Semi met Anouk vanavond voor iedereen die er niet is in de AFAS.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, veel plezier allemaal
Ik ben vanavond thuis en dacht aan het begin van de week: "Ow, dan kan ik een oud-songfestival terugkijken", maar dat zal er vanavond vast niet zijn. Ach, er komt een Clint Eastwood-film op tv die ik niet ken. Ook leuk
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:22 schreef Sableheart het volgende:
Dan kijken we vanavond dus de eerste halve finale van 2013.
De link voor vanavond:
https://w2g.tv/3ike9p9xqapd2hmd0r
Dan is je spiegel gewoon te groot.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zag net in de spiegel dat ik te dikke kont en dijen heb
Die spiegel liegt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zag net in de spiegel dat ik te dikke kont en dijen heb
Het voelt een beetje niksig ofzo. Soms herken ik bepaalde artiesten niet eens dit jaarquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:11 schreef Redefine het volgende:
Zo, heb afgelopen week dan ook eindelijk alle liedjes gehoord. En sluit mij wel aan bij de veelgehoorde mening dat het geen heel bijzonder jaar isMoet wel zeggen dat er maar weinig (iets van 6) echt hele matige liedjes bij zitten. Maar het probleem is dat er teveel slechts alleraardigst is of best leuk. Maar een paar liedjes (ook 6) die er wat bovenuit steken. Maar alsnog zou ik geen van die liedjes een 8 of hoger geven.
Eigenlijk dus sterk vergelijkbaar met het niveau van 2019 waar ook niet veel hele slechte liedjes bijzaten, maar ook weinig echt goede. En in beide gevallen staat onze eigen inzending zowaar hoog bij mij.
Die is nog beter dan mijn excuusquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Blauwe redder in nood bedoelde!
Ja, dat heb ik met bijna de helft van de liedjes. Plus dat er nog wel een paar Eurovisie cliché's tussen zitten wat in 2005 ofzo leuk was, maar nu een beetje een gepasseerd station.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het voelt een beetje niksig ofzo. Soms herken ik bepaalde artiesten niet eens dit jaar
Op het moment niet. Is het wat?quote:
Ik vind van wel.quote:
Nu ben ik wel geïnteresseerd in dat nummer.quote:
me 2quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu ben ik wel geïnteresseerd in dat nummer.
Zal wel een gevalletje mama appelsap zijnquote:
Dan zou ik toch die van Letland proberenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch die van Letland proberen
Eat your salad met dat twitterbericht in mijn gedachte. Is het erg dubbelzinnig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |