Ah uitgesteld carnaval daarquote:Op zondag 10 april 2022 12:24 schreef Arizona het volgende:
Ik ga zo naar de carnavalsoptocht kijken. De feestmuziek klinkt al prima
Eens, vond het geweldig hoor maar bijna 4 uur staan (dankjewel Gettyquote:Op zondag 10 april 2022 12:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee, die mensen zaten lekker comfortabel in een stoeltje. Wij moesten maar staan
(Dankzij Getty moest ik een half uur eerder wegquote:Op zondag 10 april 2022 12:43 schreef Nexum het volgende:
[..]
Eens, vond het geweldig hoor maar bijna 4 uur staan (dankjewel Getty) was echt funest voor mn voeten
Tweede jaar op rij al geneuzel met die fotofinish. Weer een shitload aan auto's half op de weg, matige koers.quote:Op zondag 10 april 2022 16:30 schreef Redefine het volgende:
Wat een aanfluiting bij de Amstel Gold Race zegGewoon even eerst de verkeerde renner aanwijzen als winnaar en daarna corrigeren
Qua organisatie moet het echt veel beter ja. Zonde. Want qua wedstrijd spanning is het een van de leukere wedstrijden.quote:Op zondag 10 april 2022 16:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tweede jaar op rij al geneuzel met die fotofinish. Weer een shitload aan auto's half op de weg, matige koers.
Op de shitlist ermee!
Ik dacht al. Ben je nu al elke week jarig i.p.v. om de maand.quote:Op zondag 10 april 2022 16:36 schreef Meke het volgende:
O ik bedoelde volgend jaar eigenlijk, maar volgende week hoop ik er óók niet op
Echt hequote:Op zondag 10 april 2022 16:30 schreef Redefine het volgende:
Wat een aanfluiting bij de Amstel Gold Race zegGewoon even eerst de verkeerde renner aanwijzen als winnaar en daarna corrigeren
Yes!quote:
Het zou leuk zijn als we daar over een tijdje wat meer van horenquote:
Dat was wel leuk jaquote:
Ik moet er nog steeds aan beginnenquote:Op zondag 10 april 2022 21:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De Mol ook, de meest bizarre plottwist ooit in het programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |