Dat twitterbericht ging over Estland. Dus een ander liedje.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eat your salad met dat twitterbericht in mijn gedachte. Is het erg dubbelzinnig.
Lekker handig van Atze danquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee die tweet zegt het dus fout, hij bedoelt Letland
Nou ja tot voor 10 minuten had ik dat ook niet gedacht bij Letlandquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:56 schreef Em31 het volgende:
Ben er vrij zeker van dat Stefan het niet over beffen heeft.
Als @Em31 zegt dat er iets mis is, dan is het ook mis.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat twitterbericht ging over Estland. Dus een ander liedje.
Ja. En dan als daar niks uitkomt heel geforceerd zoeken naar een mama appelsap waarin beffen te horen is.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch grappig als iemand het nu op zou zoeken en maar zit te wachten tijdens dat nummer.
Dat was daarna jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als @:Em31 zegt dat er iets mis is, dan is het ook mis.
Dan zijn de poppen écht aan het dansen ja.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als @:Em31 zegt dat er iets mis is, dan is het ook mis.
Ik heb het maar anderhalve aflevering gekeken. Ik vind zaterdag geen ideale dag ervoor. En daarbij denk ik inderdaad dat het teveel is nu i.c.m. het allstars seizoen. Denk dat als die in september was begonnen het al minder een probleem was geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:04 schreef Em31 het volgende:
Vind HHB niet heel veel meer aan de laatste tijd, terwijl ze dit jaar wel echt beter zijn dan normaal.
Denk teveel seizoenen ofzo? Heb het wel een beetje gezien
De eerste zin van Letland is letterlijk ‘instead of meat, I eat veggies and pussy’ dus je had toevallig net een banaan in je oor tijdens het begin van dat liedje?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja tot voor 10 minuten had ik dat ook niet gedacht bij LetlandAl heb ik de liedjes alleen op de achtergrond aangehad, dus de meeste tekst valt dan niet op.
Ja dat is het waarschijnlijk ook, geen zin ook om dit op zaterdagavond te kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het maar anderhalve aflevering gekeken. Ik vind zaterdag geen ideale dag ervoor. En daarbij denk ik inderdaad dat het teveel is nu i.c.m. het allstars seizoen. Denk dat als die in september was begonnen het al minder een probleem was geweest.
Dat klopt Bert.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De eerste zin van Letland is letterlijk ‘instead of meat, I eat veggies and pussy’ dus je had toevallig net een banaan in je oor tijdens het begin van dat liedje?
Ja dat. Plus dat het voor mij ook wel een programma is wat ik eigenlijk alleen leuk vind als ik het meer kijk. Zondag ben ik meestal bij mijn moeder, dus dan kijken we het samen. Dan is het wel leuk. Hetzelfde geldt voor Boer zoekt Vrouw. Al is HHB dan nog wel leuker.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat is het waarschijnlijk ook, geen zin ook om dit op zaterdagavond te kijken.
Eerste zin en je bent erquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eat your salad met dat twitterbericht in mijn gedachte. Is het erg dubbelzinnig.
Ik vind de thema's vaak maar stom. Ik zie denk ik liever bread week dan het thema 'lente', en ze hebben nog wel mindere thema's gehad. Ook heb ik het idee dat sommige recepten wel erg vaak terugkomen, ook al valt dat in de praktijk misschien best mee. Ik hoef niet per se weer iemand 60 macarons te zien maken zeg maarquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:04 schreef Em31 het volgende:
Vind HHB niet heel veel meer aan de laatste tijd, terwijl ze dit jaar wel echt beter zijn dan normaal.
HHB past niet op de zaterdag.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:04 schreef Em31 het volgende:
Nee en na een paar jaar heb je alle taarten met laagjes ook weleens gezien.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind de thema's vaak maar stom. Ik zie denk ik liever bread week dan het thema 'lente', en ze hebben nog wel mindere thema's gehad. Ook heb ik het idee dat sommige recepten wel erg vaak terugkomen, ook al valt dat in de praktijk misschien best mee. Ik hoef niet per se weer iemand 60 macarons te zien maken zeg maar
Twee lagen biscuit met botercreme en een laag marsepein van heb-ik-jou-daar eroverheen. Het zou best verfrissend zijn als ze een keer de lekkerste huis-tuin-en-keukenappeltaart zouden beoordelen. Of wie het meest uit een pakje Koopmans kan halenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee en na een paar jaar heb je alle taarten met laagjes ook weleens gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |