Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 10 april 2022 09:40 schreef Momo het volgende:
Net weer thuis na EiC gisteren, ik was om iets voor 7 wakker in mijn hotel en zag dat de eerste trein om 08:00 ging en dacht mooi meteen weer naar huis.
Je kan beter chillen in mijn huis dan een 8 m2 hotel kamer waar verder niks is aan zitplekken buiten je kamer.quote:Op zondag 10 april 2022 09:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doenlekker chillen in het hotel toch?
Gelukkigquote:Op zondag 10 april 2022 09:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha jazekerwas heel gezellig
Natuurlijk even flink rellen toen het misging maar da's lachen juist
Lekker lange douche nemen op kosten van het hotel, jatoch? Nou ja dat zou ik dan doenquote:Op zondag 10 april 2022 09:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan beter chillen in mijn huis dan een 8 m2 hotel kamer waar verder niks is aan zitplekken buiten je kamer.
Dat heb ik ook wel gedaanquote:Op zondag 10 april 2022 09:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker lange douche nemen op kosten van het hotel, jatoch? Nou ja dat zou ik dan doen
Ohh dat is wel erg ja. Dat zou voor mij een no-go zijn inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2022 09:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gedaandouchecabine in de kamer zelf trouwens. Wel ongemakkelijk als je daar met vrienden bent.
Ik was alleen nu, maar ik had ook een easyhotel kamer geboekt met een vriend voor Nightwish, dat ging toch niet door, hotel geannuleerd enzo. Maar realiseer wel dat ongemakkelijk was geweestquote:Op zondag 10 april 2022 09:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh dat is wel erg ja. Dat zou voor mij een no-go zijn inderdaad.
Wij willen niet weg.quote:Op zondag 10 april 2022 09:40 schreef Momo het volgende:
Net weer thuis na EiC gisteren, ik was om iets voor 7 wakker in mijn hotel en zag dat de eerste trein om 08:00 ging en dacht mooi meteen weer naar huis.
Even duur 1 nacht als paar jaar geleden 4 nachten in een 4 sterren hotel in het centrum van Dublinquote:Op zondag 10 april 2022 10:00 schreef Guanabana het volgende:
Haha wat een arremoe zo'n douche. Kijk een goedkope/kleine hotelkamer is allemaal prima, maar om het dan zo te doen.
Ik heb nog een leuke foto van jou op de schouders van @koffieleuk godin met Stefanquote:Op zondag 10 april 2022 09:59 schreef NailQueen het volgende:
Het voelt nog steeds een beetje onwerkelijk. Alsof het een grote droom was
Wtfquote:Op zondag 10 april 2022 10:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Even duur 1 nacht als paar jaar geleden 4 nachten in een 4 sterren hotel in het centrum van Dublin
Ze hebben ook kamers met een aparte badkamer/douchequote:Op zondag 10 april 2022 10:00 schreef Guanabana het volgende:
Haha wat een arremoe zo'n douche. Kijk een goedkope/kleine hotelkamer is allemaal prima, maar om het dan zo te doen.
Maar die waren al 190 per nachtquote:Op zondag 10 april 2022 10:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze hebben ook kamers met een aparte badkamer/douche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |