quote:Op zondag 25 mei 2025 20:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]Heftig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Was RacerDKB zijn oude/andere nick?quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag kreeg ik het trieste nieuws door dat user Appelsjap op 12 november 2024 in Lent (Nijmegen) is overleden.
Appelsjap heeft er voor gekozen zelf uit het leven te stappen![]()
De uitvaart is ontzettend mooi geweest en hij kreeg van velen (honderden mensen) een laatste eer.
Zijn laatste post hier op FOK! was 3-1-2021
appelsjap in ONZ / Daten en rokers
Voor allen die hem kenden als nog gecondoleerd
Zover ik weet niet. Had wel nagevraagd of hij meerdere accounts had. Maar volgens degene die mij benaderde niet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 00:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Was RacerDKB zijn oude/andere nick?
[ afbeelding ]
Zeker een bekende naam. RIP.
Tragisch. RIP.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag kreeg ik het trieste nieuws door dat user Appelsjap op 12 november 2024 in Lent (Nijmegen) is overleden.
Appelsjap heeft er voor gekozen zelf uit het leven te stappen![]()
De uitvaart is ontzettend mooi geweest en hij kreeg van velen (honderden mensen) een laatste eer.
Zijn laatste post hier op FOK! was 3-1-2021
appelsjap in ONZ / Daten en rokers
Voor allen die hem kenden als nog gecondoleerd
Hier ookquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:52 schreef DJMO het volgende:
Iedere keer als dit topic omhoog komt in myat, dan krijg ik de rillingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |