Dit klinkt een beetje als 'nee, ga weg met je rijkeluishotel!', maar we hebben vanavond kipsat gegeten bij De Beren, dus enigszins proleet zijn we verder welquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, wij gaan naar een eenvoudig hotel.
Hebben de mods ook iets te doen.quote:
Je had het zelf al juist: ons doel is vooral een nachtje niet thuis zijn en dan vind ik dat hotel te duur voor het doelquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als 'nee, ga weg met je rijkeluishotel!', maar we hebben vanavond kipsat gegeten bij De Beren, dus enigszins proleet zijn we verder wel![]()
Ik heb het topic mobiel geopend, daar gaat het mis vermoed ik.quote:
Dat dat berhaupt nog kan h?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:02 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk de oranje leeuwinnen maar het valt weer eens tegen
Ja? Mijn verwachtingen waren wel vrij laag, zeg maar niveau Dries Roelvink, en dan ng valt het tegenquote:
Ik mag nooit naar de Oscars, dat is dan weer geen nieuwsquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:15 schreef Strani het volgende:
Nou Will Smith mag tien jaar niet naar de Oscars.
Doen wij gewoon ons eigen feestje waarvoor we alleen Will Smith uitnodigenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mag nooit naar de Oscars, dat is dan weer geen nieuws
O nee tochquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef Momo het volgende:
Milan Vader in kritieke toestand na val in Baskenland
Wij mogen al meer dan 40 jaar niet, ik heb geen medelijden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:15 schreef Strani het volgende:
Nou Will Smith mag tien jaar niet naar de Oscars.
Dan moet je zijn vrouw ook uitnodigen, wel zo gezellig lijkt me.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Doen wij gewoon ons eigen feestje waarvoor we alleen Will Smith uitnodigen![]()
En dat @:Luctor.et.Emergo dan een speech mag doen. Met grapjes.
Maar jij bent dan ook berucht om je losse handjesquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mag nooit naar de Oscars, dat is dan weer geen nieuws
Eerder om mijn gebrek aan acteertalentquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook berucht om je losse handjes
Jouw nepklappen waren altijd echt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eerder om mijn gebrek aan acteertalent
Wat is wielrennen toch af en toe een kutsport.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef Momo het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Doen wij gewoon ons eigen feestje waarvoor we alleen Will Smith uitnodigen![]()
En dat @:Luctor.et.Emergo dan een speech mag doen. Met grapjes.
Tegen dit soort amateurs.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:05 schreef Arizona het volgende:
Oranje dames zijn na een moeizaam eerste kwart toch lekker aan het scoren gegaan
Klinkt niet bestquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef Momo het volgende:
Die verwondingen zijn echt heftigquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:27 schreef Momo het volgende:
Ja ik vraag mij ook af hoe soort dingen overkomen, ook dat ze daar 2 uur moesten zitten en luisteren naar BN-er geneuzel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:11 schreef Em31 het volgende:
Hoe raar moest dat net bij Jinek zijn geweest voor die band toen die tolk het laatste antwoord vertaalde en Jinek daarna een grapje maakte met die tolk en iedereen ineens ging lachen.![]()
![]()
Vertel je een verhaal over je moeder, lijkt het daarna net of iedereen in de studio lacht.
Ja krijg je toch wat plaatsvervangende schaamte vanquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik vraag mij ook af hoe soort dingen overkomen, ook dat ze daar 2 uur moesten zitten en luisteren naar BN-er geneuzel.
Oh topquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, over vermakelijke onzin gesproken, dit was onzinVermakelijk... af en toe. Weet niet of ik hem per se zou aanraden.
Wat wel genot was, dat we een zaal voor onszelf haddenDus we konden hardop commentaar leveren.
Ouwe redder in noodquote:
Ik ben ook niet laat thuis vanavond want morgen zit ik om 7 uur al in m'n stamcaf voor de F1. Wel leuk, ze gaan er speciaal voor open op dat tijdstip en een vriend van me organiseert een ontbijt en alles voor degenen die zich ingeschreven hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, veel plezier allemaal
Ik ben vanavond thuis en dacht aan het begin van de week: "Ow, dan kan ik een oud-songfestival terugkijken", maar dat zal er vanavond vast niet zijn. Ach, er komt een Clint Eastwood-film op tv die ik niet ken. Ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Dat is wel leukquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:34 schreef Strani het volgende:
Veel plezier allen!!
[..]
Ik ben ook niet laat thuis vanavond want morgen zit ik om 7 uur al in m'n stamcaf voor de F1. Wel leuk, ze gaan er speciaal voor open op dat tijdstip en een vriend van me organiseert een ontbijt en alles voor degenen die zich ingeschreven hebben.
Al in plaats van nog?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:34 schreef Strani het volgende:
Veel plezier allen!!
[..]
Ik ben ook niet laat thuis vanavond want morgen zit ik om 7 uur al in m'n stamcaf voor de F1. Wel leuk, ze gaan er speciaal voor open op dat tijdstip en een vriend van me organiseert een ontbijt en alles voor degenen die zich ingeschreven hebben.
Wat leukquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:34 schreef Strani het volgende:
Veel plezier allen!!
[..]
Ik denk dat ik lekker Bridgerton ga kijken vanavondquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben vanavond thuis en dacht aan het begin van de week: "Ow, dan kan ik een oud-songfestival terugkijken", maar dat zal er vanavond vast niet zijn. Ach, er komt een Clint Eastwood-film op tv die ik niet ken. Ook leuk
Beetje uitgesloofd om in vorm te komen voor Shuttlemeisje zekerquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker gesport/fitness. Ik verwacht wel morgen spierpijn te hebben.
Wel sinds tijden weer eens alle oefeningen gedaan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beetje uitgesloofd om in vorm te komen voor Shuttlemeisje zeker
Dat is vervelend.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:15 schreef Arizona het volgende:
Ik heb weer klein leed hoor. Ik heb eczeem onder en naast mijn oog. En het prikt en het jeukt als de ziekte en ik zie eruit als een junk
Ja, zo laat heb ik het al een jaar of 20 niet gemaaktquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Al in plaats van nog?![]()
Maar wel een leuk initiatief zo
Ik denk dat hij Blauwe redder in nood bedoelde!quote:
Ik denk het. Ik ben benieuwd wanneer het afgelopen is en of iedereen die laatste trein haalt. Zo ja, dan ga ik de volgende keer misschien ook wel mee.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
awwhh. Is de rest allemaal naar EiC?
Nee, ik verwacht niet dat ik daar heen ga.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik ben benieuwd wanneer het afgelopen is en of iedereen die laatste trein haalt. Zo ja, dan ga ik de volgende keer misschien ook wel mee.
Jij ook?
Het einde zou rond 23.00 zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik ben benieuwd wanneer het afgelopen is en of iedereen die laatste trein haalt. Zo ja, dan ga ik de volgende keer misschien ook wel mee.
Jij ook?
Ik zou er heen kunnen gaan, dan moet ik echt de laatste trein Amsterdam Arena richting Amsterdam Zuid, dan van Amsterdam Zuid overstappen naar de trein richting Leeuwarden. Als het event is afgelopen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het einde zou rond 23.00 zijn.
Maar ik zag in het topic dat een aantal ook een hotel hebben of crashen bij andere users omdat ze anders niet meer thuiskomen.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wekker al gezet voor morgen.
Om 23.22 zou mijn laatste trein dan gaan. Dat wordt tricky, zeker met Blf in de Ziggo Dome.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het einde zou rond 23.00 zijn.
Maar ik zag in het topic dat een aantal ook een hotel hebben of crashen bij andere users omdat ze anders niet meer thuiskomen.
Nee hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
awwhh. Is de rest allemaal naar EiC?
Hier af en aan flinke buien, met hagel en natte sneeuwquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier was er net even een kort buitje, voor de rest heel de dag zonnig.
hagel en natte sneeuw?quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier af en aan flinke buien, met hagel en natte sneeuw![]()
Gelukkig wordt het morgen droog, want dan hebben we hier verlaat carnavalIk ga alleen de optocht kijken, verder niet de kroeg in ofzo.
Ja. En tijdens de buien was het maar 2 graden, aldus mijn autoquote:
brrr. Ik vond het in de wind ook niet fijn trouwens.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja. En tijdens de buien was het maar 2 graden, aldus mijn auto
Haast niet voor te stellen dat het dinsdag gewoon 20 graden wordtquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
brrr. Ik vond het in de wind ook niet fijn trouwens.
Ja, dat is inderdaad nog moeilijk voor te stellen. Maar ik hoorde dat het daarna alweer minder zou worden.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haast niet voor te stellen dat het dinsdag gewoon 20 graden wordt![]()
Maar ik verheug me er wel op
Nee, verjaardag bij schoonfamilie.quote:
Jij hebt verjaardag van je schoonfamilie bij jouw thuis?quote:
Nope bankhang avondjequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij hebt verjaardag van je schoonfamilie bij jouw thuis?
Wij hadden aardbeientaart, die was allesbehalve koolhydraat-armquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:22 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen met een bakkie koffie en een stukkie koolhydraatarme cake maar naar HHB kijken
Oeh nicequote:Op zaterdag 9 april 2022 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden aardbeientaart, die was allesbehalve koolhydraat-armmaar wel heel lekker
Die trein zou ik ook moeten hebben, maar dan ben ik wel 10 voor 2 in de ochtend pas station Leeuwardenquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Om 23.22 zou mijn laatste trein dan gaan. Dat wordt tricky, zeker met Blf in de Ziggo Dome.
Wel tof dat users aanbieden dat anderen mogen blijven logeren.
Misschien, maar volgende ochtend F1 race en mogelijk ga ik volgende week naar een concert.quote:
Maar wel gezond.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden aardbeientaart, die was allesbehalve koolhydraat-armmaar wel heel lekker
Goed bezig dan!quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeh nice
Moet ff serieus aan de bak, was echt teveel aangekomen laatste tijd
Vooral de slagroom en de wener bodemquote:
Semi met Anouk vanavond voor iedereen die er niet is in de AFAS.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:15 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:22 schreef Sableheart het volgende:
Dan kijken we vanavond dus de eerste halve finale van 2013.
De link voor vanavond:
https://w2g.tv/3ike9p9xqapd2hmd0r
Dan is je spiegel gewoon te groot.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zag net in de spiegel dat ik te dikke kont en dijen heb
Die spiegel liegt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zag net in de spiegel dat ik te dikke kont en dijen heb
Het voelt een beetje niksig ofzo. Soms herken ik bepaalde artiesten niet eens dit jaarquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:11 schreef Redefine het volgende:
Zo, heb afgelopen week dan ook eindelijk alle liedjes gehoord. En sluit mij wel aan bij de veelgehoorde mening dat het geen heel bijzonder jaar isMoet wel zeggen dat er maar weinig (iets van 6) echt hele matige liedjes bij zitten. Maar het probleem is dat er teveel slechts alleraardigst is of best leuk. Maar een paar liedjes (ook 6) die er wat bovenuit steken. Maar alsnog zou ik geen van die liedjes een 8 of hoger geven.
Eigenlijk dus sterk vergelijkbaar met het niveau van 2019 waar ook niet veel hele slechte liedjes bijzaten, maar ook weinig echt goede. En in beide gevallen staat onze eigen inzending zowaar hoog bij mij.
Die is nog beter dan mijn excuusquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Blauwe redder in nood bedoelde!
Ja, dat heb ik met bijna de helft van de liedjes. Plus dat er nog wel een paar Eurovisie clich's tussen zitten wat in 2005 ofzo leuk was, maar nu een beetje een gepasseerd station.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het voelt een beetje niksig ofzo. Soms herken ik bepaalde artiesten niet eens dit jaar
Op het moment niet. Is het wat?quote:
Ik vind van wel.quote:
Nu ben ik wel genteresseerd in dat nummer.quote:
me 2quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu ben ik wel genteresseerd in dat nummer.
Zal wel een gevalletje mama appelsap zijnquote:
Dan zou ik toch die van Letland proberenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch die van Letland proberen
Eat your salad met dat twitterbericht in mijn gedachte. Is het erg dubbelzinnig.quote:
Dat is een ander landquote:
Dat twitterbericht ging over Estland. Dus een ander liedje.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eat your salad met dat twitterbericht in mijn gedachte. Is het erg dubbelzinnig.
Lekker handig van Atze danquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee die tweet zegt het dus fout, hij bedoelt Letland
Nou ja tot voor 10 minuten had ik dat ook niet gedacht bij Letlandquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:56 schreef Em31 het volgende:
Ben er vrij zeker van dat Stefan het niet over beffen heeft.
Als @Em31 zegt dat er iets mis is, dan is het ook mis.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat twitterbericht ging over Estland. Dus een ander liedje.
Ja. En dan als daar niks uitkomt heel geforceerd zoeken naar een mama appelsap waarin beffen te horen is.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch grappig als iemand het nu op zou zoeken en maar zit te wachten tijdens dat nummer.
Dat was daarna jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als @:Em31 zegt dat er iets mis is, dan is het ook mis.
Dan zijn de poppen cht aan het dansen ja.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als @:Em31 zegt dat er iets mis is, dan is het ook mis.
Ik heb het maar anderhalve aflevering gekeken. Ik vind zaterdag geen ideale dag ervoor. En daarbij denk ik inderdaad dat het teveel is nu i.c.m. het allstars seizoen. Denk dat als die in september was begonnen het al minder een probleem was geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:04 schreef Em31 het volgende:
Vind HHB niet heel veel meer aan de laatste tijd, terwijl ze dit jaar wel echt beter zijn dan normaal.
Denk teveel seizoenen ofzo? Heb het wel een beetje gezien
De eerste zin van Letland is letterlijk ‘instead of meat, I eat veggies and pussy’ dus je had toevallig net een banaan in je oor tijdens het begin van dat liedje?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja tot voor 10 minuten had ik dat ook niet gedacht bij LetlandAl heb ik de liedjes alleen op de achtergrond aangehad, dus de meeste tekst valt dan niet op.
Ja dat is het waarschijnlijk ook, geen zin ook om dit op zaterdagavond te kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het maar anderhalve aflevering gekeken. Ik vind zaterdag geen ideale dag ervoor. En daarbij denk ik inderdaad dat het teveel is nu i.c.m. het allstars seizoen. Denk dat als die in september was begonnen het al minder een probleem was geweest.
Dat klopt Bert.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De eerste zin van Letland is letterlijk ‘instead of meat, I eat veggies and pussy’ dus je had toevallig net een banaan in je oor tijdens het begin van dat liedje?
Ja dat. Plus dat het voor mij ook wel een programma is wat ik eigenlijk alleen leuk vind als ik het meer kijk. Zondag ben ik meestal bij mijn moeder, dus dan kijken we het samen. Dan is het wel leuk. Hetzelfde geldt voor Boer zoekt Vrouw. Al is HHB dan nog wel leuker.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat is het waarschijnlijk ook, geen zin ook om dit op zaterdagavond te kijken.
Eerste zin en je bent erquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eat your salad met dat twitterbericht in mijn gedachte. Is het erg dubbelzinnig.
Ik vind de thema's vaak maar stom. Ik zie denk ik liever bread week dan het thema 'lente', en ze hebben nog wel mindere thema's gehad. Ook heb ik het idee dat sommige recepten wel erg vaak terugkomen, ook al valt dat in de praktijk misschien best mee. Ik hoef niet per se weer iemand 60 macarons te zien maken zeg maarquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:04 schreef Em31 het volgende:
Vind HHB niet heel veel meer aan de laatste tijd, terwijl ze dit jaar wel echt beter zijn dan normaal.
HHB past niet op de zaterdag.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:04 schreef Em31 het volgende:
Nee en na een paar jaar heb je alle taarten met laagjes ook weleens gezien.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind de thema's vaak maar stom. Ik zie denk ik liever bread week dan het thema 'lente', en ze hebben nog wel mindere thema's gehad. Ook heb ik het idee dat sommige recepten wel erg vaak terugkomen, ook al valt dat in de praktijk misschien best mee. Ik hoef niet per se weer iemand 60 macarons te zien maken zeg maar
Twee lagen biscuit met botercreme en een laag marsepein van heb-ik-jou-daar eroverheen. Het zou best verfrissend zijn als ze een keer de lekkerste huis-tuin-en-keukenappeltaart zouden beoordelen. Of wie het meest uit een pakje Koopmans kan halenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee en na een paar jaar heb je alle taarten met laagjes ook weleens gezien.
Is echt een zondag programmaquote:
Altijd bananen meenemen dusquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:02 schreef Guanabana het volgende:
En dat is twee: opnieuw een wolf gespot in Amersfoort, ditmaal in woonwijk
Kan zomaar een wolf gaan tegenkomen op een van mijn wandelingen.
Voor de zekerheid maar een banaan in de aanslag houden!quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Wel hard “Zwieber niet stelen, Zwieber niet stelen” roepen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Zwieber is toch een vos?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wel hard “Zwieber niet stelen, Zwieber niet stelen” roepen.
SPOILER: F1 liveOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 10-04-2022 08:11:53 ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 10 april 2022 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het seizoen is langquote:Op zondag 10 april 2022 08:06 schreef GeorgeM het volgende:
Dit jaar wordt het ‘m niet in ieder geval![]()
Is ook meer mijn gevoel, maar met nu al 2 uitvalbeurten gaat het lastig worden.quote:
Max wk confirmedquote:Op zondag 10 april 2022 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tot nu toe in 66 2/3% van de races uitgevallen en 33 1/3% gewonnen.
Zolang je geen koekjes naar grootmoeder brengt zul je wel veilig zijnquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Haha jazekerquote:
Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 10 april 2022 09:40 schreef Momo het volgende:
Net weer thuis na EiC gisteren, ik was om iets voor 7 wakker in mijn hotel en zag dat de eerste trein om 08:00 ging en dacht mooi meteen weer naar huis.
Je kan beter chillen in mijn huis dan een 8 m2 hotel kamer waar verder niks is aan zitplekken buiten je kamer.quote:Op zondag 10 april 2022 09:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doenlekker chillen in het hotel toch?
Gelukkigquote:Op zondag 10 april 2022 09:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha jazekerwas heel gezellig
Natuurlijk even flink rellen toen het misging maar da's lachen juist
Lekker lange douche nemen op kosten van het hotel, jatoch? Nou ja dat zou ik dan doenquote:Op zondag 10 april 2022 09:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan beter chillen in mijn huis dan een 8 m2 hotel kamer waar verder niks is aan zitplekken buiten je kamer.
Dat heb ik ook wel gedaanquote:Op zondag 10 april 2022 09:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker lange douche nemen op kosten van het hotel, jatoch? Nou ja dat zou ik dan doen
Ohh dat is wel erg ja. Dat zou voor mij een no-go zijn inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2022 09:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gedaandouchecabine in de kamer zelf trouwens. Wel ongemakkelijk als je daar met vrienden bent.
Ik was alleen nu, maar ik had ook een easyhotel kamer geboekt met een vriend voor Nightwish, dat ging toch niet door, hotel geannuleerd enzo. Maar realiseer wel dat ongemakkelijk was geweestquote:Op zondag 10 april 2022 09:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh dat is wel erg ja. Dat zou voor mij een no-go zijn inderdaad.
Wij willen niet weg.quote:Op zondag 10 april 2022 09:40 schreef Momo het volgende:
Net weer thuis na EiC gisteren, ik was om iets voor 7 wakker in mijn hotel en zag dat de eerste trein om 08:00 ging en dacht mooi meteen weer naar huis.
Even duur 1 nacht als paar jaar geleden 4 nachten in een 4 sterren hotel in het centrum van Dublinquote:Op zondag 10 april 2022 10:00 schreef Guanabana het volgende:
Haha wat een arremoe zo'n douche. Kijk een goedkope/kleine hotelkamer is allemaal prima, maar om het dan zo te doen.
Ik heb nog een leuke foto van jou op de schouders van @koffieleuk godin met Stefanquote:Op zondag 10 april 2022 09:59 schreef NailQueen het volgende:
Het voelt nog steeds een beetje onwerkelijk. Alsof het een grote droom was
Wtfquote:Op zondag 10 april 2022 10:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Even duur 1 nacht als paar jaar geleden 4 nachten in een 4 sterren hotel in het centrum van Dublin
Ze hebben ook kamers met een aparte badkamer/douchequote:Op zondag 10 april 2022 10:00 schreef Guanabana het volgende:
Haha wat een arremoe zo'n douche. Kijk een goedkope/kleine hotelkamer is allemaal prima, maar om het dan zo te doen.
Maar die waren al 190 per nachtquote:Op zondag 10 april 2022 10:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze hebben ook kamers met een aparte badkamer/douche
"Kijk je nou naar mij terwijl ik douch?"quote:
NQ heeft op de schouders van koffieleuk gezeten?quote:Op zondag 10 april 2022 10:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke foto van jou op de schouders van @:Koffieleuk godin met Stefan
"Oh, jammer."quote:Op zondag 10 april 2022 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Kijk je nou naar mij terwijl ik douch?"
"Nee, ik kijk tv".
Dat schijnt modern te zijn, want zoiets had ik ook in mijn hotelkamer, terwijl dat ruimte-technisch helemaal niet nodig was.quote:
Wij zijn gewoon fucking hip dusquote:Op zondag 10 april 2022 10:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat schijnt modern te zijn, want zoiets had ik ook in mijn hotelkamer, terwijl dat ruimte-technisch helemaal niet nodig was.
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 10 april 2022 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
NQ heeft op de schouders van koffieleuk gezeten?
Aah die wil ik zienquote:Op zondag 10 april 2022 10:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke foto van jou op de schouders van @:Koffieleuk godin met Stefan
En niet alleen vanuit Spanje. Ik stond er vlak achter en verwachtte ook niet dat dit ging gebeurenquote:
Dan concludeer ik dat jouw zicht op het podium op dat moment enigszins werd belemmerdquote:Op zondag 10 april 2022 10:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En niet alleen vanuit Spanje. Ik stond er vlak achter en verwachtte ook niet dat dit ging gebeuren
Bizarquote:
Helemaal geen last vanquote:Op zondag 10 april 2022 09:42 schreef NailQueen het volgende:
Hee mensen. Zijn we al een beetje bijgekomen?
@:koffieleuk hoe is het met je rug?
Nou ja, ik kon nog wel een stukje opzij, maar achter ons waren wel wat mensen ziedend. Die heb ik maar even genegeerd.quote:Op zondag 10 april 2022 11:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan concludeer ik dat jouw zicht op het podium op dat moment enigszins werd belemmerd
Dat is toch niet normaal meerquote:
Haha mooi. Ik ben ook mijn stem kwijt. Jij was dus op de after party. Nog mooie optredens daar?quote:Op zondag 10 april 2022 11:48 schreef Nexum het volgende:
Goedemorgen. Ik ben een mess. Stem weg. Nog steeds dronken. Haar alle kanten op. Maar it was worth it
Ik ben er maar een uurtje geweest want ik moest mn trein halen. Bojana die Molitva zong was toch wel een highlight moet ik zeggenquote:Op zondag 10 april 2022 12:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha mooi. Ik ben ook mijn stem kwijt. Jij was dus op de after party. Nog mooie optredens daar?
Ah flikker op joh, die mensen hebben het recht niet om te klagenquote:Op zondag 10 april 2022 11:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ik kon nog wel een stukje opzij, maar achter ons waren wel wat mensen ziedend. Die heb ik maar even genegeerd.
Zoquote:Op zondag 10 april 2022 12:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah flikker op joh, die mensen hebben het recht niet om te klagen
Ah uitgesteld carnaval daarquote:Op zondag 10 april 2022 12:24 schreef Arizona het volgende:
Ik ga zo naar de carnavalsoptocht kijken. De feestmuziek klinkt al prima
Eens, vond het geweldig hoor maar bijna 4 uur staan (dankjewel Gettyquote:Op zondag 10 april 2022 12:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee, die mensen zaten lekker comfortabel in een stoeltje. Wij moesten maar staan
(Dankzij Getty moest ik een half uur eerder wegquote:Op zondag 10 april 2022 12:43 schreef Nexum het volgende:
[..]
Eens, vond het geweldig hoor maar bijna 4 uur staan (dankjewel Getty) was echt funest voor mn voeten
Tweede jaar op rij al geneuzel met die fotofinish. Weer een shitload aan auto's half op de weg, matige koers.quote:Op zondag 10 april 2022 16:30 schreef Redefine het volgende:
Wat een aanfluiting bij de Amstel Gold Race zegGewoon even eerst de verkeerde renner aanwijzen als winnaar en daarna corrigeren
Qua organisatie moet het echt veel beter ja. Zonde. Want qua wedstrijd spanning is het een van de leukere wedstrijden.quote:Op zondag 10 april 2022 16:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tweede jaar op rij al geneuzel met die fotofinish. Weer een shitload aan auto's half op de weg, matige koers.
Op de shitlist ermee!
Ik dacht al. Ben je nu al elke week jarig i.p.v. om de maand.quote:Op zondag 10 april 2022 16:36 schreef Meke het volgende:
O ik bedoelde volgend jaar eigenlijk, maar volgende week hoop ik er k niet op
Echt hequote:Op zondag 10 april 2022 16:30 schreef Redefine het volgende:
Wat een aanfluiting bij de Amstel Gold Race zegGewoon even eerst de verkeerde renner aanwijzen als winnaar en daarna corrigeren
Yes!quote:
Het zou leuk zijn als we daar over een tijdje wat meer van horenquote:
Dat was wel leuk jaquote:
Ik moet er nog steeds aan beginnenquote:Op zondag 10 april 2022 21:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De Mol ook, de meest bizarre plottwist ooit in het programma
Door alle posts hier wordt ik ook wel nieuwsgierig, kun je het ergens terug kijken vanaf begin seizoen?quote:
Allemaal te zien via het Belgische GoPlay! Eerste aflevering vind je hierquote:Op zondag 10 april 2022 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Door alle posts hier wordt ik ook wel nieuwsgierig, kun je het ergens terug kijken vanaf begin seizoen?
Thanksquote:Op zondag 10 april 2022 21:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Allemaal te zien via het Belgische GoPlay! Eerste aflevering vind je hier
Thanksquote:Op zondag 10 april 2022 21:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Allemaal te zien via het Belgische GoPlay! Eerste aflevering vind je hier
Slaap lekker!quote:
Ik heb groepstherapie nodig na deze aflevering.quote:Op zondag 10 april 2022 21:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De Mol ook, de meest bizarre plottwist ooit in het programma
Ik meld me aan voor de groep!quote:Op zondag 10 april 2022 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb groepstherapie nodig na deze aflevering.
Gierenquote:Op zondag 10 april 2022 23:08 schreef Em31 het volgende:
Maar serieus, hij doet het weerhoe is het mogelijk
Ik lig er allang in Straan!quote:Op zondag 10 april 2022 23:18 schreef Strani het volgende:
Nou hup mensen, het is weer mooi geweest, naar bed! Morgen gewoon weer maandag.
Thanks! Mag ik nog wel op teletekst kijken?quote:Op zondag 10 april 2022 23:24 schreef Em31 het volgende:
Dikke spoiler via NOS over De Mol dus niet heengaan/op Twitter kijken
Ja daar zie ik het niet staanquote:Op zondag 10 april 2022 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Mag ik nog wel op teletekst kijken?
Thanks, jeetje.quote:Op zondag 10 april 2022 23:24 schreef Em31 het volgende:
Haha nee ik moest ook al aan jou en je slaap denken toen ik de aflevering keekquote:Op maandag 11 april 2022 00:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik stond vanochtend om 7 uur op voor Formule 1 na 4 uurtjes nachtrust (why?), en nu kan ik niet slapen wegens De Mol
Ja ik snap hier dus helemaal niks van. Je zend het als NPO op maandagavond uit en dan ook nog eens een titel die direct alles zegt.. Ik heb het al gezien maar was alsnog beledigdquote:Op zondag 10 april 2022 23:24 schreef Em31 het volgende:
Ik had hetzelfde (al was ik niet om 7 uur wakker). Ongeveer heel de aflevering geanalyseerd hahaha.quote:Op maandag 11 april 2022 00:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik stond vanochtend om 7 uur op voor Formule 1 na 4 uurtjes nachtrust (why?), en nu kan ik niet slapen wegens De Mol
LANG weekendquote:Op maandag 11 april 2022 07:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Het is mooi weer. Vier daagjes werken en dan alweer weekend
Nu ook op nu.nlquote:Op zondag 10 april 2022 23:24 schreef Em31 het volgende:
Vrijdag zal die wel vol zijn.quote:Op maandag 11 april 2022 08:46 schreef Yesse het volgende:
Mijn motivatie meter moet nog wel even oplopen merk ik. Hij zit nu wel tegen het nulpunt aan
Hahaha dat ging snel, hoe doe je dat? Ik heb wel ondanks het gebrek aan motivatie mijn eerste (en enige wat vandaag een deadline had) opdracht af.quote:Op maandag 11 april 2022 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou, ik ben alweer klaar met het werk voor vandaag.
Ik heb vandaag geen deadlines. Donderdag moet ik een rapportage opleveren, maar daar nog geen zin in om aan te beginnen.quote:Op maandag 11 april 2022 09:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha dat ging snel, hoe doe je dat? Ik heb wel ondanks het gebrek aan motivatie mijn eerste (en enige wat vandaag een deadline had) opdracht af.
Hahahaha dat is altijd leuk. Zeuren over anderenquote:Op maandag 11 april 2022 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen deadlines. Donderdag moet ik een rapportage opleveren, maar daar nog geen zin in om aan te beginnen.Misschien na de lunch daaraan beginnen. Op maandagochtend moeten altijd de facturen verwerkt worden, maar dat waren er maar een paar, dus daar was ik vrij snel mee klaar. Verder zijn alle jaarrekeningen in concept aangeleverd, dus daar ook even geen werk aan. Het is nu eigenlijk wachten op de accountants tot ze met vragen komen en dan kom ik hier weer klagen over de domme vragen die ze stellen.
Thuis. Morgen en donderdag naar kantoor.quote:Op maandag 11 april 2022 09:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahahaha dat is altijd leuk. Zeuren over anderenMaar vandaag op kantoor of thuis? Want op kantoor wordt het dan een HEEL lange dag..
Dat is altijd lekker. Hier is het een feestdag, dus het kost me ook geen vrije dag.quote:Op maandag 11 april 2022 10:23 schreef Arizona het volgende:
Mogge!
Ik kom er net achter dat ik vrijdag verplicht de hele dag vrij ben. Wat ouderwets, verplicht vrij op Goede Vrijdag.
Nu was ik toch al van plan vrij te nemenmaar toch.
Vanochtend wel lekker uit kunnen slapen gelukkigquote:Op maandag 11 april 2022 07:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee ik moest ook al aan jou en je slaap denken toen ik de aflevering keek
Ik heb ook al een opdracht af! Moet nu wachten op het werk van een ander voor ik verder kan. Wel kt want dit moet dus wel op korte termijn afquote:Op maandag 11 april 2022 09:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha dat ging snel, hoe doe je dat? Ik heb wel ondanks het gebrek aan motivatie mijn eerste (en enige wat vandaag een deadline had) opdracht af.
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 11 april 2022 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen deadlines. Donderdag moet ik een rapportage opleveren, maar daar nog geen zin in om aan te beginnen.Misschien na de lunch daaraan beginnen. Op maandagochtend moeten altijd de facturen verwerkt worden, maar dat waren er maar een paar, dus daar was ik vrij snel mee klaar. Verder zijn alle jaarrekeningen in concept aangeleverd, dus daar ook even geen werk aan. Het is nu eigenlijk wachten op de accountants tot ze met vragen komen en dan kom ik hier weer klagen over de domme vragen die ze stellen.
Dat is veel beterquote:Op maandag 11 april 2022 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker. Hier is het een feestdag, dus het kost me ook geen vrije dag.
En dat het dan meteen morgen en 20 graden is? Mag van mij!quote:
Morgen 20 graden?quote:Op maandag 11 april 2022 10:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dat het dan meteen morgen en 20 graden is? Mag van mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |