Is echt een zondag programmaquote:
Altijd bananen meenemen dusquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:02 schreef Guanabana het volgende:
En dat is twee: opnieuw een wolf gespot in Amersfoort, ditmaal in woonwijk
Kan zomaar een wolf gaan tegenkomen op een van mijn wandelingen.
Voor de zekerheid maar een banaan in de aanslag houden!quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Wel hard “Zwieber niet stelen, Zwieber niet stelen” roepen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Zwieber is toch een vos?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wel hard “Zwieber niet stelen, Zwieber niet stelen” roepen.
SPOILER: F1 liveOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 10-04-2022 08:11:53 ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 10 april 2022 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het seizoen is langquote:Op zondag 10 april 2022 08:06 schreef GeorgeM het volgende:
Dit jaar wordt het ‘m niet in ieder geval![]()
Is ook meer mijn gevoel, maar met nu al 2 uitvalbeurten gaat het lastig worden.quote:
Max wk confirmedquote:Op zondag 10 april 2022 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tot nu toe in 66 2/3% van de races uitgevallen en 33 1/3% gewonnen.
Zolang je geen koekjes naar grootmoeder brengt zul je wel veilig zijnquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:02 schreef Guanabana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |