NQ heeft op de schouders van koffieleuk gezeten?quote:Op zondag 10 april 2022 10:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke foto van jou op de schouders van @:Koffieleuk godin met Stefan
"Oh, jammer."quote:Op zondag 10 april 2022 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Kijk je nou naar mij terwijl ik douch?"
"Nee, ik kijk tv".
Dat schijnt modern te zijn, want zoiets had ik ook in mijn hotelkamer, terwijl dat ruimte-technisch helemaal niet nodig was.quote:
Wij zijn gewoon fucking hip dusquote:Op zondag 10 april 2022 10:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat schijnt modern te zijn, want zoiets had ik ook in mijn hotelkamer, terwijl dat ruimte-technisch helemaal niet nodig was.
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 10 april 2022 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
NQ heeft op de schouders van koffieleuk gezeten?
Aah die wil ik zienquote:Op zondag 10 april 2022 10:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke foto van jou op de schouders van @:Koffieleuk godin met Stefan
En niet alleen vanuit Spanje. Ik stond er vlak achter en verwachtte ook niet dat dit ging gebeurenquote:
Dan concludeer ik dat jouw zicht op het podium op dat moment enigszins werd belemmerdquote:Op zondag 10 april 2022 10:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En niet alleen vanuit Spanje. Ik stond er vlak achter en verwachtte ook niet dat dit ging gebeuren
Bizarquote:
Helemaal geen last vanquote:Op zondag 10 april 2022 09:42 schreef NailQueen het volgende:
Hee mensen. Zijn we al een beetje bijgekomen?
@:koffieleuk hoe is het met je rug?
Nou ja, ik kon nog wel een stukje opzij, maar achter ons waren wel wat mensen ziedend. Die heb ik maar even genegeerd.quote:Op zondag 10 april 2022 11:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan concludeer ik dat jouw zicht op het podium op dat moment enigszins werd belemmerd
Haha mooi. Ik ben ook mijn stem kwijt. Jij was dus op de after party. Nog mooie optredens daar?quote:Op zondag 10 april 2022 11:48 schreef Nexum het volgende:
Goedemorgen. Ik ben een mess. Stem weg. Nog steeds dronken. Haar alle kanten op. Maar it was worth it
Ik ben er maar een uurtje geweest want ik moest mn trein halen. Bojana die Molitva zong was toch wel een highlight moet ik zeggenquote:Op zondag 10 april 2022 12:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha mooi. Ik ben ook mijn stem kwijt. Jij was dus op de after party. Nog mooie optredens daar?
Ah flikker op joh, die mensen hebben het recht niet om te klagenquote:Op zondag 10 april 2022 11:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ik kon nog wel een stukje opzij, maar achter ons waren wel wat mensen ziedend. Die heb ik maar even genegeerd.
Zoquote:Op zondag 10 april 2022 12:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah flikker op joh, die mensen hebben het recht niet om te klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |