, om maar een voorbeeld te noemen.
Static zit boven op z'n wolkje toe te kijken dat we er geen slowchat van maken. Ik mis die oude brombeer.quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:36 schreef BE het volgende:
Ik heb dat met Just Me.![]()
Die mis ik ook nog steeds hier op het forum.
Weet je nog dat we met de vader van Sebasser nog een meeting hebben gehad?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Is erbij gezet door @Dottekequote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens is pumpkinsoup in 2018 overleden. Is in deel 2 benoemd. Ik zie haar niet in de OP.
@:TC_Artemis
Ik stuur je een dm.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je nog dat we met de vader van Sebasser nog een meeting hebben gehad?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |